Ganduri .... de ce mereu viata e nedreapta cu toata lumea . Parinti mei ,da ce sa spun nu ma lasa nici sa-mi traiesc visul . Da am un vis pe care îl voi împlini. Acest via este de a face curse . Normal nu ilegale . De mica Mi-au plăcut cursele . Mereu când mergeam la tara, la bunici toată ziua eram în garajul bunicului.
Kevin:- Jos Martina , acum!
Un urlet mă face sa tresar și sa revin cu picioarele pe pământ. Imi dau seama după voce cine e și înghit în sec . Kevin,fratele meu mai mare . Bun venit în lumea mea!
Eu :- Ce sa intamplat ?
Cobor scările grăbită si-l vad cum sta în living nervos. Am încercat o.
Kevin:- La scola acum !
Imi ordona el iar eu ma încrunt. Ii trag o privire urata apoi pornesc spre cuier unde am rucsacul , cheile si geaca de piele neagra . Imi iau geaca pe mine apoi imi arunc rucsacul pe umar si iau cheila de la masina și ies trandind usa . Pornesc spre masina mea cea noua si intru trandind cu putere portiera , pornesc motorul si apoi calc pe acceleratia. Bine, stiu eu am 16 ani iar el 18 dar nu-i corec . Mama si tata sunt plecati pentru cateva luni cu afacerile iar el face pe seful . In 20 de min ajung in fata scolii , parchez masina apoi ies cu rucsacul pe umar si cheila in mana .
-Masina noua, deci ! Audi R8 daca nu ma insel ?'
Imi spune un tip din trupa bad boy in care acum un an facea și Kevin parte din el fiind șeful trupei dar acum toate sau schimbat .Eu :- Da , frate !
Pornesc , si intru in cladirea cea mare care este numita si "inchisoare " .Toate privirile sun atintite spre mine ,normal doar sun bad girl scoli . Sunt fata aceia in negru mai mereu , care ureste divele scoli , dar adora cursele de masini , si cea mai buna de pe pista de curse . Bine ,sunt prima fata de acolo dar din cate stiu nu au mai fost fete acolo deci am onoarea de a fi eu prima . Adică de a fii prima fata din trupa .
Vale :- Martina ,Martina ! ~ ma striga ca disperata cea mai buna prietena a mea ~
Ma incrut usor si o privesc , ea doar alearga ca disperata spre mine . Ce are fata asta , niciodata nu am inteles-o . Dar de aceia o iubesc . Eu și Vale ne știm din clasa a7-a iar de atunci am devenit nedespărțite .
Eu :- Ce sa intamplat valeria ?
Vale :-Vine .....
Eu : - Cine , vale ??
Vale :-Jorge ! Vine sa ...' respirand greu~
Eu :- Si cei , orcum are dulap langa .
Spun în timp ce cotrobai în dulap .
Jorge Blanco, vârsta 16 ani , bad boy - ul scoli și cel mai bun prieten a lui Kevin . De când a plecat fratele meu el a preluat "conducerea" asupra scolii . Eu și cu el efectiv nu ne suportam. Mereu face ceva sa mă scoată din minți.Jorge : -Masina noua !
Spune cu un rânjet pe fata când ajunge lângă mine . Îmi dau ochii peste cap și sincer doar prin simpla lui prezenta mă enervez .
Eu :- Dar repede zboara nouatatie .
Răbufnesc eu deja nervoasa de prezenta lui.
Jorge :-Da , cam repede . ~ranjind~ Ce zici daca am merge pe pista de curse si sa facem o cursa .
Imi propune acesta cu un zambet pe buze .
Eu :-Doar noi doi ?
Jorge:- Da , doar noi papusica !
Oare sa merg ?Dar parinti nu ma lasa iar Kevin daca ar afla ma-r strange de gat . Mai intai o sa-l fac sa ma roage sa merg . Doamne ce îmi place sa-l fac sa se roage de mine ca sa merg.
Eu :- Am ore din pacate , scuze !
Se încrunta apoi zambeste .
Jorge :-Iti place sa ma faci sa ma rog de tine .
Spune acesta iar rânjetul acela idiot îi revine.
Eu :- Da imi cam place , dar na .Jorge :- Deci ce zici te bagi ?
Eu :-Normal . Cand ?
Jorge :- In 30 de minute sa fi pe pista ! ~ plecand ~
El pleaca iar eu imi intorc capul spre vale care statea si se uita la mine ca la felul 3 .
Vale :- Sti ca parinti nu te lasa , de ce ai aceptat ?
Eu :- Nu ma intereseaza ce spun ei sunt destul de mare sa fac ce vreu eu .
Îi pun prietenei mele hotărâtă.
Vale :- Doamne , Martina daca afla Kevin ?
Eu :- Nu mai pune atatea intrebari . ~inchizand dulapul ~ Vii si tu ?
Vale :- Normal , doar nu as rata niciodat umilirea lui Blanco.
Ghicotim si ne lua in brate apoi pornim spre ieșirea din liceu . Blanco , te așteaptă o umilință de nădejde.
Sper sa va placa ! Este cam scur dar o sa fie si mai lungi . Va pup !!!!
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Teen FictionCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...