25.Antrenarea

210 14 0
                                    

Martina Pov

Termin si ultima tura de facut si opresc masina apoi ies din ea indreptandu-ma spre Jordan .Deja am inceput antrenamentul chiar daca stiu ca mai est pana atunci .

Jorda:-A fost bine , dar cred ca ar mai trebui cateva  inbunatatiri la masina iar apoi sa mai dai cateva ture .

Eu:-Bine .~zambind ~

Jordan:-Orcum nu ne grabim  findca mai este pana la cursa .stii cum se spune .

Eu:-Graba stica treaba .~chicotind~

Jordan:-Exact .Bine, eu merg sa mai fac cateceva masini tu pana atunci uitete ce fac maimutele .

Spune si ma rasura pe crestetul capului apoi pleca spre masina .Ma intorc pe calcaie si merg spre garaj intrand inauntru unde este liniste , pre multa liniste .Cei trei uradei statau si se uitau la televizor .Ma pun intre ei dar ei nu au nicio reactie .

Eu:-Ce ati facut , din nou ?~intreb stind ca sa intamplat ceva ~

Daniel:-Ce sa se intample ?Nimica ...

Eu:-Adam ?

Adam;-Da !~zambind fortat ~

Eu:-Ce ati facut baieti ?~privind-ui urat ~

Adam:-Nimica , am stat aici si am fost cuminti .

Eu:-Chris , hai spune ce sa intamplat .

Chris:-Nimic ...ce sar fi putut intamplat ...~uitandu-se pe masa unde era o fartie mototolita sau ceva de genul ~

Eu:-Bine ,~ridicand din umeri ei expirand ~daca nu-mi spuneti voi o sa aflu eu .

Spun ridicandu-ma dintre cei trei si vrand sa merg spre masa dar  cate maini ma opresc .

-Nu.~spun toti la unsol facandu-ma sa chicotesc ~

Ma trag la loc si imi trag cateva priviri urate facandu-ma sa rad cu pofta .

Eu:-Ia ziceti voi ce ati facut .~inca razand~

Adam stange din ochi si da dezaprob din cap , Daniel se uita panicat iar Chris statea si se uita .

Eu:-Are de gand cineva sa-mi spuna sau aflu singura ?

Chris:-Ia-m spart vaza preferata a Anastasiei .

Eu:-AAAAA.

Daniel:-Bravo gura sparta !

Chris:-Daca tot insista ca vrea sa stie atunci de ce sa nui ii spun .Sti bine Daniel ca afla si singura daca nu-i spuneam .

Eu:-Sunteti morti baieti .Asta va garantez .

Chris:-Stiu , dar ce ati vice s-o lipim la loc  cu lipici?

Daniel:-Esti idiot ?!Cum sa-l lipesti cu lipici , spune-mi tu mie .

Adam:-Haideti sa ne calmam si sa vedem ce facem .

Eu:-Ati putea cumpara una identica .~spun eu lund un bidcuite din pachet care se afla pe masa ~

Chris:-Buna ideie .

Adam:-Si de unde luam una identica ca acesta ?

Imi scot telefonul din buzunar  si intru pe un sait unde gasesc o  vaza indentica cu acea care a fost sparta .Le atrag baietilor atentie si toti vin sa vada .Le arat iar un zambet ii apare pe fata fiecaruia.

Chris:-Perfect !

Spune si ne uitam la pret apoi baieti pun bani iar Adam iese afra ca sa sune .Intru pe toate retele de socializare pe care le am apoi pun telefonul pe masa .Mai iau unbiscuite din pachet de pe masa si chiar sunt bune de tot acesti biscuiti .Imi intorc capul cand aud niste pasi si-l vad pe Jorge .

Eu:-Ai intarziat .~ii spun eu serioasa ~

Jorge:-Stiu dar din nou ma tinut Mercedes .~spune asezandu-se langa mine~

Eu:-Ce a vrut si aia .

Jorge:-~reglandu-si vocea~Iubitule , te rog iarta-ma .Hai sa fim din nou impreuna .Nu ma parasi iubi !~cu o vece pitigaiata ~

Izbugnim toti in ras la vocea pe care o face Jorge si pot spune ca a imitat-o chiar foarte bine pe domnisoara perffectiune.

Danie:-Clar nu mai scapi de ea.

Jorge:-Stiu .Simt ca daca va mai continua asa o s-o pleznesc .Plus ca si pe mama trebuie s-o inpac .

Eu:-Ce ai ma facut de data asta ?~incruntand-ma~

Jorge:-Mama nu o suporta pe Mercedes si cum Mercedes a venit la mine acasa in acest timp a fost si mama  a iesit o harababura totala .

Chicotesc apoi manac in continuare biscuiti.O stiu pe Mercedes , iar cand vrea ceva nu se lasa cu na cu doua .'

Jorge:-Mergem sa ne antrenam ?~intreaba acesta ~

Eu:-Da , hai !

Spun si ne ridicam amandoi iesind din garaj apoi ne indreptam spre asini intand si pornind spre start .Ajunsi acolo lasam amandoi geamul jos  pentruu al vedea .Avea acelasi ranjet enervant care de mult nu a mai aparut .

Jorge:-Esti   pregatita?

Eu:-Cat se poate de pregatita!

Jorge:-Atunci la 3 .Unu...doi...

Eu;-Trei!

Spun hotarata iar masina zburda pe pista .Adrenalina o simt in sange, iiar stiu ca asta este lumea in care vreau sa treiesc la nesfarsit.

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now