38. Tu ce cauti aici

194 14 2
                                    

JORGE POV

MĂ uit confuz la Kevin care statea în picioare  cu telefonul mobil în mana . Valeria nu înțelegea nimic la fel și eu .
M

ă uit întrebător la Kevin după ce închide apelul .

Kevin:-Martina e la spital .

Spune acesta stand și privind - mă pe mine și Vale uimit .

Vale :- Poftim? 

Spune revoltat dar în acelas timp uimit . Am înghețat,  nu mai puteam mișcă niciun deget . Nu mai gândeam limpede .

Kevin:-A făcut accident și e la spital .

Continua acesta și sincer nu știu cum sa reacționez.

Eu:-Sa mergem la spital !

Le spun și mă îndrept spre ieșire.  Intru în masina când sunt lângă ea și pornesc în viteza . Nu trebuia s-o las sa plece . Avea ceva , dar nu știu ce . Părea  dintro data confuza ,cu capul în nori .

Mergeam cu viteza . Chiar nu mă interesează dacă politia o sa mă urmărească.  Acum tot ce contează este Martina . Habar nu am de ce țin așa de mult la ea  , în ultimul timp Ne-am apropiat mult , foarte mult . Doamne doar da sa  fie bine !

Ajung în câteva minute la spital și parchez masina . Ies din ea apoi mă uit după Kevin și Vale .Îi zăresc cum se apropie spre mine . Le fac semn cu capul a mergem după ce ajung alunga mine . Intram în spital iar prima asistenta care ne iese în cale o întrebăm  de Martina .

Ne zice etajul și ne începeam repede spre scări.  Nu mai am așteptat liftul. Ajungem la etajul indicat de asistenta și așteptam.

După câteva minute  iese doctorul și ar ca ars de pe scaun.

Kevin:- Cum este sora mea ?

Sare repede Kevin sa întrebe repede despre starea Martinei . Eram al naibi de agitat , toți eram.

- Domnisoara a făcut un accident rutier . Acuma este în operație.

Vale:- Cum?

Spune ea cu lacrimi în ochi . Rămân încremenit iar Kevin face ochi mari .

- Ia intrat un ciob în obdomen , a pierdut și mult sânge  .

Continua doctorul . Vale se uita la el uimita și  se dezechilibrează  . Kevin o prinde repede și o aseară pe scaun . Rămân în același loc nemișcat .

Doctorul pleca înapoi . Mă așez pe scaun și îmi sprijin coatele pe picior mai apoi îmi înfund fata în mâini .

Nu trebuia sa o las sa plece.  La naiba ! Trebuia sa o duc eu acasă . Probabil sarutul acela a bulversat - o ... Cred.

***********

De o ora stăm și așteptam.  Nu știm nimic de starea Martinei si nimeni nu ne spune nimic .

Mă plimbam de colo-in  -colo  agitat . Da imi pasa de ea al naibi de tare și sunt neliniștit .

Vale:- Jorge,  linișteștete.  Martina o sa fie bine , ai sa vezi .

Îi aud vocea Valeriei încercând sa mă calmeze . Mă opresc și îmi ridic privirea.  Mă privea cu ochi înlăcrimați.  Se citea îngrijorarea pe fata ei dar se ținea tare pentru Kevin  . Știa ca are nevoia de cineva care sa-l susțină pe KEVIN.

Eu:- NU pot !

Spun cu o voce joasa apoi continui sa mă plimb de colo-in-colo .  Dece naiba nu iese nimeni . Nimeni nu ne spune nimica ,toți trec și nimic . Sa-i ia dracu pe toți!

Îmi ridic din nou privirea când  aud niște pași pe holul mare al spitalului .
Uimirea cred ca mi se citește pe fata . Ce naiba caută el aici.

Mă îndrept spre el furios și îl prind de guler .

Eu:-TU ce cauți aici? 

Spun nervos  și privind-o cu ura  .

