5. Žiarlivý kamarát

771 55 8
                                    


                                                                            30.7.2017
13:50
Ráno asi o 7 tu bol Tommy, myslela som, že ho zabijem. Ako keby, nemohol prísť neskôr. Začal sa ma vypytovať, ako bolo včera vonku a mal ďalšie zbytočné poznámky.
„Tomáš! Si normálny?! Je sedem hodín ráno, čo tu chceš?"
„Včera večer som ťa videl, s nejakým chlapcom."

 „No a? Ja môžem chodiť von, s kým chcem nemyslíš?"

„Ale nehovorila si, že idete vonku z Danom?"

 „Áno, bola som s Danom, lenže už bolo neskoro, chcela som ísť domov a nevedela som presne kadiaľ, tak ma Kiko odprevadil je z Danovej partie."

„A tá pusa čo ti dal? Ešte si mala, asi aj jeho mikinu nie? A ako vidím, ešte si mu ju nevrátila." ukázal prstom na stoličku, na ktorej bola Kiková mikina.

„Ty si ma akože sledoval, alebo čo? A tá pusa, bola len na líce, takú mi každý deň dávaš aj ty."
 „Nie nesledoval som ťa, len som večer fajčil na balkóne a počul som nejaké hlasy, tak som sa pozrel kto ide a čo som nevidel? Teba ako sa bozkávaš s nejakým idiotom."

 „Po prvé: Jediný idiot si tu ty. Po druhé: Nebozkávali sme sa ,dal mi pusu na líce. A po tretie: Nebudeš mi rozkazovať, s kým sa môžem baviť a s kým nie!"
  Tommy ma vážne naštval. Je on normálny? Nebude mi hovoriť, čo môžem robiť a čo nie. Je to môj život a nieje moja mama, aby mi rozkazoval.

 „Áno, áno pusa na líce, nabudúce to bude na ústa a potom sa s ním vyspíš?"
To som sa už vážne neovládla, veľmi dobre má pozná a vie, že taká vôbec nie som a bude mi niečo také hovoriť? Z tých nervov som mu vylepila facku.
„Vieš čo Tomáš?! Vypadni! Nechcem ťa už v živote vidieť, čo si o mne myslíš, že som nejaká ku*va alebo čo? Pochop už konečne to, že mi dvaja sme iba kamaráti a nikdy! NIKDY! Medzi nami nič nebude viem, že ma máš rád viac ako by si mal, ale to ma nezaujíma ja ťa proste nechcem! Skončili sme, nebudeš mi rozkazovať, s kým sa môžem a s kým sa nemôžem baviť. A teraz vypadni."

Otvorila som dvere z mojej izby Tommy mal slzy v očiach, prišlo mi ho ľúto, ale toto vážne prehnal. Nechcela som sa s ním takto pohádať, je predsa môj najlepší kamarát, alebo bol. Tommy sa na mňa, len zo smutným výrazom pozrel a odišiel. Oproti z izby vyšiel Dano a nechápavo sa na mňa pozeral..
„Prepáč Dano dúfam, že sme ťa tým krikom, nezobudili."

 „To nič prečo ste sa vlastne pohádali, si v pohode? Spravil ti niečo?"
Povedala som mu všetko čo sa stalo mrzelo ma to nechcela som tak vybuchnúť, ale Tomáš to niekedy vážne preháňa. Ešteže, mám takého super brata a môžem sa mu vyrozprávať. S Danom máme veľmi dobrý súrodenecký vzťah. Vždy mi pomáhal so všetkými problémami a bol schopný kvôli svojej "malej sestričke" niekoho aj zabiť. Dano išiel potom urobiť raňajky, ja som si ľahla na posteľ, zapla som hudbu a ponorila som sa do svojích myšlienok.

14:20 
Neskutočne sa nudím. Rodičia, no mama a Mišo, sú ako vždy celý deň v práci.  Idem aspoň na FB možno tam niekto bude. Aaa dve správy a žiadosť o priateľstvo, žeby mi Tommy písal lebo sa chce ospravedlniť?.. Žiadosť je od Vlada, Danového kamaráta. Jedna správa je tiež od Vlada, že „Ahoj" ale nieje tu tak mu ani neodpisujem, nechce sa mi a ďalšia je od Lea teraz už bývalého spolužiaka. „Čau Ema, ako si si mohla všimnúť polka prázdnin je už za nami a mali by sme sa trošku udobriť, ak chceš lebo nechcem, aby sme sa ešte celé dva roky v škole škriepili." Ešte nikto nevedel, že som prestúpila nemala som chuť to vešať niekomu na nos, povedala som to len Katke mojej bývalej spolu sediacej. „Ahoj Leo. Prepáč, ale už nebude potrebné sa udobrovať prestúpila som na inú školu."  Bol online hneď mi odpísal.. „Čože? Dúfam, že si neprestúpila kvôli mne."

„Nie, neboj sa prestúpila som hlavne, kvôli naším hviezdam. Ďalšie dva roky s tými, namyslenými kravami, by som to nevydržala, ale budem rada, ak si to necháš pre seba."

„V pohode, ale aj tak, by sme sa mali udobriť. Veď boli sme dobrý kamaráti, nechcem aby sme boli pohadaný. Čo keby sme išli zajtra na kávu?"

 „Neviem večer ti dám vedieť, musím už ísť čau."
Nemám veľmi chuť ísť s ním na kávu, ale po pravde mi to aj chýba, ako sme stále niekde chodili môžeme si už všetko vyjasniť, veď už nie sme spolužiaci takže v pohode. Ešte si to rozmyslím idem sa asi najesť Dano mi robil obed dúfam, že varí lepšie ako ja.

19:05
Nedávno mi volal Kiko či nejdem von, nechce sa mi nemám náladu ešte stále ma serie to s Tomášom asi mu napíšem Sms, že som to tak nemyslela, ale to on by sa mi mal ospravedlniť on mi povedal, že som ku*va.. Kiko sa ma ešte pýtal či nepôjdeme zajtra napadlo ma, že ho trošku ponaťahujem. Nech si počká poviem mu, že mám niečo dôležité. Musím byť trošku nedostupná. Kiko mi len povedal, že to nevadí a že môžeme ísť von nabudúce. Milé od neho. Napísala som aj Leovi, že môžeme ísť zajtra na tu kávu, tak som zvedavá ako to dopadne.

23:13
Už asi pred viac ako hodinou som napísala správu Tomášovi, že ma mrzí ta hádka ale neodpísal kašlem naňho..
Aj Kiko si na mňa spomenul napísal mi Sms-ku na dobrú noc. Mohla som ísť zajtra radšej s ním a nie s Leom nevadí no pôjdem nabudúce a idem už spať lebo ma bolí ruka, od toľkého písania..

Cez prekážky, ku hviezdamWhere stories live. Discover now