44.Hai sa-ti arat eu cum se face

217 12 0
                                    

              MARTINA POV

După 2 zile ...

Cotrobai prin dulap cu ce se mai îmbrac Findca diseară merg în club . Mă simt mult mai bine iar fetele au spus sa mergem . Bine mai vin și Jorge , Kevin , Jordan și ratatul de Erik .
Mâine începe din nou chinul  . Și prin chin mă refer la liceu .

Scot din dulap o pereche de blugi negri și un top negru . Mă îmbrac rapid Findca mai am câteva minute și vin fetele sa mă ieie.
Mașina mea e făcută praf iar sper ca săptămână viitoare sa merg sa iau alta . Normal, o sa iau unul la fel ca și celălalt .

După ce mama îmbrăcat iau din sertar tușuri, rimelul și  un ruj roșu mat . Prima oară mă dau cu tuș apoi cu rimel iar la final cu rujul roșu mat .Aud claxonul mașini Anastasiei și ies din camera mai apoi cobor rapid scările.  Ajung lângă cuie și mă încalț cu teniși albi iar apoi iau pe mine geaca de piele . Kevin a plecat mai devreme . Zicea ca merge  la Jorge acasă și de acolo merg la club  cu băieți.

Sting lumina de pe hol și ies din casa apoi închui ușa de la intrare . Pășesc spre mașină și când ajung LÂNGĂ EA  deschid portiera  apoi intru în masina.  Trântesc portiera la loc în timp ce le Salut pe cele doua care mă privreau zâmbind .

Anastasia:- Arăți minunat draga
Eu:- Mulțumesc!  Nici voi nu  arăți rău.
Vale :-Eh,  Anastasia mă ajutată.

Spune și chicotim toate .

Anastasia :- Vreau sa va spun ceva !
Eu:- Dai bice fata!
Anastasia :- Mâine am întâlnire cu Jordan .

Spune repede și toate începe sa urlam  ca niște descreierate.

Vale :-Spune tot .
Anastasia :- E o poveste  mai complicata dar o sa va povestesc altădată.  Acuma tot ce contează este ca mâine am întâlnire cu el .~Spune intuziasmata ~
Eu:-Mă bucur pentru tine!
Anastasia :-Haideti fetelor sa mergem . Vale:-Băieți ne asteapta în fata clubului.  Anastasia :-Cine este gata de distractie ?
Vale:-Eu sunt !Martina?
Eu:-Sa mă întâlnesc cu retardatul de Erik ? Nu prea cred  .

Spun si chicotim din nou  iar apoi Anastasia pornește mașină și pleacă în viteza .
Tot drumul  am ascultat  muzica și am cântat ca trei nebune .
   Ajungem întrun sfârșit iar Anastasia parchează mașină și coboram  din mașină indreptandu-ne spre intrarea clubului unde erau băieți și ne așteptau.
ANASTASIA  merge către Jordan si-l saluta zâmbind apoi încep o conversație.  Vale merge ,normal, la Kevin  iar apoi urmează un sărut pasional într cei doi .
   Mă  îndrept spre Jorge și Erik care stăteau și se holbau la mine .

Eu:-Voi doi ce aveți? 
Erik:- Dulceață,  arăți  demențial de bine !

Îmi dau ochi peste cap și mă întorc și mă uit la cei patru indragosti. 

Eu:-Mergem odată.

Spun iar restul dau din cap afirmativ .

         JORGE POV

Intram toți în club iar muzica bubuie în boxe . Fumul de țigară era unul insuportabil care te făcea sa tușești când inhalai fumul.  Imi întorc privirea  spre Erik care o priveam pe Martina . Îi dau un cot în brațe si-l fac sa își întoarcă capul spre mine confuz .

Erik:- Ce ai frate ?
Eu:-Nu te mai italian sa la ea .
Erik:- Serios !? Cum sa nu mă uit la ea . Uitate!  Aer niște forme demențiale are . Chiar dacă  pantaloni nu rochie arata bine rau de tot . Cred ca seara va fi insomnii .
Eu:-Sa nici nu te gândești.  Dacă o atingi vei avea de afaceri cu mine .

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now