42.Ratatule

181 12 0
                                    


MARTINA POV 

Îmi deschid ochii încet și mă uit prin jur . Imi  frec ochi find ca aveam privirea încețoșata. Lângă mine nu mai era Jorge dar pe scaun era cineva. Imi întorc capul  si-l vad pe Kevin.

Kevin :- Neata !
Eu:- Neata !

Spun  somnoroasa și îmi frec ochi.  Mă uit din nou în jur apoi mă uit la Kevin .

Eu:-Unde este Jorge ?

Întreb după un timp  de tacere.

Kevin :-Sa dus sa Îți ia ceva sa mănânci. ..

Spune în timp ce se ridica și pășește spre mine . Ajunge lângă mine și se  așează pe pat .

Kevin:-Cum te simți? 

Continua acesta aranjandu-mi parul Findca era în toate părțile. .

Eu:-  sunt bine dar de abia aștept sa ies de aici .
Kevin :-Mai azi ,apoi gata ai scăpat .
Eu:-Știu,  abia aștept!

Spun și aud ușa deschizandu-se iar Kevin își  întoarce  capul . Pe ușa intra nimeni altul decât Erik .

Eu:-Ce cauți aici?
Erik:-Nu  am voie sa-mi vizitez prietena noua? ! Cât de dureros !~se plange acesta ~Kevin!

Spune acesta când îl vede . Kevin se ridica și dau mana apoi se îmbrățișează bărbătește .Mă uit la ei uimita cum vorbesc de parcă sar cunoaște de o viață.

Eu:-Voi doi va cunoașteți? 

Intervin eu când văd ca vorbesc de parcă ar fi cei mai buni prieteni .

Kevin:-Normal!
Erik:-Suntem prieteni foarte buni !
Eu:-Și eu de ce nu am știut Kevin?
Kevin:- Pentru ca în perioada aia tu cu Jorge nu va suportați.

Mă lămurește acesta acesta iar eu mă las pe spate . Ușa se deschide ,din nou,  iar pe ea intra Jorge cu o caserola în mana . Se uita la Erik uimit și cred ca nici el nu se aștepta sa-l vadă aici .

Erik:-Ce este Jorge ? Nu te așteptai sa mă vezi pe aici .
Jorge:-Frate,  sincer nu . După incidentul  de ieri .

Spune Jorge apoi pășește spre mine și îmi întinde caserola . O iau și o deschid începând sa mănânc ce se afla în ea .

Jorge:-Mănâncă tot , altfel te bat .

Spune pe un ton amenințător  iar eu ridic mâine sus în semn de predare apoi chicotesc .

Erik:-Am venit sa văd ce face felina .
Eu:-Mai odată  îmi spui așa o  sa te bat de draci o sa ai!
Erik:-Serios , nu mai spune .

Ok acum sunt nervoasa.  Tipul ăsta deja mă enervează .Pun caserola pe noptiera și mai apoi dau plapuma deoparte și pășesc cu pași repezi spre el . Când ajung lângă el , el mărește ochii când vede ca vorbesc serios , il prind de par și îi dau un picior în stomac . Râsetele celor doi învăluiau încăperea.

Erik:-De unde ai învățat sa dai așa?

Mă întreabă tinandu-se de burta . Ranjesc stind ca iam dat o lecția apoi spun .

Eu:-Am făcut 13 ani de Karate . Dacă vrei Îți arat și alte scheme !

Spun și mă apropii de el dar Jorge mă prinde . Incerc sa ma smucesc dar ma ținea prea tare .

Jorge:- O sa îi arăți ce ști   când  o sa fii mai bine dar pana atunci stai cuminte altfel Îți arat ei câteva scheme de bătaie.

Imi șoptește la ureche și încetez sa mă mai smucesc. Înghit în sec știind ca este în stare și îmi întorc privirea spre el .

Jorge:-Te ai potolit ?
Eu:-Nu !

Îi răspund zâmbind vroiind sa-l enervez .

Jorge:-Tu chiar vrei sa mă enervezi ?
Eu:- Poate,  nu știu.  Poate da , poate nu. Caută în dicționar și o sa găsești poate !~ironica~
Jorge:-Treci în pat , acum !

Oftez și mă dau bătută și merg spre pat și mă așez acoperindu-ma . Imi încrucișez brațele la piept și mă prefac ca sunt bosumflata.

Erik:-Se pare ca felina este bosumflata !
Eu:-Ia mai taci dracului !

Spun iar Kevin vine spre mine și mă îmbrățișează strâns.

Kevin:-Trebuie sa plec dar vin mai încolo cu Vale și Anastasia .
Eu:-Bine!

Îmi da un pupic pe obraz apoi se îndepărtează . Îi saluta pe cei doi apoi părăsește încăperea.  Jorge și cu Erik vorbeau iar eu stăteam și mă uitam la ei .

Erik:- Eu am plecat.  Pa felino!
Ey:- Pa ratatule!

Îi spun cu ironie în glas  apoi el  Iese din salon . Jorge se așează pe scaun iar eu mă pun mai comod în pat.  

Nu făceam nimic decât sa ne privim . Liniștea era una stânjenitoare  și nu știam  cum sa deschid vrun subiect . Ochi lui verzi mă priveau și îmi analizează fiecare particica a corpului. Când observa ca Lam vazut își întoarce capul în alta parte .

Eu:-Ai dormit bine ?

Îl întreb după un timp de tacere .
Isi întoarce capul iar ochii săi  mă cutremura iar mii de fiori  pe știrea spinării își fac apariția.  Fluturași în stomac își fac și ei apariția și fac tot posibilul sa scape .

Jorge:-Am dormit bine .

Spune cu o voce răgușita .  Isi întoarce privirea spre geam și se uita atent la ceva . Mă întorc cu spatele la el și închid ochii .
De ce simt așa ceva . Fluturași acestea în  stomac. Nici nu știu ce se întâmplă.  Dece simt așa?  Am o gramada de întrebări și atât de puține răspunsuri. 

Cu Alex nu  am putut vorbi . Azi ar fi trebui sa fie întâlnirea dar se pare ca destinul nu  vrut sa fie . Orcum am sa discut cu el iar dacă vrea putem sa reprogramam  întâlnirea.

Simt o pereche de buze care se lipesc de obrazul meu . Parfumul intepator îmi inunda narile  si stiu ca este Jorge . Isi dezlipește buzele de obrazul meu apoi mă acoperă mai bine .

Abia aștept sa ies de aici.  Mai azi iar apoi am scăpat de infernul ăsta. Adorm gandindu-ma ca mâine voi fi acasă.

                      JORGE POV

Adoarme întrun sfârșit iar eu o privesc . Când am auzit ca Alex a fost aici am crezut ca tâmpesc.  Dacă se atinge de ea îl omor .

Martina nu merita asta,  nu merita sa fie folosita  mai ales de el . De când iam cunoscut și partea cealaltă a ei am constatat ca ea este inocenta , buna, este încă o copila care arata la alți ca este înțepată rău de tot .
La un momendat atipesc  fără sa  vreau.

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now