46. Întâlnirea

193 12 0
                                    

                        Martina Pov

Imi iau  cheile de la masina  cea noua , tot un audi R8 , și de la casa apoi cobor jos . Doar sper sa nu întârzii. Oftez și sar peste ultima dreapta.  Imi simt telefonul vibrând în buzunar și Mi-l scot . Era un mesaj de Anastasia.

"Mult noroc !"

Chicotesc citind mesajul apoi îi tastez și eu repede unul . Imi  pun telefonul în buzunar apoi vreau sa merg spre ieșire dar ma oprește mama .

Mama:- Unde mergi scumpo .
Eu:-Aaaaa. ...

Mă pierd pentru o secunda și chiar nu știam ce sai spun .

Mama:-Martina!

Oftez și mă las învinsă.  Doamne doar sper sa nu si-l ieie în cap .

Eu:-Merg la întâlnire cu un băiat! Mulțumită?
Mama:-Foarte!Distractie placuta .

Imi ureaza apoi merge în bucătărie . Va-m mai spus ca am niște părinți ți ciudați. Imi revin din soc apoi pășesc spre ușa.  Deschid ușa apoi ies și o închid la loc . Pornesc în viteza pe sosea după ce sunt la volan .

                       Jorge POV

Eram pe pista cu băieți în garaj discutând anumite lucruri . Durerea de cap de azi dimineață Mi-a mai trecut dar sunt unpic amețit.  Anastasia se plimba de colo-in-colo și 0area tare intuziasmata.  Nu am înțeles - o niciodată pe femeia asta.

Daniel :- Poți te rog înceta sa te plimbi !
Anastasi:-Scuze dar nu pot !
Adam:-Ce naiba ai femeie?
Anastasia:-Emoții pentru alți!

Jur ca nu înțeleg nimic . Mă uit la restul care erau la fel de confuzii la fel cu eram eu . Nu o înțeleg și nici nu o voi înțelege
Baga-mi-as!  De ce mereu femeile au un limbaj atât de complicat !?

Jordan:-Linișteștete! Cu siguranță vor fi împreună plus ca Mar...

Vrea sa continue dar Anastasia îi face semn sa tacă . Ce naiba se întâmplă  ? Cu cine  cu cine va fi împreună și cu Martina ce?

Eu:- Ce este cu Martina?

Întreb find al naibi de curios de cerșetori întâmplă. Niciunul nu scoate vreo vorba și îmi dau seama ca toți știau ceva dar tăceau.

Eu:-Anastasia? !

Mârâi la ea nervos ca naiba . De parcă văd roșu în fata ochilor .

Anastasia :-Nu Îți pot spune Jorge!Ia-m promis Martinei ca tac din gura și nu-i voi strica seara.
Eu:- Despre ce naiba vorbești?

Eram nervos ,al naibi de nervos. Nu înțeleg nimica . Ce seara sa-i strice?

Anastasia :-Nu Îți pot spune!
Eu:-Ba da o sa-mi spui  !

Mă ridic nervos și mă apropi de ea dar Jordan mă oprește.  Mă uit  la el și fierbeam de nervi . Nimeni nu spune nimic doar tace din gura.

Chris :- Martina sa dus la întâlnire cu Alex în  parcul central .

Sparge tacerea și mă întorc spre el . Devin și mai nervos când aud și ies repede AFARĂ din garaj ignorând strigătele celolarti. La naiba! De ce nu înțelege fata asta sa știe departe de el.  Deschid portiera apoi intru în masina trântind portiera la loc .  Strâng volanul degete facandu-se albe . Pornesc motorul  și pornesc în viteza spre parcul central .

                      Martina Pov
Ajung în parcul central și parchez masina . Deschid portiera și cobor din mașină.  Trag aer în piept apoi pășesc spre intrarea parcului . Călcam pe zăpadă de un alb imaculat . Tot parcul era alb ,plin cu zăpadă!
Nici măcar nu știu cum dar ajung   la  lac  unde era Alex asteptandu-ma . Era îmbrăcat întro pereche de blugi, o cămașă roșie iar peste geaca .

Alex :-Mă bucur ca ai venit !

Îmi spune când ajung lângă el . Imi zambeste și îi întorc gestul .

Eu:-Nu prea accept eu întâlniri dar de data aceasta am făcut  excepție .

Imi bag mâinile în buzunar si-l privesc . Liniștea domina si deparca niciunul  nici unul nu-si  găsește cuvintele .

Alex:-Uite Martina,  eu te plac de foarte mult timp dar nu am știut cum sa-ti spun . Ai vrea ...

Imi prinde mana între a lui și mă privește.  Nu simțeam nimic . Nici acei fluturași,  nici acei fiori . Tot ce simțeam cu Jorge  cu Alex nu . La naiba ! 

-Ia ți mâinile de pe ea !

Striga cineva ai îmi întorc capul pentru a vedea cine este . Rămân încremenit și măresc ochii .

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now