Imi deschid ochii greoi ,ma uit prin jur apoi la ceas .Era doar 8:30 .AM INTARZIAT LA LICEU !!!Dar pe cine intereseaza asta , da-o in colo de scoala merg mai incolo .Privirea imi fuge spre geam si ma ridic repede cand vad ceva alb .Ma impiedic de cearceaf si fac contoct cu podeaua rece .Nu stau pe ganduri chiar daca ma-m lovid si merrg tinta spre geam .Dau draperia la oparte si ma uit atenta .Afara era totul acoperit cu zapdata , era atat de frumos si inca ningea cu fulgi mari .Noroc ca mia-m pus deja cauciucurile de iarna . Ie in fuga din camera si merg in a lui Kevin pentru ai da vestea .Eu si cu Kevin mereu cand eram mmici , numaram zilele pana la craciun , tinea-m minte cand era prima ninsoare si mereu ne-am bucurat cand ninge .Stiu deja nu mai suntem copii dar tot am pastrat mica noastra traditie . Deschid usa si intru fulger in camera apoi ma urc pe pat si incep sa sar .Era ca un copil mic care se bucura de prima ninsoare .
Eu:-Kevin,Kevin trezestete !~sarind ~
Kevin:-Ce dracu ai ?~intreaba somnoros ~
Eu:-Ninge , ninge !~spun bucuroasa ~
Se ridica ca ars din pat si se repezeste spre geam .Se intoarce spre mine si un zambet larg ii apare pe fata .Vine si se urca pe pat apoi ma prinde de mana si sarim amandoi .Va-m spus ca pastram traditiile .Ne oprim atunci cand Kevin ma i-a pe sus si iese cu mine din camera .Cobroara scarile si atunci imi dau seama ca ce se intampla .In fiecare an ne tavaleam in zapada in pijamale .Nu conta ca avem pe noi tricou sau pantaloni scurti .
Eu:-Kevin te opresti acuma !
Kevin:-Trebuie sa pastram traditiile .
Imi raspunde cu un zambet pe fata .Ma uit la mine si sunt imbracata doar in pantaloni scurti si un tricou .Ce??E cald in casa .Ma uit la Kevin , care avea doar niste pantaloni de trening si ear la bustul gol .Iesim afara si un vand rece ma loveste din plin .Inncep sa urlu la Kevin sa ma lase jos dar deageaba .Cred ca am trezit tot cartierul cu urletul meu findca cativa vecini au iesit afara la stada .Vreu sa-mi deschid gura dar Kevin ma arunca acolo unde zapada ii mai mare apoi se arunca si el langa mine .Iau putina zapada si fac un bulgare apoi dau in el .Procedeul tot asa continua pana cand Kevin da intr-o baba insuportabila ,care sta in acest cartier ,cu un bulgare mare .
-Voi doi !De mici ne-ati facut numai probleme pentru noi vecini !~spune nervoasa baba ~Iar acuma !~urla ~Va putati ca doi copii mici ,i-a veniti in-coace sa va arate ce va dau eu voua .
Kevin:-I-a mai taci , baba !~spune acesta tare ~
-Ce ai zis idiotule !~stiga baba ~
Eu:-Pe cine faci tu idiot , curvo !~imi apar eu fratele ~
-Vorbeste cuvincios fetito !
Eu:-Nu vreau !
-Sa vedeti ce va dau eu !
Spune baba si vine spre noi .Ma uit la Kevin si ranjesc la fel face si el , arunam nca o privire spre baba si ii aratam degetul din mijloc apoi fugim repede in casa .Kevin deschide usa si intra dupa el si eu .Inchidem repede usa si ne rezervam de ea apoi ne lasam in jos razand .
Kevin:-Doamne , de cand nu am mai facut asta .~spune razand~
Eu:-Stiu dar a fost atat de tare .Cum te te-ai gandit la fel ca mine ?
Kevin:-Te referi la degetul din mijloc ?
Eu:-Da!
Kevin:-Pai ... nu stiu .
