3. Ora de mate +EL=Detentie

505 26 3
                                    

Dimineatia ma trezesc si primul lucru este sa vad cat este ceasul findca alarma de la telefon nu sunase . Ma uit pe noptiera si nu-i , sub pat , in pat si niciunde . Ma trantesc in pat si imi aduc aminte ca la-m lasat in torbedoul masini . Ma ridic din pat lenesa si merg spre dulap sa imi aleg niste haine . Normal , niste blugi negri si un mayo tot negru si geaca de piele . Intr-u in baie si imi fac un dus rapid apoi ies din baie cu prosopul in jurul meu . Imi sterg corpul ud si ma imbrac rapid , ies din camera si cobor scarile ; imi iau rucsacul si gheile apoi ies . 

**************************

Eu :- Ce ora ai ?(....)Vale ! (.....) Valeria ! ~ urland ~
Vale :- Da , da cei ....~ trezind-o la realitate ~
Eu :- Vorbesc cu tine iar tu " Aha" , "da" , "bine " 
Vale ;- Scuze, sunt cam obosita, aseara am invatat la Istorie.Nu-mi permit o nota mica dupa absente . 
Eu :- Bine , lasa totunai . ~ cautand cartile in dulap ~
Vale :- Nu te supara, te rog!
Eu :- Offf , prostuto nu ma-m supara , doar sunt si eu obosita dupa cursa ma luat Kevin la intrebari . 
Vale :- Si ce ia-i spus ?
Eu :- Am spus ca am fost in oras sa ma plimb , nu si-a dat seama !
Vale :- Mai , mai dar smechera mai iesti .
Eu :- Orcum ideia  ca a crezut si asta conteaza . Ce ora ai ?
Vale :- Fizica ..~ jucand-se cu parul ~ Uras ora aia ~incruntand-se ~ Tu ?

Eu :- Matematica , o sa fie o ora grea ~oftand ~ 

Vale :- Mult noroc ! 

Imi ureaza ,iar apoi pleca spe clasa unde se tine ora sa , Inchid  dulapul apoi merg spre sala si intru , unde profa statea si preda . Era intoarsa , leam facut la restul sa taca din gura , si am mers incet spre o banca . Prea tarziu ma vazut profa . O profa de 56 de ani , grasa , cu multa slanina pe ea si asa mai departe .

Profa:- Domnisoara Stroessel , ati intarziat !

Eu :- Stiu  stiu hai sa scapam de toata ajitatia asta s sa lasam de oparte toate vorbele dumneazastra si sa nu imi mai povestiti despre copilarie si viata voastra de elev silitor .~stamband-ma ~ Alooo, suntem in seeclul 21  toti ciulesc sau intarzie. Nu mai suntem pe vremea lui bunica in care  bunica dumneavoastra va astepa cu bata de 2 m , si va inteba daca ati stiut la scola !

  Chicotelile celolarti nu ezita sa apara  cu fiecare clipa care trece . Toata scola ma stie o fata indrazneata , de aceia mau pus bad girl scoli . 

Profa :- Treci langa Doamnul Blanco ,care pe  saptamana asta de 4 ori a lipsit macar 5 min de la ora .

Se intoace continuand lectia iar eu ma asez langa BLANCO . Imi scot caietul si scriu esentialele apoi doar bad in liniste  pixul pe caiet ,O mana mare isi face aparitia pe piciorul meu . Care pe deasura ma si stange , imi intorg privirea  sa vad ce se intampla si era Jorge . Scoate o casca din ureche si mil indemana iar eu il iau si mil pun . Melodia " Corre " de Jessi&Joy imi incanta urechile . Simt di nou aceiasi mana pe picior ,iar imi intorc privirea apoi imi scot casca . 

Eu :- Serios ,poti sa termini ?

Jorge :- Dar ce fac ? 

Eu :- Mana jos , blanco , mana ! 

Ii spun apoi ma intorc la ce faceam . Imi simt scaunul inpis iar eu cad pe jos , ma ridicrepede si ma uit la restul urat . 

Eu :- Daca vre unul scoate un sunet , jur ca-l omor !

Toti :- ~ iNGHITIND IN SEC ~ 

Eu ;- Iar tu de ce mai inpins ?~ imi ridic tonul , profa se intoarce si ne priveste nentelagand ce se intampla~ 

Jorge :- De aceia pentru ca nu mai lasat sa-mi tin mana pe piciorul tau !~ ranjind ~ 

Ma indrept spre el si il inping cu scaunul iar el pica , incep toti sa se rada si apoi profa incepe sa urle .

**********************

Mergem anandoi spre biroul directorului certandune , bine iam mai comenta  profei , dupa inpnsatura pe care o primisem de la Jorge , il urasc pe tipul asta !!!!!!!!!

Jorge :- Nu puteai lua toata vina asupra ta , huh ? 

Eu :- Nu uita , si tu iai comentat profei si mai inpins de pe scaun . Tu ai inceput primul !

Jorge :- Eu ? Sigur tu nu ai niciodata nicio vina tu esti mereu printes......

Nu apuca sa termine ca palma mea face contact cu obrazul lui . Nu suport sa-mi vorebeasca unu cere nici nu stiu cum sunt .

Eu :- Asta pentru ca vorbesti prosti ! 

Ii mai dau nu cu piciorul in piciorul lui .

Eu :- Iar asta pentru ca m-ai pus mana pe picior .

Jorge :- Au , nu glumeai cand spunei ca stii Krate ! Cati ani ai zis ca ai facut ?

Eu :- 13 dragule , tine minte ! 

Ma uit la el urat apoi ma indrept spre usa directorului . Ajung acolo mai ma uit odata in spate dar tresar cand Jorge era deja langa mine , astai vampir mult ca sigur . Intram  amandoi    iar directorul ne face semn sa ne asezam . 

*************

Dupa o morala de 27 min iesim amandoidin birou cu o detentie de o ora maine dupa ore . 

Jorge ;- Deci sa cam rezolvat treaba . 

Eu :- Tot nu vorbesc cu tine . ~ io tai eu ~

Plec de langa el si merg spre cantina , intru pe usa cea mare si liniste . Normal , nu se terminase inca orele . Ma asez la o masa din capat butanand telefonul , Jorge vine si se aseaza in fata . Dar  nu cu spatele la mine , incepe sa butoneze telefonul  la fel si eu . Primesc un mesaj si ma uit de la cine este .Serio , o sa vorbesc prin mesaje cu el . 

" Ma ierti ?" 

"Nu " 

"De ce ?"  

" Serios , o sa vorbim prin mesaje ?"

"Altfel nu vorbesti cu mine .Deci ma ierti ?" 

"Maima gandesc .... stai de cand Blanco isi cere iertare ??"

"De cand mau fermecat ochii tai " 

"Hai mai lasa  ca pe asta nu o cred " 

"Bine mai vedem , FRUMOASO "

"Nu ma face sa vin la tine si sa te bat "

"Violenta  nu se permite in scola " 

" Te prind pe strada si te bat de o sa-ti uiti numele , unde esti si ce ai facut in ultimele 24 de ore " 

" Ti-am privit ochi , frumusico "

" Ma provoci ?"

"Poate !"

        Jur ca-l bat pe badaranul asta . O turma de copii turbatiintra in cantina inpingand-se unul in ceilalti . Clas sastia nu sunt OAMENI ci ANIMALE .



Uffff 1183 de cuvinte sper sa va placa !!

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now