9.Ma scoti din sariti .

267 18 0
                                    

Eram in masina , mergem deja de o ora si simt ca nu mai pot . Am amortit toata ,dar scaunul asta este tare confortbil .Kevin se juca pe telefon , Anastasia cu Vale vorbeau prin mesaje , iar Jorge era atent la drum si uneori isi mai intorcea privirea spre mine .Era o plictiseala de moarte .

Kevin:-Hai sa jucam jocul acela cu intrebari !~sparge tacerea ~

Eu:-Eu pun intrebarile .~spun plictisita~

Il aud cum cotrobaie apoi imi indemana cartonasele cu intrebari .Este un joc in care sunt cartonase cu intrebari sau lucruri pe care alti trebuie sa le ghicesca ,e tare jocul pentru ca uneori pierzi daca nu ghicesti , si ai 10 secunde la dispozitie sa raspunzi  cu obiectul corespunzator din cartonas ,la intrebare ai  30 de secunde la fiecare ..Pun cartonasele pe bord si iau unul citind-ul .

Eu:-Primul  animal de companie pe care la-i avut ?~uitand-ma la ei ~

Kevin:-O pisica , pe nume Betty ,dar era baiat nu fata .~chicotind~

Vale:-O brosca testoasa , tin minte ca mereu vroiam pana cand am primit unul !~zambind~

Anastasia :-Am aut o pisica , pe care am dus-o cu lesa cainelui la plimbare si a fugit ca sa speriat .~stranband-se ~

Eu:-Mmm...Am avut un caine , pe nume Rogger , adata  fugit de acasa .Nici ci pana in ziua de azi nu stiu undei !~chicotind~

Kevin:-Tu Jorge , ce animal de conpanie ai avut ?~il intreaba ~

Jorge:-Am avut multe , dar primul a fost un caine .~privind atent drumul ~

Ne continuam jocul cu tot felul de tampeni de intrebari .Ador jocul asata ma face sa ma rad in hohote .Cand eram mici eu si Kevin ne jucam jocul in curte , iar uneori vecini se uitau la noi ca la masini straine .Imi baraie telefonul si-l scot din buzunar raspunzand .

Dilan ;-Intreabai pe ceilalti  daca ne oprim ,este un restaurant imediat si putem manca.~imi spune rapid ~

Eu;-Buna si tie , ok stai ca ii intreb imediat .Auziti zice Dilan daca vream sa mancam este un restaurant imediat .~intorcand-ma in spate ~

Dilan :-Era invers propozitia sa sti !~ma avertizeaza ~

Eu;-Ia mai taci !~ii raspund direct~

Toti dau din cap aprob .Orcum imi era foame .

Eu:-Bine  , suntem de acord .

Dilan :- Auzi , ce ai zice daca mi-ai tine companie in dreapta mea .~chicotind ~

Eu:-Stai sa ma gandesc ....Nu , ma simnt mult mai bine in dreapta lui Jorge!~inchizand ~

Incepem sa radem toti de raspunsul meu .Il urasc stie si el bine , mereu se da la mine .Nu ma lasa in pace niciodata . Nu este clar ca nu-l plac si el tot continua sa ma scoata la intalnire .

Jorge:-Deci , te simti bine sa stai in dreapta mea ?~chicotind si mutand-si privirea pentru o clipa  pe mine ~

Eu:-~oftand~ Stii bine ca doar am zis-o sa ma lase in pace .

Vale:-Iara de scoate la intalnire ?~ma intreaba find atenta la telefon ~ 

Eu:-Da , din nou , nu stiu ce sa mai fac sa ma lase .~oftand zgomotos ~ 

Jorge:-Vrei sa-i sparg fata ?~ma intreaba acesta ~

Eu:-Nu , las-l  il bat eu mai intai .

Ajungem la restaurant si Jorge parcheaza , imi iau telefonul de pe bord si cobor din masina . Ma intind unpic apoi pasim spre usa pentru a intra in restaurant .Ne asezam la masa si comandam mancare . Dupa ce ne vine comanda si incepem sa mancam .Chiar este buana mancarea de aici . 

