5.8.20178:25
Dnes som vstala, pomerne skoro. Naraňajkujem sa, oblečiem a zavolám Nike, aby sme šli na nákupy. V kuchyni ma už na stole, čakal papierik s odkazom, že naši odišli skoro ráno, a vrátia sa v piatok večer, možno až v sobotu,/. Správajte sa slušne a žiadne party! S láskou mama.Urobila som na raňajky chleba vo vajíčku, najedla som sa, zobrala som peniaze, zavolala som Nike a mohli, sme ísť na nákupy. Prišli sme s Nikou do obchodu a v tom, sme zistili, že potrebujeme kúpiť nejaký alkohol, ale ani jedna z nás nemá osemnásť. Nika však vyzerá staršie, ale nechce sa strápňovať, ak by jej to nepredali tak som zavolala Kikovi on mal osemnásť nedávno.
Kým prišiel Kiko, my s Nikou sme do košíka nahádzali, nejaké jedlo, čipsy, vodu, alkohol sladkosti všetko možné a už sme iba čakali na Kristiána, aby nám to zaplatil. Zrazu ma zo zadu niekto chytil a zakryl mi oči, vedela som, že je to Kiko.
"Ále Kristián neblbni ponáhľame sa." dal mi pusu na líce, zložil ruky z mojích očí a povedal: „Áno, Kristián, Kristián stále len, on si na omyle zlatko." Do čerta čo ten tu zase chce, sleduje nás?„Tomáš, čo tu robíš? Zase ,si prišiel otravovať?"
„Vidím, že robíte nejakú párty dúfam, že som pozvaný." Určite, už len jeho pozvem, na to môže zabudnúť. „Je mi to ľúto Tomáš, ale nie, nikto ťa nepozval." Chytil ma za ruku, zadíval sa mi do očí bála som sa, že ma znovu pobozká, tak som chcela od neho ísť trošku ďalej, ale silno ma držal. V tom došiel Kiko.
„Ema, čo to má znamenať? Sledujem vás tu už dlhšiu dobu, kto to je, a prečo ťa drží za ruku?" Ani som nestihla odpovedať a Tomáš, mi skočil do reči a pritisol sa ku mne.. „Ty o tom nevieš? Veď Ema je moja frajerka a kto si ty?" pýtal sa ho Tomáš. V tom momente, som sa od Tomáša odtiahla. Začala som po ňom kričať, že čo si to dovoľuje, že sme nikdy spolu nechodili, tak nech nekecá nezmysli. Kiko bol z toho riadne v šoku. Povedal mi, že to snáď nemyslím vážne, že on mi veril a ja som sa zachovala takto a chodím s dvoma chalanmi naraz.
Chcela som mu to vysvetliť ale pobral sa na odchod. „Kiko pre boha, snáď mu nebudeš veriť, to je ten Tomáš, ten môj bývalý najlepší kamarát, vravela som ti o ňom, ako sa v poslednej dobe správa. On nám, len chce zničiť vzťah." Mala som pocit, že mi vôbec neverí.
„Jasné videl som, ako ste sa privítali. Zakryl ti oči dal pusu a ty si sa pri tom, ešte usmievala."„Myslela som si, že si to ty, veď mi zakryl oči, ako som mala vedieť, že je to on? Kiko, prosím ver mi nieje to tak ako to vyzeralo." Kiko mi chytil ruku so slzami v očiach. „Prepáč, ale nemôžem. Videl som, čo som videl nemyslel som si, že si taká.."
Snažila som sa zastaviť ho, ale odišiel preč. Vrátila som sa k Nike a chcela som Tomášovi vykričať, aký je debil „Kde je ten idiot?"
„Išiel tam." Ukázala mi prstom, k východu ešte som ho zastihla.
„Tomáš! Ty si obyčajný hajzel! Čo si to urobil? Prečo si to spravil? Neznášam ťa, nenávidím si totálny idiot!"Skočil mi do reči. „Povedal som ti, že vám zničím ten váš vzťah." Zase nahodil, ten blbý úsmev a odišiel. Nevedela som, čo mám robiť išla som za Nikou, veď Kiko sa so mnou teraz asi rozišiel, nič si nenechal vysvetliť. Rozplakala som sa, Nika ma hneď začala ukľudňovať a zavolala Danovi nech príde po mňa a zaplatiť nákup.
Medzi tým, sme sadli do kaviarne v obchode, košík sme nechali pred kaviarňou a čakali na Dana. Keď prišiel, uvidel ma tam sedieť uplakanú, hneď pribehol ku mne. „Em, čo ti spravil? Rozišiel sa s tebou?" Hneď mu doplo čo sa mohlo stať.
„Noo viac menej áno..." Skočil mi do reči.„Zabijem ho! Idem za ním. Kde je?" Schmatla som ho za ruku. „Nie počkaj vysvetlím ti, ako to celé bolo." Všetko som mu vysvetlila. Bol dosť nahnevaný na Tomáša. Povedal mi, nech skúsim ešte Kikovi zavolať a vysvetliť mu všetko. A on Tomášovi ide rozbiť hubu.
Bolo mi to teraz jedno či Tomášovi ublíži. Dano nám zaplatil nákup, odviezol nás domov a hneď utekal za Tomášom. Medzi tým som volala Kikovi asi pätnásť krát, písala som mu sms a nič buď ma zrušil, alebo nedvíhal.
Nika mi len povedala, že sa nemám trápiť, a že všetko bude dobre. Snažila sa ma aj rozveseliť vzala ma do kuchyne a povedala, že ideme prichystať veci na večer. Začali sme robiť chlebíky Nika ako vždy, väčšiu polku zjedla už stihla otvoriť aj balíček čipsov. Trochu mi zdvihla náladu, keď začala robiť blbosti.
A prišiel domov Dano, mal na tričku a na ruke krv, ale nebola jeho.. „Pre boha Dano čo si mu spravil? Dúfam, že si ho nezabil."Usmial sa na mňa. „Niee, len som sa s ním porozprával a keď, kládol odpor rozbil som mu nos, nič vážne, ale mal by ťa už prestať otravovať. A ako s Kikom?"
Skleslo som pozrela, do zeme. „Nedvíha.." Dano odpovedal, že ide za ním. Len som naňho skríkla nech mu nerozbíja nos, že on za nič nemôže. Dúfam, že ma počul lebo už odišiel.S Nikou sme všetko jedlo, vodu a alkohol podávali na stôl a čakali sme, kým sa vráti Dano a prídu aj chalani. A s nimi dúfam aj Kiko.
YOU ARE READING
Cez prekážky, ku hviezdam
RomancePríbeh, ktorý som písala asi v roku 2012 kedy som mala asi 14-15 rokov 😁 Aj keď to nie je Boh vie čo, je to môj prvý príbeh a preto ho tu chcem mať.❤️