7:08
Ako každé ráno, trošku som zaspala, ale to vôbec nevadí veď mám ešte čas, aby som všetko stihla. Veci do školy som mala už prichystané, len som sa rýchle obliekla, urobila som všetky hygienické potreby a čakala som kedy po mňa príde Vlado, aby sme šli spolu do školy.7:24
Vlado mešká už štyri minúty. Nemá vo zvyku meškať väčšinou chodí na čas, občas aj skôr. No nič idem mu zavolať, možno to včera troška prehnali a asi zaspal, alebo čo.. "Ahoj Vlado kde si?"
"Bože Em, prepáč ja som sa ráno tak ponáhľal, lebo som zaspal až som na teba zabudol.. Už som skoro pred školou." Zabudol na mňa hej? No tak ďakujem pekne, nech skúsi ešte raz kvôli niečomu po mne vrieskať, hneď mu vytiahnem na oči, že ja naňho aspoň nezabúdam.Každé ráno chodíme, spolu do školy, ako môže na niečo také zabudnúť, zaujímalo by ma, kde sa tak ponáhľal keď na mňa zabudol. "Aha, tak nevadí no vidíme sa v škole, alebo po škole. Ahoj." Ani som nepočkala na odpoveď a zložila som. Čo už dnes pôjdem do školy sama musím si pohnúť, lebo znova budem meškať. Rýchle som vyšla z domu, zamkla som a ponáhľala som sa do školy. Pred školou ma už čakali Laura a Vivien. "Ahoj Em, čo dnes tak sama, ešte stále sa s Vladom nebavíte? Videli sme ho, ako prichádza do školy skôr."
"Čaute, už sme sa udobrili, lenže vraj sa ponáhľal do školy a zabudol na mňa, takže neviem no."
Pomaly sme sa vybrali do školy, a tak do triedy. Baby sa ma pýtali, ako prebiehalo udobrovanie. No normálne neviem, čo od toho očakávali proste sme sa len porozprávali a všetko sme si dopodrobna vysvetlili. Ako tak sme sa s dievčatami rozprávali dostala som záchvat smiechu, nemohla som sa prestať smiať. Baby ma vôbec nechápali, len pozerali z čoho sa smejem. Tak som im ukázala prstom nech sa pozrú k dverám v tom sa začali smiať aj oni. Nina na nás vyletela. "Je vám niečo vtipné?!!"Laura jej zo smiechom odpovedala. "Hej tvoj xicht nám je vtipný."
No akože keby ste ju videli, smiali by ste sa tiež. Nos mala celý modro-fialový a totálne napuchnutý, aj oči mala trošku opuchnuté. pripomínala mi tak trošku krtka, nebola vôbec namaľovaná asi ju bolel nos, tak si naň nemohla dať pol kila make-upu a špirálu nemala tiež, nebolo jej vidno ani poriadne oči nenamaľovaná vyzerá vážne hrozne. Nina nám už ani neodpovedala na ten jej xicht.. asi sa bojí, alebo čo. Ale mňa vôbec nemusí ja som úplne neškodná, no pokiaľ ma niekto nenaserie.
Pomaly sa už začala hodina, tak sme sa usadili na svoje miesta a čakali na učiteľa. Prvá hodina bola dejepis, boože ako ja nemám rada dejepis vôbec ma nejaká história nezaujíma. Marek ešte zatiaľ neprišiel dúfam, že dnes nebudem sedieť sama, ale on určite mešká ako vždy. Nedávno prišiel učiteľ do triedy až teraz som si všimla, že to je asi najkrajší učiteľ na škole nedávno skončil výšku a teraz učí tu. Hne za učiteľom prišiel do triedy Marek ja som to vedela, že iba mešká. Ospravedlnil sa učiteľovi a išiel ku mne do poslednej lavice. „Ahoj, no čo znova zaspal?"
„Ale niee, len som sa veľmi neponáhľal do školy veď vieš." V tom nás učiteľ upozornil, aby sme sa nerozprávali. Nestojím o ďalšie problémy, mám ich už dosť tak sme radšej stíchli.14:15
Konečne koniec myslela som, že v tej škole zahyniem, na matike ma tými svojími rečami uspávala bála som sa, že to nevydržím hodím sa na lavicu a budem spať, ale väčší strach som mala z učiteľky. Dnes ma po škole nečakal ani Vlado asi skončil skôr alebo čo, ale väčšinou má čaká aj keď skončí skôr alebo mi dá dopredu vedieť, že ma čakať nebude. Neviem čo je s ním dnes je vážne zvláštny asi sa poriadne nevyspal. Nevadí no dám si niečo pod zub a pôjdem za Kikom do nemocnice už o tri dni ho pustia veľmi sa na to teším a ešte viac sa teším na Nikinu oslavu, síce tam nebude Kiko lebo ešte nemôže chodiť nikde, ale aspoň sa trošku zabavím. Ešte som nakŕmila Maxa a pomaly som mohla vyraziť. Musím sa ponáhľať už je dosť hodín a o štvrtej končia návštevné hodiny.Rýchle som sa obliekla a išla som do Nemocnice, dnes som tam prišla v rekordnom čase trvalo mi to asi len dvanásť minút inokedy to je minimálne dvadsať. Pýtala som sa ho, či ho pustia skôr alebo čo, že už je zbalený, ale nie nepúšťajú ho skôr, len sa nevie dočkať kedy pôjde domov, tak je už zbalený. Ani ja sa neviem dočkať, keď pôjde domov už len tri dni a budeme spolu stále. Kiko sa ma pýtal čo je nové v škole a tak či som znova niekoho nezbila alebo čo. Je trápny a vôbec to nie je vtipné nemôžem za to, že ma Nina tak vyprovokovala. Ak si s tým bude zo mňa robiť srandu naďalej, môžem kľudne zbiť aj jeho. Ale videl, že ma to dosť štve, tak s tým radšej prestal kým je čas. Ale mňa sa báť nemusí jemu by som určite neublížila. S Kikom sme sa rozprávali o všetkom možnom, túlili sme sa k sebe a robili blbosti. Zdalo sa mi, akoby to bol stále ten isť Kiko, akoby na mňa ani nezabudol, všetko je tak ako predtým a môže byť ešte lepšie. Viem, že ma Kiko opäť ľúbi a ja jeho tiež.