Dilan :-Nu te-ai razgandit ,nu ?~imi spune ~

Eu:-Nu ! De ce nu intelegi ca nu ai nicio sansa !~ii spun i timp ce manc~

Dilan:-Hai ma , nu te mananc !~imi spune zambind ~

Jorge:-Ai auzit-o si la telefon , se simte bine in dreapta mea .~icruntand-se ~

Dilan:-Nu te-am intrebat pe tine .~ii raspunde privind-ul urat ~

Eu:-Incetati , chiar nu vreau sa ma enervez bine .Incetati !~le spun eu deja un pic nervoasa ~

Isi fac scimb de privire apoi fiecare se intoare la treaba lui .Ce au astea doi ?Serios acum , ce dracu au ?Le este rau , sau ce naiba ??Dupa cateva de minute Jorge chicoteste uitand-se la farfurie .

Eu:-Ce este atat de amuzant ?Chiar  vrei sa ma vezi nervoasa ?~il intreb punand furculita pe masa ~

Nu spune nimic doar se ridica si ma prinde de cot tragand-ma .Ma ridic si mergem intr-un colt al restaurantului .Se uita in spate apoi la mine .

Jorge:-Chiar vrea sa si-o ieie tipul .~spune uitand-se urat la el ~

Eu;-Lasa-l  , chiar nu am chef sa ma enervez .Vreau doar sa incetati .~ii spun serioasa ~

Jorge:-Bine ! Hai sa mergem .

**************

Intram in cabana si ne uitam in jur.Nu sa scimbat nimic la fel a ramas , totul la fel cum lam lasat noi .Pe semineu erau pozele cu noi mici. Nimica nu sa scimbat ,nu stiu de ce dar ador locul acesta am o gramada de amintiri din copilari .Anastasia coboara in graba scarile si urla una .Asta cand a urcat sus?????

Anastasia :-Sunt doar 3 camere cu un pat mare .~spune tipand~

Kevin:-Nu mai tipa .Si la ce te asteptai , domnisoara !~razand~

Vale :-Si ce facem ?~intreaba confuza ~

Dilan :-Cred ca trebuie sa dormim cate doi  intr-o camer a.~zambind ~

Jorge:-Sa ne grupam atunci .~propune el ~

Eu:-Valeria cu Kevin ultima camera .~spun rapid ~

Kevin:-Mie mi indiferent .~spune ridicand din umeri ~Tu ce spui Vale ?

Vale :-Mie imi convine !~zambind timid~

E clar si ia il place pe el . Stiam eu , de cateva zile Vale nu mai este la fel , trebuia sa ma ganndesc ca-l place .

Dilan :-Ok, atunci ...eu dorm cu Martina .~aratand spre mine ~

O.S.O. Nu vreau sa doarm cu un sihopat .Nu, nu ,nu !!!!!1

Jorge:-Pai, din pacte eu si cu Martina am vorbit inainte si noi dormim in aceiasi camera .~zambind~

Doamne iti multumesc .Cum ti-as putea multumi , mai salvat de la apocalipsa .Jorge ma ia repede de mana si ma trage spre el .

Eu:-Aaaaa...da .~spun nestind ~

Kevin:-Ok deci Dilan tu vei sta cu Anastasia !~spune indreptn-se spre scari ~

Dilan :-Bine!~oftand~

Fiecare ne indreptam spre camerele lor , si slava Domnului ca Jorge a inventat minciuna aia .Nu vroiam sa stau cu el in camera ,il urasc . Camera era destul de mare , cu un pat mare pe mijloc doua noptiere pe fiecare parte si doua dulapuri .

Eu:-Fiecare doarme pe o parte !~ma trezesc s-ai spun~

Jorge:-Bine .~raspunde el simplu ~

Ma arunc in pat si amintirile nu inceteaza sa apara .Fiecare se deruleaza ca un film .Imi aduc aminte ca in sertar avem cateva poze cand eram mici .Ma ridic repede si ma repezesc spre sertar si incep sa cotrobai ,Jorge  se uita la mine confuz dar nu spune nimic .Gasesc pozle si le iau si le pun pe pat .Jorge vine si el si se pune langa mine.Ma uit la fiecare poza si chicotesc cand vad o poza cand eram mici .Lam fortat pe Kevin sa manance noroi .

Jorge;-Erai draguta cand erai mica !~imi spune uitand-se la poze ~

Chicotesc si ma uit in continuare ,aducand-mi aminte de vremurile frumoase ...

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now