6.8.2017
9:10
Kiko ma ráno prebudil pusou na čelo a hneď som sa prebrala. „Prepáč láska, nechcel som ťa zobudiť."
Usmiala som sa naňho. „To nevadí, aj tak je už veľa hodín. Čo si dáš na raňajky?"„Mne je to jedno, na čo máš chuť ty."
„No uvidím, čo máme. Ak chceš osprchuj sa alebo neviem ešte si pospi, pozri telku, čo chceš."
„Hodím si sprchu a prídem, za tebou." Vošla som do kuchyne, všade vôňa po alkohole pootvárala som okná, pozrela do chladničky a tam dokopy nič.Fuuha no musím zaimprovizovať. Vajíčka, šunka, syr spravím asi nejakú omeletu. Dúfam, že tento krát, sa mi raňajky podaria musím urobiť viac lebo Nika a Dano budú hladovať. No a Nika potrebuje minimálne, trojitú porciu. Ako tak robím raňajky, niekto uteká dole po schodoch. „Ema! Ema! Vieš čo sa stalo vieš čo?" Bola to Nika, celá žiarila. „Nie, neviem čo sa stalo a čo také?"
„Dano mi vyznal lásku, už včera večer. Povedal, že som sa mu stále páčila, len nemal odvahu mi to povedať. A dali sme sa do kopy ja som taká šťastná." Bola som rada, že Nika a Dano si konečne našli tú svoju „osudovú" lásku.
„To vám gratulujem som rada, že chodíš s mojím bratom. Dúfam, že vám to vydrží čo najdlhšie a raz budeme rodina." Nika si len sadla na stoličku a celý čas sa blbo usmievala, medzi tým zišiel dole aj Dano. Poslala som ich do obývačky nech mi nezavadzajú a raňajky im prinesiem.
Už som dokončovala omeletu Kiko ku mne zo zadu podišiel, dal mi pusu na krk a objal ma. Nádherne voňal. „Hmm láska, čo máme dnes na raňajky?" Pomyslela som si, že keď ho nepriotrávim, tak máme omeletu. „Omeletu, dúfam že sa mi podarila, a že ti bude chutiť."
„Nič sa neboj od teba spapám všetko." Je zlatý, pomohol mi aj trošku s raňajkami (nakrájal zeleninu). Všetci sme si v obývačke sadli za stôl raňajkovali sme a pozerali telku. Dano s Nikou sa ponúkli, že oni to všetko poupratujú nenamietala som. S Kikom sme išli do izby. Kiko si ľahol na postel a zavolal ma k sebe. „Prepáč, ale idem sa tiež osprchovať, o chvíľku som tu."
„No ponáhľaj sa, lebo mi bude za tebou smutno." Kým som si v kúpeľni všetko prichystala, pípol mi mobil. Upozornenie na správu z FB. Hmm, kto mi to asi píše? Fuuha, správa je od Vlada: „Ahoj Em, dnes večer nebudem môcť k vám prísť, ale chcel by som sa s tebou o niečom porozprávať nemala by si čas ísť na chvíľu von?" No teraz mu odpisovať určite nebudem nechcem nechať Kika čakať a musím si to premyslieť. Určite sa bude chcieť rozprávať o včerajšku.
Vyšla som z kúpelne len v uteráku, nejako som zabudla zobrať si zo sebou oblečenie a v pyžame celý deň nebudem. „Oo takže ty ideš rovno takto na vec čoo?" zasmial sa Kiko.
„Nie neboj sa, idem si iba po veci nepozeraj sa jasné?" Rýchle som povyťahovala nejaké veci, zo skrine a zamkla som sa v kúpeľni, aby som sa prezliekla.
Prišla som naspäť do izby, Kiko ma zavolal, aby som si ľahla k nemu na posteľ. Prítulila som sa k nemu a silno ma objal. Potom ma začal bozkávať po celom krku, tak postupoval stále nižšie a nižšie, až bol pri bruchu začal mi vyhŕňať tričko, musela som to stopnúť v pravej chvíli. „Nie, Kiko prestaň."
"Prepáč Em, nechcel som." Nakoniec musel ísť domov.. Volala mu mama, že by sa už mohol prísť ukázať domov. Tak, ako slušný synček ju poslúchol. „Em, prídem k tebe večer, ešte ti zavolám dobre?"
„Jasné, budem ťa čakať." Objal ma dal mi pusu na rozlúčku a odišiel. Išla som na Fb rozhodla som sa, že s tým Vladom pôjdem von mali by sme si všetko vysvetliť, hlavne ohľadom toho včerajška. Dohodli sme sa že o 3 pôjdeme von. Vlado došiel po mňa išli sme do jedného baru. Pozval ma na kávu a začali sme sa rozprávať.
„Em, no vieš ten včerajšok." Chcela som ho prerušiť, ale nedovolil mi to. „No chcel by som sa ti ospravedlniť, vážne ma to mrzí ale, jaa neviem ako ti to mám povedať. Alee, asi som sa do teba zaľúbil."
„Čože?!!" Zvrieskla som skoro na celý bar. To snáď nemyslí vážne, nie! Toto nech mi nerobí chodím s Kikom nechcem aby mi tu iný chalan vyznával lásku budem mať z toho totálny chaos. „Em prepáč ale ja som ti to musel povedať, keď som sa dozvedel že chodíš s Kikom bol som veľmi sklamaný, ani som nechcel ísť na tú párty a pozerať sa, aký ste spolu šťastný. Ale dozvedel som sa že tam možno nepríde, tak som tam šiel ." Takže on chcel využiť príležitosť keď tam nebol Kiko hej? Pekné od neho. „Em, len som chcel aby si si premyslela či si s Kikom šťastná a potom sa ozvi."
Nevedela som čo mám v tejto situácii robiť, tak som sa postavila na odchod a ešte som povedala. „Prepáč Vlado mám ťa rada, ale len ako kamaráta, Kika ľúbim nechcem si nič premyslieť je mi s ním dobre." Tak sa Vlado postavil, že ma odprevadí aspoň k dverám, a ani neviem kedy stihol mi dať pusu na líce. Vraj na rozlúčku.
Celú cestu som o tom rozmýšľala. Na mojej ulici som išla po chodníku a niekto mi pozdravil bol to Tomáš. Mal celý spuchnutý nos Dano ho riadne doriadil. až mi ho prišlo trošku ľúto.. „Ahoj Em vieš, chcel by som sa ti ospravedlniť...."
Dnes je nejaký, ospravedlňovací deň, či čo?
Páči sa vám vôbec príbeh? Stále ho číta menej a menej ľudí :(
VOUS LISEZ
Cez prekážky, ku hviezdam
Roman d'amourPríbeh, ktorý som písala asi v roku 2012 kedy som mala asi 14-15 rokov 😁 Aj keď to nie je Boh vie čo, je to môj prvý príbeh a preto ho tu chcem mať.❤️