15.Mergem acasa !!

230 15 0
                                    

Dupa o gramade de incercari  esuate , am reusit sa dam de cineva care sa ne faca rost de benzina .Jorge la sunat pe Jorda si a  spus ca ne va aduce itrun sfert de ora .Pana atuci asteptam.Vale si cu Kevin se sarutau si toate chestiile alea care le fac iubiti , Dilan incerca sa o opreasca din urlat iar Jorge doar statea tipic lui 

Kevin;-Hai sa jucam ceva.~propune fratele meu ~

Dilan:-Fazan pe dezbracate .~spune si un ranjet ii apare pe fata ~

Vale :-Nu !~Spune incuntata ~

Anastasia :-Nici eu nu sunt de acord .~protesteaza ~

Jorge:-Tu esti de acord .~uitandu-se la mine ~

Ma incrunt si privesc, nu mai spun nimic si doar ma uit la podea .Tip prost .Toti se intorc la treaba pe care o faceau .Simt o mana pe brat si imi intorc capul , Jorge imi face semn sa-l urmez .Ma ridic si pasesc cu pasi mari si repezi dupa el spre scari uncand .Intram amandoi in camera iar el inchide usa cu cheia si o baga in buzunar .

Jorge:-De ce nu vorbesti cu mine ?~intreba  acesta incruntat ~

Eu:-Ba da vorbesc cu tine .

Ii spun apoi ma intorc pe calcaie si pasesc spre geam dand cu mana deoparte materialul si uitandma in gol .Habar nu am ce am , de la acel sarut ma simt ...nu stiu nu pot descrie .Poate de aceeia ma simt as find primul meu sarut ...nu stiu sunt confuza .Bratul lui incordat se aseza pe talia mea ,iar apoi isi prijina barbia pe umarul meu .

Jorge:-Imi pare rau ,iarta-ma !

Eu :-Nu ai facut  nimic , nu ai de ce sa-ti ceri scuze .

Ii spun pe o voce joasa si ragusita .

Jorge:-Sarutul .~spune simplu si dicerct ~

Eu:-Mai bine uitam de acel moment .

Jorge:-Sau mai bine il lasam in trecut .~Spune pe o voce ragusita ~



************

Il ajut pe Jorda sa puna conbustibilul .A venit mai repede decat ma asteptam .Terminam toata treba si ma uit prin jur .Dilan o ajuta pe Anastasia cu bagajele ,finca avea doua valize mari .Doamne fata asta chia exagereaza uneori .

Jordan :-Cred ca am cam terminat .~spune zambind~

Eu:-Multumesc !

Jordan ;Pentru putin ! Ai vorbit cu fratele tau ?

Eu:-Da si ma lasa .

Jordan :-Perfec!~spune el si ma uit confuza ~ Stii  cursele de la Los Angeles ?

Eu:-Da , doar ati participat si anul trecut cand o fost.

Jorda:-Ne-am incris din nou si trebuie sa aducem cupa neaparat acasa .~chicotind ~

Eu:-Serios ?~spun surprisa ~

Jordan:-Da , si se face altfel nu mai sunt un de la o echipa in cancurs ci doi si ne-am gandit ca tu ai putea participa .

Ii sar in brate strangandul tare .Am mai fost si anul trecut in vara pentru al susutine pe jordan findca el a concurat .

Eu:-Ai zis ca doi particia , nu ?

Jordan:-Da , de partea asta nu vei fi cam incantata dar voi suntti cei mai buni.~se opreste si trage aer in piept usor ~Tu si cu Jorge .

Imi pica fata cand aud si nu-mi vine sa cred , ma incrunt pentru a 100 oara astazi si il privesc .

Eu:-Cand incepe ?~il intreb ~

Jordan:-In luna Februarie adica anul trecut de aceia trebuie sa va antrenati .

Eu;-Nu puteai sa ma pui cu altul .

Jordan:-Nu !

Spune iar apoi mai discutam despre tot concursul asta la care vom participa .Dupa zeci de minute de conversatie incheiem si ne imbratisam si ii multumesc din nou .Am ales sa merg de data asta cu Dilan nu stiu de ce , dar el parea incantat .

Dupa ore bune am ajuns si acasa ,am intrat tinta in camera mea si mam scimbat rapid de haine nu inaite de a face un dus lung .Apoi am mai stat pe PC si mam culcat findca maine scoala .


********

Eram pe holul scoli mergend spre dulapul meu cu pasi mari .Adolescenti stateau si barfeau la fel si grupele de tocilari , bad boy ,dar divele  scoli nu erau .Ma bantuie azi norocul cred,un ranjet imi infloreste pe buze si ma uit cu amuzament in jos .Ma apropi de dulap si il deschi imi bag repede rucsacul in dulap si trantesc usa .Vreu  sa plec dar o voce pitigaiata imi atrage atentia ai ma intorc .



Scuzati greselile dar mai am de invatat la matematica si la alte materi si nu am putut corecta .Sper sa ma intelegeti am scoala si sunt clasa a 6 a  si imi este greu sa pun next . Va pup!!!

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now