Je to úžasný pocit, keď máte niekoho o koho sa môžete oprieť, komu môžete povedať všetky svoje problémy a viete, že bude stále stáť pri vás a ja takého človeka mám je to Kiko, jednu dobu to bol Vlado, lenže jeho správanie je v poslednej dobe zvláštne radšej sa tým ani nezaoberám. Raz je taký potom zase onaký a vždy iný kto sa má v ňom vyznať? Z mojich myšlienok ma prerušil Kiko. "Haloo Em, počúvaš ma?"
"Čo? Hovoril si niečo?""O čom premýšľaš zase ma nepočúvaš. Hovoril som, že by som aj ja chcel ísť na tú chatu dlho som nikde nebol chyba mi zábava."
"Neboj sa, hneď ako ti bude lepšie, zorganizujeme niečo a zabavíme sa.""Tak to sa už teraz teším a o čom si tu tak, veľmi silno premýšľala?" čo mu mám povedať, že premýšľam o Vladovi alebo čo musím niečo vymyslieť.
"Alee o ničom, len ešte stále nemám darček pre Niku tak rozmýšľam čo jej kúpiť."„Nič sa neboj teba už niečo napadne, alebo jej len kúp nejaké tričko, voňavku, prívesok. No síce má už osemnásť, alebo pohľadaj niečo vtipné." Kiko mi vnukol celkom dobrý nápad dnes, alebo zajtra budem musieť pozrieť niečo v obchodoch dúfam, že pre Niku niečo nájdem. Ešte chvíľku sme sa s Kikom rozprávali premýšľali sme čo by som Nike mohla kúpiť, ale museli sme sa už rozlúčiť lebo končili návštevné hodiny. Už nech je Kiko doma nebaví ma to, že sa vidíme za deň len dve hodiny. Rozlúčili sme sa Kiko ma silno objal, dal mi pusu na čelo a išla som domov.
17:13
Tešila som sa, že pôjdem von alebo čo, ale zistila som, že naši úžasný učitelia nám pred prázdninami dali toľko písomiek, že to ani nie je možné. Zajtra píšeme z matematiky a účtovníctva. Najhoršie predmety aké existujú a aj ekonomika, ale tú našťastie zajtra nemáme. No nič pustím sa do učenia tomu z matiky absolútne nechápem, ta matika ma raz asi zabije. Možno sa to naučím skôr, ako očakávam a môžem ísť ešte na chvíľu von. No keď niekoho zoženiem kto by so mnou išiel.19:20
Dve hodiny sa učiť trápnu matiku, to môžem len ja a aj tak tomu poriadne nechápem. Z účtovníctva som si prečítala, len zopár poučiek takže dúfam, že tam niečo napíšem vážne sa mi to už nechce učiť. Knihy som radšej odložila do tašky, a išla som si spraviť niečo jesť. Vôbec sa mi nechce niečo si robiť, ale spravím si tousty tie budú rýchlo. Medzi tým ako som si robila jesť išla som na facebook pozrieť sa čo je nové a či tam nie je Vlado a bol tu hneď som mu napísala. „Ahoj, čo robíš?" hneď mi odpísal.
„Ahoj, nič také. Prečo? A ty?"„No len tak, či sa ti nechce ísť náhodou von dosť sa nudím."
Po dosť dlhej chvíľke mi odpísal.
„Fuuha, no vieš dnes už asi nie je dosť hodín a musím ešte niečo spraviť doma. Možno nabudúce." No super znova na mňa nemá čas hlavne, že mne hovoril, že ja sa naňho vykašlem a nikdy nebudem mať čas a pritom to robí on. No nevadí dnes budem doma.„Aha, tak nič no. A zajtra ráno ideš do školy? Mám ťa čakať?"
„Áno, môžeš ma čakať zajtra určite prídem."No tak to som zvedavá či na mňa opäť nezabudne.
„Dobre, tak zajtra ako vždy, ahooj." Paráda dnes budem doma, nemám s kým isť von. Nika je asi s Danom a ja som, ja som sama zase budem tráviť, romantický večer sama s jedlom pri telke. Mala by som sa asi udobriť s Tomášom, lebo už vážne nemám s kým chodiť von. Síce za tri dni príde Kiko tie tri dni ešte nejako vydržím a potom budem stále s ním. Zobrala som si tanier s toustami a išla som pozerať niečo v telke, ako vždy nič nejde. Kašlem na to zobrala som si tanier do izby najem sa tam a pôjdem dnes asi skôr spať. Je už skoro osem hodín ja som dojedla tak už môžem ísť spať..
YOU ARE READING
Cez prekážky, ku hviezdam
RomancePríbeh, ktorý som písala asi v roku 2012 kedy som mala asi 14-15 rokov 😁 Aj keď to nie je Boh vie čo, je to môj prvý príbeh a preto ho tu chcem mať.❤️