Caud rochia aia enervanta pentru diseara findca sunt obligata sa merg , plus ca sunt si nervoasa pe Jorge.Serios , vine beat la scoala apoi spune doar porcarii si plus ca ma saruta .In momentul acesta il urasc .Il urasc din toata finta mea , dobitocul dracului .Gasesc rochia si o imbrac rapid findca orcum sunt intro criza de timp .Ma asez la masa de machiaj ,unde tin mai multe prostii decat machiaje .Aleg un fard de ploape in noate calde , putin tus , rimel si un ruj matt rosu.Parul mil las pe paste , desprins, findca nu vreau sa fiu incarcata cu toate porcariile .Cobor jos la stigatul dissperat al mamei ,fugind mai mult .Ajung jos si il vad pe Kevin care statea pe camapia si vorbea la telefon .Propabil cu Valeria .Merg langa mama si tata care discutau despre cine stie ce porcarie .Chiar nu am chef sa merg la nicio cina sau ceva de genul mai ales ca am si rochia asta pe mine .Aveam pe mine o rochie de culoarea negra ,normal, deasupra genunchilor care se mula pe mine enervant .In picioare am luat perechea de tocuri auri , singuri pe care ii am si abia astept sa scap de ei .
Mama:-Esti gata scumpo ?~intreaba acesta intorcand capul spre mine~
Eu:-Da !
Raspund scrut si un zambet fals imi asterne pe fata .Tata se uita la ceasul de pe mana apoi printr-o simpla miscare a capului ne face semn ca este timpul de plecare .Iesim din casa nu inaite de al saluta pe Kevin si intram in masina tatei .Tata se urca la volan ,iar mama in dreapta lui si eu in spate .Porneste masina si pleaca din loc .Imi rezerm capul de geamul masinii si privesc drumul in timp ce tata si mama vorbeau.
Drumul a fost unul intre scurt dar si lung .Tata parcheaza masina apoi iesim toti afara din ea,uitandu-ma prin jur .Cladirea cea mare imi atrage atentia si o analizez fiecare particica .Eram la un restaurant fitos , cel mai fitos din oras .Intam inautru ,iar parinti mei o iau inainte .Merg si eu dupa ei pana cand se opresc la o masa .Ma uit sa vad cine sunt aceei persoane cu care trebuie sa luam cina.Sunt curioasa mereu asa am fost .Vad un barbat care purta un costum negru cam de vreo 40 de ani ,si nu imi pot da seama cati ani are .Si o femeie care avea o rochie rosii si pot spune ca arata foarte bine pe ea acea rochie .Ii analizez pe cei doi apoi trec la urmatoarea persoana.
Ala este Jorge??Nu , viata ma ureste .De ce tocmai el , nu putea fi altul ?De ce ma urasti Doamne .Toti trei se ridica, iar tatal lui da mana cu tata si se saluta .Jorge cand ma vede se blocheaza la fel si eu .Incepe sa se holbeze la mine intr-un mod ata de enervant incat ma scoate din sarite .Cred ca niciunul dintre noi nu se astepta sa ne intalnim aici .
Tata:-Ea este sotia mea Emilia .
O prezinta tata pe mama apoi dau mana
Tata:-Ea este fica nostra,Martina .~continua tata ~
Eu:-Incantata .~spun si dau mana cu cei doi~
-Ea este sotia mea Amanda si fiul nostru Jorge.
Un ranjet ii infloreste buzele lui Jorge care incepe sa ma scoata din sarite din ce in ce mai mult .Se repeta fiecare aceiasi jest facut de toata lumea si zambesc .Mama imi face semn sa fac si eu la fel.Imi dau ochii peste cap apoi zambesc unpic pentru a nu ma certa cu mama .Jorge ajunge in fata mea si il privesc cu zambetul acela fals pe fata .Imi ia mana si o saruta apoi se retrage .Daca crede ca cu asta lam iertat se inseala amarnic .
Amanda :-Adward ,dragule nu mai bine ne asezam .
Adward:-A da , va rog luati loc .
Ne asezam la masa si peste cateva minute vine si macarea .Incepem sa mancam iar parinti mei incep sa discute .Eram plictisita de-a dreptul .Chiar nu avream chef sa vin dar parintii mei ma-u obligat .Urasc ca am doar 16 ani ...O muzica lina se aude in toata sala , iar multi se ridica si pasesc spre ringul de dans .Mama si tata se ridica si ei mergand sa danseze la fel si parinti lui Jorge .Imi iau telefonul de pe masa si incep sa-l butonez intrand pe diferite saituri de socializare.Jorge se ridica si vine in dreptul meu atragandu-mi atentia .
Jorge:-Imi acorzi un dans .
Spune si intinde mana .O vad cum mama imi face semn sa acept , apoi zambeste .Pun telefonul pe masa si imi pun mana inte al lui ridicandu-ma .Mergem spre ringul de dans unde sunt mai multe cupluri care danseza pe melodie .Isi pune mainile pe talia mea iar eu in jurul gatului sau si ne miscam lent pe muzica care se auzeau in sala .
Jorge:-Imi are rau .Sunt un prost stiu.
Sparge el tacerea dintre noi doi .Chiar ca este un prost si unul mare .
Eu:-De ce ai baut ?
Il intreb trecand direct la subiect .Isi lasa capul jos pentru cateva secunde apoi isi ridica privirea .
Jorge:-Azi dimineata au venit baieti la mine si am baut o doza de bere apoi am trecut la altele .
Eu:-Cred ca nu maitrebuie sa-ti spun ce mi-ai zis la scoala ,nu ?
Jorge:-Nu , nu trebuie .Imi amintesc si sunt cel mai mare ratat din lume .~chicotid~
Eu:-Chiar ca esti !~spun scapand cateva chicote ~
Jorge:-Deci sunt iertat ?~intreaba zambind ~
Eu:-Usor Blanco !Vorbesc cu tine dar inca nu esti iertat ,sa stii .~il avertizez~
Jorge:-Bine ma multumesc si cu atat .
Imi zambeste apoi ii intorc gestul .Dupa cateva minute se termina muzica si ne desprindem mergand spre masa unde parinti mei erau deja .Ne asezam fiecare la locul lui si mancam in cantinuare .
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Novela JuvenilCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...