Ma tezesc si ma uit prin jur eram in camera singura ,probabil Jorge era jos .Aud un urlet si ma ridic din pat disperata sa aflu ce se intampla. La dracu este ora 06:45 ,cine urla ??Cobor scarile in graba si vad ca Anastasia cu Dilan se certau .
Eu:-Gata opritiva !~strig eu ~
Toti isi intorc capetele si se uita confuzi la mine .Urla ca nebuni la ora sase dimineata si mai se uita la mine .Ce se intampla doamne cu oameni.
Eu:-Ce mama dracului aveti la ora asta?~intreb indreptand-ma spre ei ~
Dilan:-Intreab-o pe domnisoara stie tot !~cu mainile incrutisate la piept ~
Anastasia:-Ha, ha , ha ce amuzant ,zice domnul care imi cotrobaie prin lenjerie.
Eu:-Cum ?~izbucnind in ras ~
Anastasia :-Nu te mai rade .Si da , mi-a unblant in lenjeria intima .
Dilan:-Avea niste lenjerii cu dantela !~printre dinti ~
Eu:-Gata , inetati !~le ordon~Unu ,tu Dilan nu-i mai cauti in lenjerie sau ce dracu mai are ea prin camera ,la fel si tie domnisoara findca stiu ce inti trece prin cap !
Anastasia :-Ia spune !~spune ea mandra ca nu o sa ghicesc ~
Eu:-Razbunare .Si doi ,aveti gura cat o moara mai taceti dracului e ora sase dimineat imi este somn asa ca sa nu aud nici macar un sunet pana cand dorm sa inteles !
Dilan:-Nu cred ca o sa mai poti dormi .~chicotind~
Eu:-Mereu trebuie tu sa comentezi si cei daca nu dorm dar nu urlati la dracu .
Anastasia:-Eu...
Eu:-Sa nici nu te gandesti .Pana la ora sapte sa nu vorbeasca nimeni cu mine ma-ti trezit prost si sunt prost dispusa asa ca mucles ,mucosilor !
Intru in bucatarie nervoasa si imi pregatesc micul de jun repede .Chiar nu am chef sa mai aud cum urla unul la altul .Sunt asa de enervati uneori ,mai ales Anastasia este incapatanata rau .Se aud voci si se pare ca din nou au inceput cu cearta .Ies din bucatarie si numi vine sa cred ca ...ok asta pare ciudat dar ....Anastasia cu Dilan se saruta iar restul doar ii privesc ???Cum??
Vale:-Ok asta este ciudat rau !~spune iar Kevin o ia in brate ~
Jorge:-Bine , nu prea inteleg ce se intampla , dar tot unai ,nu ?~spune el confuz ~
Eu:-Nici eu !
Ii ocolesc pe iubarei si ma asez langa Jorge privindu-i pe cei doi .Dupa cateva minute tot se sarutau .Ce dracu au .La dracu ce se intampla ...
Jorge:-Ati terminat porumbeilor !~sparge tacerea ~
Cei dai se indeparteaza si se uita in jur , se pare ca a fonst un sarut lacom .Sau poate nu ?Ok ,acum vreau o explicatie .
Vale :-Asteptam explicatii dragilor.~spune pe un ton serios~
Anastasia :-Eu si cu Dilan am fost impreuna in trecut !Dar ne-am despartit findca ma inselat cu Mercedes.
Dilan:-Ti-am spus te nenumarate ori nu te-am inselat,a fost o minciuna .
Mercedes,zis si Mechi .Diva scolii inpreuna cu Lara cea mai buna prietena a ei .Ele doua sunt niste scorpii ,le urasc .
Vale:-Voi doi ...impreuna , cred ca glumesti .
Dilan;-Ti se pare o gluma ?~
Kevin;-De ce nu ne-ati spus ?
Dilan;-Nu stiu nu vroiam sa discut despre asta .
Spune acesta asezand-se langa Vale .A iubito mult pe Anastasia se vede foarte clar , si Anastasia pe el .Ochii Anastasiei sun sticlati la fel si al lui Dilan .
Eu:-Cat timp ati fost impreuna?~il intreb concentrata ~
Anastasia :-Cam tei ani . Ne cunosteam din clasa a7 .
Ok , asta este tare ciudat .Ei doi impreuna ,mult prea mult .
Vale:-Si din cauza lui Mercedes va-ti despartitit?
Dilan:-Nu , doar ca un fost coleg din generala i-a spus tot liceului ca ma-m culcat cu vipera ci el a facut-o ,iar Anastasia nu vroia sa ma asculte cand ia-m zis ca am o explicatie .~uitand-se la ea care era u spatele~
EU:-Cred ca ar trebui sa vorbiti .Mergeti sus si discutati asa este cel mai bine .
Cei doi aproba si urca sus .Nu credeam ca astea doi o sa fie vreodata ...
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Teen FictionCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...