MARTINA POV
Îmi făceam somnul de frumusețe pana când sunt trezita te fratele meu enervant care dădea în mine cu perna
Kevin:-Trezirea !
Urla acesta și mă scoate efectiv din sărite .Mă ridic și iau o perna și încep sa dau în el . Ăsta se întâmplă dacă te pui cu mine .
Eu:-Sa te mance jarul , moartea cu coasa sa vina după tine sa-mi taie capul ăla mare și nebun .
Spun în timp ce dau cu perna în el . Mă prinde de umeri oprindu-ma din ce făceam și mă ia pe sus aruncându-ma pe pat .
Cred ca sunt roșie de nervi . Nu suport ca CINEVA sa îmi strice MIE somnul meu cel adorabil de copil inocent .
Kevin :-Azi vii cu mine și Valea la o petrecere .Imi ordona iar eu cred ca și roșia este invidioasa pe mine ca sunt atâtea de roșie.
Eu:-Al cui îi petrecere ?
Spun deja nervoasa . Cred ca mi sa urcat tensiunea .
Kevin:-A lui Alex . Mi-a spus sa-mi spun și ție. Așa ca vi ,nu?
Eu:- Da da bine vin . ~spun în timp ce îmi dau ochi peste cap ~Iar acum tu . Afară!Îi spun țipând ultima parte.
Kevin:-Gata nu trebuie sa te ambalezi așa.
Imi spune apoi părăsește încăperea. Oftez și încep sa mă pregătesc pentru liceu .
************
Eram în parcarea liceului împreună cu Alex .
Alex:-Mă bucur ca ai acceptat sa ieși cu mine la întâlnire.Spune acesta cu zambetul pe buze și indreptandu-ne spre intrarea liceului.
Eu:-Nu prea accept eu întâlniri dar acuma fac o excepție.
Alex :-Și... vi diseară, nu ?
Eu:- Da vin . Nu-ti fa griji nu o sa lipsesc .Intam in liceu si merg direct tinta spre dulap . Il deschi si imi scot caietul de istorie . Apoi il inchid si merg la Alex . O sa fie o ora linistita , macar ora de istorie sa fie asa .
Eu:-Ce ora ai ?~il intreb intorcandu-mi privirea ~
Alex: -Franceza . O sa mor . ' se plange facandu-ma sa chicotesc ~Eu:-Mai sunt 25 de minute pana cand incepe ora .Mai bine mergem la cantina ca sa nu murim de plictiseala .
Chicotim apoi intam in cantina asezandu-ne la o masa libera . Imi spune ca merge sa ia ceva de baut iar eu dau aprob printr-o singura miscare a capului . Se ridica si il privesc pana cand dispare di raza mea vizuala . Imi scot telefonul din buzunar si ma uit la mesaje pe care nu le-am citit si alte porcari . Civa se aseaza pe scaun dar nu imi ridic privirea din telefon .
Parfumul Barbates , intepator , atat de cunoscut imi inunda narile si stiu deja si cine este . Continui de a butona telefonul iar din cand in cand cu coada ochiului il privesc . Era nervos , foarte nervos . Imi abtin rasul pentru ca stiu ca daca voi rade il voi infuria si mai tare .
Jorge:-Tu chiar nu înțelegi sa stai departe de el .
Rupe tăcerea iar eu îmi ridic privirea din telefon . Oftez și îmi bag telefonul în buzunar .
Eu:-Ce mai e și acum ?
Jorge:-Am crezut ca am fost destul de clar când te-ai zis sa stai departe de el .
Eu:-Nu începe iară ,te rog !
Jorge :-Eu ata de rău că vreau să te apar.
Eu:-De ce jorge și de cine ?
Jorge :-De Alex . Tu nu-l cunoști.
Eu:-De parcă tu lai cunoaște.
Jorge:-Am fost prieteni și știu cum îi. Nu este cine crezi tu ca este .
Eu:-Atunci spune - mi tu cine este .Îi arunc vorbele deja nervoasa de toată discuția noastră . Își muta privirea în alta parte și tace .
Mă ridic nervoasa și merg spre bufet ca sa-l anunț pe Alex ca merg în clasa . Îl zăresc și măresc pasul dar nesuferitul de jorge mă prinde de braț.
Jorge :- O, nu vei merge la el . Vei veni cu mine .
Spune pe un ton aspru . Mă smucesc dar ma strânge mai tare de încheietura.
Eu:-Cine ești tu sa-mi comanzi . Cumva Kevin?
Jorge :-Nu pune lemne pe jar Martina. Vii cu mine și punct.
Eu:- Dar eu nu vreau .Îi răspund pe același ton aspru . Dacă nu ar fi atâția adolescenți as urla la el .
Nu mai spune nimic doar își trece limba peste buze . Imi lasă încheietura și vine spre mine . Mă prinde de talie și mă ridica punandu-mi pe umărul lui . Încep sa urlu și sa mă zbat dar fără folos , este mai puternic decât eu .Eu:-Nesuferitule , punema jos acum!
Îi ordon dar fără reușită. Toți erau cu ochi pe noi dar nu mă deranja. Priveau amuzați de mica noastră cearta.
Iese cu mine pe umăr din cantina . Mă zbăteam dar nimic . Continua doar sa meargă iar nervi îmi creșteau cu fiecare secunda .
Nici Nu-mi dau seama și suntem în parcarea liceului . Mă pune jos și îi trag o privire urâtă.
Jorge:-De ce dracu nu mă poți asculta. Îți vreau binele Martina .
Ridica tonul la mine nervos .Mă uit la el mai urat ca niciodată .
Eu:-De ce mereu îmi spui ca Alex nu este cea ce pare ? ~strig la el ~
Jorge :-Nu pot sa-mi spun . Nu vreau sa te bag în asta.Urla la mine . Stau câteva minute si-l privesc apoi mă întorc pe călcâie și plec de lângă el .
E a doua oară când urlam unul la altul. Măresc pasul când îl văd cu coada ochiului în spatele meu .
Mă prinde de braț intorcandu-ma spre el . Nu apuc sa spun nimic fiindcă își năpusteste buzele peste ale mele framantandu-le . Îi răspund și îmi pun mâinile pe pieptul lui strângând materialul bluzei în pumni.
Își pune mâinile pe talia mea și mă trage mai aproape de el . Imi pun mâinile după gatul lui băgând o mana în parul sau pufos adâncind sărutul.
Mă lipește de el cu totul și chicotesc în sărut facandu-l și pe el sa chicotesc .Ne sarutam flamanzi de parca am uitat de tot si am ramas doar noi doi . Rupem sarutul din cauza lipsei oxigenului si se uita in ochi mei . Isi lipeste fruntea de amea si doar ma priveste . Respiratia imi erau sacanta , inima imi batea cu putere si mii de fluturas mi-au invadat stomacul .
Jorge:-Imi pare rau !
Eu:-Nu ai de ce . Te inteleg .
Nu spune nimic doar ma priveste iar liniste domina peste tot . Fluturasi din stomac incep sa se zbata cu fiecare minut trecut , de parca ar vrea sa scape . E un sentiment nou , pe care nu lam mai intalnit. Nu stiu daca e de bine sau nu , sunt al naibi de confuza .
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Novela JuvenilCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...