Eu:-Imi fine orcum a fost ceva tare .
Radem impreuna dar ne oprim cand auzim cateva batai la usa .Il privesc pe Kevin speriata la fel si el .
Kevin:-E baba !
Eu:-Nu prea cred .
Spun si ma ridic la fel face si el .Deschid usa sa vad cine este , dar ma-m ales cu zapada pe fata .Aud un raset apoi il aud si pe a lui Kevin.Cine altcineva decat Jorge.Imi dau la oparte zapada de pe fata si ma uit la el furioasa .Ies afara si iau putina zapada in mainile mele reci si fac un bulgare apoi il tintesc pe Jorge direct in fata pentru ca sa intors .
Jorge:-Vei plati pentru asta .
Spune si incepe sa ma fugareasc .Fugeam printre vecii ca sa nu ma prinda , dar dintr-o data alunec si inchid ochi .Nu fac contact cu asfaltul ci cineva ma prinde .Deschid ochii si-l vad pe Jorge .
Jorge:-Vei plati , ti-am spus !
Spune si ma ia pe sus punandu-ma pe umarul lui .Incep sa ma zbat dar fara reusinta este mult mai puternic decat mine .
Eu:-Ma lasi jos in momentul asta !~spun nervoasa '
Jorge:-Nu prea cred .
Spune si ma baga in zapada .Ma ridic raid si ii trag o privire ucigatoare in timp ce rade .Iau un pic de zapda apoi ma ridic si ma apropii de el .El nu ma vede si ii bag zapada pe gura .O scuipa imedita si se uita la mine.
Eu:-Nu te uita ca boul la usa noua .
Jorge:-Amuzant-o~ironic~
Eu:-Eu o sa intru finda inghet !
Spun si fug in casa .
**********
Cobor jos unde il vad pe Kevin discutand cu Jorge .Trec pe langa ei si intru in bucatarie si iau un mar din fructiera .Musc din el cu pofta apoi merg cu telefonul in mana in living si ma asez intre baieti .Dintr-o data incep sa stanut intruna.Baieti se uita la mine speriati dea dreptul .
Eu:-Asta voi ati facut-o ~spun parand furioasa dar eram calma~
Jorge :-Am dat de belea , frate !
Kevin;-Stiu !~inchitind in sec ~
Eu:-Mars la farmacie amandoi .
- Da doamna !
Sun la unisol apoi isi iau gecile pe ei si pleca spre farmacie.Asa se face !Stau pe telefon butonand-ul si intraand pe fiecare sait de sociaizare pe care le am .Intr-u si pe blogul Evelinei sa vad ce mai este nou pe la scoala .
"Diva scoli este impreuna cu capitanul echipei de fodbal "
Citesc anuntul apoi dau mai jos pentru a vedea detalile .Cei?Sunt curioasa !Se zice ca azi si-au facut publica relatia .Pff, plictisitor .Ma mai uit iar cand vreau sa ies vad un articol despre mine si Jorge .Serios asta nu stie sa scrie despre altceva .
"Martina si Jorge au fost surprinsi sarutandu-se pe holurile scoli "
Stai asa , asta sa intamplat atunci cand a fost beat .
"Se pare ca cei doi formeaza un cuplu dar tin in secret "
Ok , asta ma infurie .Aud trei batai la usa si ma repezesc sa deschid .Ajung in dreptul usi si o deschid .In fata mea sta Anastasia , Vale ,Chris ,Daniel ,Adam ,Jordan ,Kevin si Jorge cu o plasa de medicamente in mana ( doar Jorge sta cu plasa in mana :))) )
Eu:-Gasca !
Spun si le sar in brate .Dupa inbratisarea de urs ii invit inauntru si ne asezam apoi discutam despre tot feluri de chestii si ne radem unul de altul .
Uffff, dupa mult timp am pus next .Va vreau parerea sincera despre acest capitol si intreaga carte .Pana data viitoare va pup !!
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Novela JuvenilCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...