6.Liniste si pace ....

340 20 0
                                    

***********

Ma asez pe bordura si privesc in gol pista . Am o gramada de intampari aici .Cum arfi...intr-o zi de vara am venit pe pista iar un tip, al carui nume nici nul stiu ,a inceput sa se deie la mine cu glume proste .Mam enervat si lam luat la bataie , e chir bine sa sti 13 ani de Karate si sa ai toate centurile . Recunosc era sa-l bag in spital pana cand Jordan ma oprit altfel ramanea fara dinti . Ghicotesc la amintirea asta iar altele apar rand pe rand . Toate astea ma pun la gandit . Cum de am asa tupeu?A da, in generala eram mereu poreclita si toti radeau de mine dar le daeam eu , nu deageaba umblam la Karate .Eram o fetita tare cu tupeu , tin minte ca in clasa a7 -a sau a8-a iam scos un dinte , oare cum era de lapte dar si-a meritat soarta . Simto mana pe umarul meu si ma intorc sa vad cine este . 

Jorge:-Cred ca ar trebui s-o iei pe Vale de langa tipul ala .Se da la ea .~ asesand-se ~

Imi intorc privire si chiar asa era un tip se dadea la Vale .II raspund lui Jorge cu un "asteapta , iar el se uita confuz l mine . Peste cateva secunde fat tipului era uda semn ca Vale era in fata acestei nazbati . Primesc un mesaj  pe telefon si ma ui sa vad cine este .

"Martina eu plec cu Anastasia acasa .Ma enervat un tip si sunt si obosita sper sa nu te superi .Te pup! Vale" 

"Bine , orcum nu ma suparam am vazut scena de acuma cateva secunde si pot sa iti zic doar un bravo "

"Mersi draga , vii tu mai tarziu nu ??"

"Da , noapte buna !"

"Noapte frumosa , esti inca la petrecere :)))"

Chicotesc si imi bag telefonul in buzunarul de la geaca de piele , si continui sa ma uit in gol .

Jorge:-Deci , sa intamplat ceva ?~Ma intreba si priveste in aceiasi directie cu mine~

Eu:-A plecat Vale , dar nimic altceva .~Ii raspund rapid la intrebare ~

Tacerea se lasa intre noi , si e chiar placut  e doar liniste iar muzica se aude doar un pic . Este linistitor si simt ca pot gandi limped , scena de mainaite cu Vale si tipul necunoscut imi trece prin cap . "De cand a prins tupeul asta ? "Ma intreb singura  , are de la cine sa invete ,mereu a fost acolo la tampeniile pe care le-am facut . 

Jorge:-Cum faci sa castigi mereu orce cursa ?~spune dupa cateva minute de tacere ~

Eu:- Nu stiu ....chiar nu stiu cu o fac ...~ii raspund sincer ~

De ce am atata incredere in el ??

Jorge:-Tea invatat cineva ?~ ma intreaba acesta ~

Eu:- Nu ~chicotind~ dupa ce am luat carnetul de sofer , am descoperit locul asta , mam indragostit instant de el .Priveam cursele cu mare atentie , fiecare miscare a soferilor ,fiecare intorsatura .Pana cand am hotarat sa particip si eu .Mereu am ajuns ultima la start dar nu ma intristam , baieti mau primit cu bratele deschise in trupa si chiar mam simtit ca acasa . Cred ca cu ajutorul ca ajungem mereu ultima am avansat si am devenit cea mai buna .Multi din inafara mau invidiau dar nu le bagam in seama , cei din trupa mereu ma felicitau, nu ne suparam pe altul daca pierdem . Intr-o zi a venit un tip si-a bagat nasul unde nu-i fierbe oala . A vrut pista ,dar baieti au zis ca sa cancureze iar care castiga al lui este pista . Tipul nu a vrut cu niciunul din baieti sa concureze si ma vazut pe mine. A ales sa concureze cu mine , nu eram pe atunci cea mai buna mai pierdeam si eu uneori , eram doar la inceput ,eram invatata un pic ce si cum dar nu prea reusem sa iau curba aceia periculoasa cu viteza . Stiam ca baieti se bazau pe mine , nu puteam sa las tot locul acesta sa ajunga in mainile aceluia . A doua zi a inceput cursa , baieti mi-au spus ca nu se pute probleme daca pierdem gasim alt loc , mau incurajat , meru au facut-o . Cursa a inceput am mers pe acelasi traseu . Concuram destul de bine pana am vazut cuba aceia periculoasa si ca el accelereaza si ma depaseste . Am adunat tot curajul pe care lam avut in mine si am luat curba cu viteza maxima , imi era teama , recunosc . Dar mam gandit la locul asta si nu mam lasat ,am luptat pana lam invins . Cred ca fara cursa aia acum inca mai luam curba fara viteza ~chicotind ~ ,cursa aceia ma invatat ca pentru locurile dragi , visele si toate astea trebuie sa lupti pana la moarte .~zambind~

Jorge:-Cursa aceeia tea facut atat de buna .Esti cea mai buna de aici !~intorcand-si privirea spre mine~

Eu:-Da, si eu cred asta .

Jorge:-Baieti cu siguranta sunt mandri de tine ,adica ai castigt cursa aceeiasi plus erai si la incepu nu erai ata de buna , nu ai last ca locul asta sa merga in mainle altora . Ai fost o luptatoare .

Imi intorc privirea spre el care zambea , ii intorc gestul si imi las capul jos apoi privesc pentru a o 1000 oara in gol .

Eu:-Sa stii , nu a fost frumos din partea ta ca mai inpins de pe scaun .

Jorge:-Eu am crezut ca am uita de incident .

Eu:-Nu , nu am scapat .

Jorge:-Off, bine recunosc a fost gresala mea , am vrut doar sa te enervez putin .~chicotind~ Esti draguta cand scoti fum pe nari .

Incepem sa chicotim la afirmatia lui .Serios, scot fum pe nari?Bine poate uneori cand sunt tare nervoasa , dar asa nu prea .Ii cam place sa ma enerveze Blanco .

Jorge;-Stii , ma gandeam daca am putea fi prieteni ,doar sa incercam .Adica mereu ne "intepam" unul pe altul ,iar daca tot ne" intepam"de ce sa nu incercam sa fim prieteni . 

Vorble lui ma fac sa inghet . Serios vrea sa fim prieteni ?Bine poate nu-i ata de rau . Recunosc ma enervat de nenumarate ori , dar fiecare merita sansa .

Eu:- Bine!

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now