17.Ziua domnisoarei Lambre partea 1

248 16 0
                                    

Intru in casa obosita si imi las geca pe cuier la fel si cheile.Ma descalt de tenisi si imi ridic privirea .In fata mea ii vad pe mama si tata .Nu ezit nici o clipa si le sar in brate imbratisandu-i strans .Nu-mi vine sa cred ca au venit acasa ,mi-a fost atat de dor de ei .Chiar daca nu ma lasa sa merg pe pista tot parinti mei sunt .

Eu:-Cand ati venit ?~deslipindu-ma din inbratisare ~

Mama :-Azi , scumpo !~punandu-mi o  suvita rebela dupa ureche ~

Eu:-Tu stiai asai ?~il intreb pe Kevin~

Kevin:-Sa spunem ca , da stiam !~zambind~

Eu:-Cat stati ?~ii intreb uitandu-ma la amandoi ~

Tata :-Cateva zile .Am venit findca maine am fost invitati la o cina de afaceri .

Mama:-Sa va inbracati frumos !~spune mama autoritara ~

Eu:-Nuuuuu!Nu din nou , trebuie sa iau pe mine rochie !

Ma plang si urc scarile in camera mea .Nu vreau sa port rochie cu tocuri insuportabile pe care nu le suport nici oclipa in piioare .Ma trantesc in pat si ma uit la tavan .Serios , in momentul aceesta si tavanul este mai interesant decat altceva .De luni incepem atrenamentul pentru cursa , inca nu stiu cum o sa-i conving pe parinti sa ma lase findca calatorim din tara in tara , oras in oras timp de cateva saptamani .Dar la asta ma voi mai gandi cum le voi spune totul , iar daca nu ma lasa voi pleca eu .Gandurile imi sunt intrerupte de sunetul scos de telefon sem ca am primit un mesaj.Imi scot telefonul din buzunar si citesc mesajul.Este de la Mercedes si zica ca sunt invitata in seara asta la ziua ei de nastere .Super trebuie sa-i iau cadou , iar ce altceva sa-i iei unei dive .Normal machiaje ce altceva .Caut in contacte numarul Valeriei si o sun imediat ce o gasesc .

Vale:-Da !?~spune acesta ~

Eu:-Ai primit mesajul de la Lambre?~o intreb rapid ~

Vale :-Da , lam primit acuma am ajuns acasa findca am fost la magazin pentru ai lua un cadou .Vi si tu ?~spune rapid ~

Eu:-Da vin !~~ii raspund scur ~

Apoi cantinuam conversatia vorbind de tot  feluri de lucruri neimportante .Inchid telefonul si mil pun in buzunar .Ma ridic din pat si ies din camera coborand scarile in graba .O anunt pe mama ca plec in timp ce ma incalt si  imi iau geaca pe mine .Nu o sa merg cu masina findca mall este destul de aproape de casa mea .

**********

Ma-m plimbat prin toate magazinele posibile in cautarea cadoului pentru Lambre si la-m gasit .Ia-m luat o brata cu un lantisor .Ma costat ceva ,dar alteva in minte nu am avut ce sa-i cumpar .Acuma vreau sa merg sa beau o ciocolata calda .Ma indrept spre scarile rulante pentru a urca la etajul unu, de mult nu am mai baut ciocolata calda cu Kevin mereu obisnuiam .O fetita de cam vreo 4-6 ani alerga in directia opusa si imi intorc capul pentru a o analiza mai bine .Avea niste colanti gri , o bluza alba  si geca peste de culoarea roz .Aud o voce si imi intorc capul , dar ma ciocnesc de cineva si pic jos .

Eu:-Nu poti mai atent  pe unde mergi ? ~spun putin nervoasa ~

-Scuze nu am vrut.~se aude o voce groasa ~

Ma ridic de pe jos si ma uit la persoana din fata mea .Era un baiat cu parul blond, ochii capriu , avea pe el o camasa si niste blungi de culoarea rosie .Ma holbez la el si il analizez din cap pana in piciore .Pacat ca nu are ochi albastri , atunci cu siguranta ma intalneam cu domnul perfectiune care imi suceste mintile .Asta rimeaza "domnul perfectiune care imi suceste mintile ",in fine nu trebuie sa ma gandesc la baieti ,dar tipul asta este chiar atractiv ...fizic .

Nici nu-l cunosti Martina .!!!!!

Tu cine mai esti ?

Constinta ta .

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now