Alex :- UȘUREL Jorge ,  nu am venit sa ne certam . Nu acum .

Spune iar eu îl las de guler.  Îl privesc furios ca naiba .

Alex:-Cum e Martina? 

Întreabă el încercând sa para îngrijorat de starea îngerului care este încă în operație.  Cu mine nu-i merge . Îl cunosc mult prea bine și știu ca se preface.

Eu:-Nu te mai preface ca  Îți pasa . Cu mine nu merge Alex . Te cunosc mult prea bine .
Alex:-De ce ai crede ca Nu-mi pasa?
Eu:-Te cunosc . O vrei pe Martina așa cum le-o vrut și pe celelalte.  O sa faci la fel și cu ea iar ea nu merita.

Nu mai spune nimic și pleacă spre Kevin . Acuma o sa vina linguseala "îmi pare rău " sau "sper sa se facă bine " . Mereu așa a făcut,  a profitat de bunătatea celorlalți .

Merg și eu spre ei iar când ajung acolo mă sprijin de un perete . De ce nu iese odată  din sala aia nenorocita .

După câteva minute îmi revin cu picioarele pe pământ și îmi întorc capul spre cele doua uși metalice care se deschid . Vale ,Kevin și nenorocitul ăla se ridica de pe scaun și se repezesc către doctor . Merg și eu spre el și mă opresc privind-l

-Am reușit sa îndepărtăm ciobul din abdomenul domnișoarei. Operația a fost cu succes . O sa mutam întrun salon apoi o puteți vedea .

Ne informează doctorul zâmbind.
Expir ușurat și Nu-mi vine sa cred ca este bine . Doamne Îți mulțumesc.  Doctorul pleca ca iar Kevin o îmbrățișează pe Vale strâns. 

Zâmbeam,  Zâmbeam pentru ca Martina e bine . Alex ...Alex avea un zâmbet tâmpit pe fata .

************

Kevin iese din salonul Martinei alături de Vale și îmi face semn sa merg eu . Dau din cap afirmativ și deschid ușa.  Intru apoi închid ușa încet pentru a nu o trezi . Pășesc spre pat unde stătea îngerul întins și dormind .

Mă așez pe scaunul de lângă  și îi prind mana sarutand-o . Îi mângâi încet chipul angelic care avea câteva răni majore . As da orice sa-i văd ochi aceia de ciocolata ascunse sub pleoape armate de niște gene lungi .

Buzele ei rozalii,  ca na-s Da sa le simt din nou , cărnoase atât de dulci și frumoase.

Era prima oară când o analizam atât de mult . Fiecare particica din corpul ei . Parul sau saten era pe perna de un alb imaculat .Era atât de frumoasă.  Încep sa o plac. Încep sa o plac din ce în ce mai mult .

O văd Cum își deschide ochii încet iar ochi aceia căprui apar la iveala încet încet .

Martina :-Jorge !

Spune ea încet .

Eu:-Sunt aici.

Îi răspund rapid .

Martina Pov


Jorge:- Sunt aici  .

Imi răspunde rapid . Habar nu am unde sunt sau ce naiba sa intamplat . Stiu doar ca eram prinsa în gânduri apoi am văzut o lumina puternica care mă orbea și atât.

Eu:-Unde sunt? 

Întreb cu o voce joasa și răgușita. 

Jorge :-La spital. Ai făcut accident.

Vocea lui era calma și lina . Mă durea foarte tare obdomen ul.  Mai degrabă mă ustura ca naiba . Dau plapuma deoparte și imi pun mana pe abdomen.  Era un bandaj cred ...

Jorge îmi ia mana de pe locul unde mă ustura și mă acoperă la loc cu plapuma .

Jorge:- Mă duc sa chem un doctor .

Spune acesta apoi mă sărută pe frunte.  Părăsește încăperea iar eu mă uit pe tavan .Ce dracu sa intamplat ??


Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now