Eram în parcul din centru . Am venit sa îmi iau mașină dar ma-m gândit sa fac o plimbare, sa îmi alung gandurile dar este imposibil . Nu ma-m gândit vreodată ca Alex se poate ocupa așa ceva, nici măcar în ruptul capului . Am plecat de la Jorge inainte sa se trezească. Vroiam sa îmi eliberez gandurile și sa fiu și singura .
Urasc cand mă mint, mereu am urât minciuna si persoanele care mint . Oftez când îmi aud telefonul vibrând în buzunar dar prefer sa nu răspund. Sunt sigura ca este Kevin sau Jorge . Imi continui drumul nebăgând de seama telefonul . Ies din parcul central și urc în masina pornind în viteza pe sosea .
Sa-l i-a naiba pe Alex . Am avut încredere în el, mai ma-m dus și la întâlnire cu el . Sa îl i-a naiba . Strâng de volan iar degetele m-i se fac albe . Imi scot telefonul din buzunar si deblochez ecranul. Am 14 apeluri , 6 mesaje de la Jorge . Imi dau ochii peste cap și formez apoi numărul Anastasiei apoi duc telefonul la ureche .
Anastasia:- Da!
Se aude vocea linistita la celălalt capăt.
Eu:-Ești libera ?
Anastasia:- Martina! Pentru tine oricând.
Eu:- Unde ești?
Anastasia :-La cafeneaua "star" .
Eu:-Sunt pe aproape, ajung în câteva minute !Închid apelul apoi mă concentrez la drum . Am nevoie sa vorbesc cu ea, sa vorbesc cu cineva . As fii putut sa o sun pe Vale dar sigur e cu Kevin. Ajung în câteva minute la cafenea și parchez masina . Cobor apoi intr-u inauntr-u . O zăresc pe Anastasia la o masa și mă îndrept spre ea. Ajunsa acolo mă așez lângă ea salutand-o. Un chelner vine și îmi ia comanda apoi pleacă.
Eu:-Zii tot ce sa întâmplat aseară la întâlnirea intre tine și Jordan .
Spun directa . Un zâmbet mare îi apare pe fata și vroia sa zică ceva dar chelnerul vine ducandu-mi comanda.
Anastasia:-Chiar vroiam sa te sun . Valeriei ia-m povestit la prima ora .
Eu:- Trădătoare mica ce ești! ~spun încercând sa par supărată ~
Anastasia :- Hai nu te supără!
Eu:-Treci la subiect Anastasia ! Mă faci din ce în ce mai curioasa.
Anasatasia:-Pai. .. Am fost la un restaurant, dar nu din acela sofisticat ci unul drăguț. Apoi am mers prin parc sa ne plimbam. Ne-am cunoscut mai bine și am vorbit chestii din trecut. Martina simt ca mă indragostesc!
Eu:-Se pare ca ai avut o seara frumoasa! Și da, te îndrăgostești!
Anastasia :- Ne-am și sărutat, apoi am dormit la el .
Eu:-Ce ? Anastasia spune-mi ca sunteți împreună!
Anasatasia :-Da suntem.Mă bucur enorm de mult pentru ea . Merita din plin sa fie fericita . Fostul ei iubit era gelos și posesiv iar ea a suferit mult când a aflat ca a înșelăto .
Anastasia :- Auzi, din câte știu și tu ai avut o întâlnire cu Alex, nu ?
Prefer sa nu-i răspund la întrebare și doar sa tac din gura. Vreau sa-i spun dar nu știu cum. Baga-mi-as!
Eu:-Nu vreau sa vorbesc despre asta.
Se uita nedumerita la mine iar eu las privirea în jos . Nici măcar nu știu cum sa încep. Anastasia e o persoana care vrea sa știe ceva atâta te sâcâie pana afla .
Anastasia:-Martina !
Eu:-E o poveste lunga.Incerc sa ma scap din ghearele felinei care statea în fata mea .
Anastasia :-Spune tot, am timp !
Eu:- ~oftand~ Ne-am întâlnit în parcul central lângă lac . Am vorbit ceva iar apoi vroia sa îmi spună ceva și sa mă sarute dar ...
Anasatasia :- Dar ce?
Eu:- A apărut Jorge . Am început sa ne certam apoi ne-am sărutat și. .. Am simțit acel ceva ce nu am simțit niciodată.
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Fiksi RemajaCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...