19.O noua zi , o noua barfa .

250 16 0
                                    

Ma trezesc din cauza alarmei handicapate care suna dde  vreo 5 minute si simt cum ma enerveaza la culme si ma scoate din sarite .Ma pun in sezut si iau ceasul de pe noptiera si il trantesc de perete acesta sparcandu-se si facand linisea pe care o doream .Imi acopar fata cu lapuma si ma scufund in ea .Inchid ochii si incerc din nou sa dorm .

Se aude usa deschizandu-se si salteaua se lasa incet deranjandu-ma .Cine dracu imi deranjeaza  somnul meu de frumusete .Persoana respectiva incepe sa ma zguduie intrun mod enervant .Imi dau seama imediat cine este dupa felul de a ma zgudui .Kevin , cine altcineva poate sa ma trezesca atat de frumos .

Kevin:-Trezirea somnorici , ca intarzi la servici !

Eu:-Nu !

Ii raspund direc iar el continua sa ma zguduie in continu .Se opreste ,apoi se face liniste .Ok i-a inchitit motanul limba ?

Kevin:-Ce sa intamplat cu ceasul ?

Intreaba acesta nedumerit .Dau plapuma la oparte si ma asez in sezut si ma uit la el .

Eu:-Nu a vrut sa taca din gura , comenta mult !

 Ii raspund la intrebare si ma trantesc din nou in pat.Il aud chicotind la  care si pe mine ma face sa chicotesc .

Kevin:-Haide trezestete ,trebuie sa ajungi la liceu apoidaca vii acasa trebuie sa te pregatesti pentru diseara .

Eu:-Tu esti norocos ,nu vii diseara .

Kevin:-  stiu !Iam promis ca saptamana asta Valeriei ca am sa petrecem o seara impreuna .


Eu:-Bine stiu !

Ofteaza apoi iese din camera .Ma ridic din pat si ma indrept spre birou ,apoi imi deschid leptopul .Conectez leptopul la boxe si pun muzica .Dau volumul la maxim .Ma indrept spre baie si imi fac rutina de dimineata .Da am propia mea baie .Dupa ce termin merg spre dulap dansand pe ritmul melodiei al Rihanei "This is what you came for".Ador melodia asta  ,imi aleg rapid tinuta si ma schimb.Ma asez la masuta mea de machiaj , da am asa ceva dar mai multe porcarii tin pe el am doar cateva farduri .Ma dau cu putin tus si balsam de buze ,apoi iau peria si imi piaptan parul .Am descis sa mi-l las desprins azi parul .Il aud pe Kevin cum urla sa  dau muzica mai incet si rasul mamei si al tatei .Ma ridic de pe scaun si ma indrept spre noptiera de langa pat findca imi vibra telefonul .Ajunsa acolo raspund imediat la apel apoi popresc muzica .

Alex:-Esti la vreaun club ca urla muzica in halul asta ?~intreba chicotind~

Eu:-Nu , sunt acasa .Doar am pus muzica !

Alex:-Bine .Stii, ma gandeam ce faci diseara ?Adica ce zici daca ne-am uita la  un film ?~intreba ~

Eu:-Paii...~asezandu-ma pe pat ~orcat as vrea trebuie sa merg la o cina stupida de afaceri ,dar ne uitam altadata , ok ?

Alex :-Mie imi convine .Acum trebuie sa inchid ne intalniim la liceu , pa !

Eu :-Pa !

Inchid apoi inchid leptopul si imi iau rucsacul si cobor jos .Cobor scarile ajungand in living unde era mama si tata .Erau prea concentrati la televizor sa ca mam gandit sa le atraga atentia .Ma indrept spre fotoliu fara sa ma auda .Sunt cgiar buna la furisat , si cand eram mica bagam diavolul in vecii .Mama ce vremuri , chiar trebuie sa le mai fac zile negre asteora din cartier .

Eu:-Neata !

Urlu la urechea ananduora acestea tresarid .Incep sa ma rad cand le vad fata .Se incrunt apoi incep sa chicoteasca amandoi .

Eu:-Trebuia sa va vedeti fetele .

Mama:-O vai , nu te mai maturisezi odata .

Eu:-Am doar 16 ani mai am timp sa ma maturisez .Orcum eu am plecat la inchsoare bye !!

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now