7.Mama ?????

277 18 0
                                    

Urc scarile cu grija impreuna cu Vale pentru a nu  trezi pe mama sa . Intram in camera cu grija si inchidem usa  cu cheia . 

Vale:-Petrecere !~soptind~

Eu:-Nu! Mama ta se va trezi si o sa o patim asa ca la somn !~ii ordon aratand spre patul ei ~

Se pune in pat cu spatele la mine , iar eu oftez si merg si eu la somn .Ma asez pe salteaua cea asezata pe jos privind pereti .Imi caut cu privirea telefonul si cand il gasesc il deblochez pentru a vedea ceasul .Este 00:30 si noi inca nu dormim . Oftez iarasi zgomotos si imi blochez telefonul , ma bag in "patul meu pentru o noapte "si imi asez fata pe perina inchizand ochi si adormind instantaneu . 



Dimineat ma trezesc din cauza telefonului , scotea un sunet ciudat pentru mine dar obisnuit pentru el . Am uitat sa opresc alarma .La dracu!!!Ma uit in jur si nu vad pe nimeni . Ma ridic usor pasind spre usa .Ies si cobor scarile unde era Vale cu mama  sa .Clara este o femeie buna , iubitoare si mereu petrece timp cu fica sa , in comparatie cu mama , ea face exact inversul dar nu ma plang imi place sa fiu libera .

Eu:-Neata ! ~le salut in timp ce ma asez la masa ~

Clara :-Neata somnoroaso!~pupand-ma pe crestetul capului ~Ce vor sa manance fetele mele ?

Ne intreba ea uitand-se la mine si la Vale . Clara mereu o vrut sa aiba doua fice , gemene daca se putea , dar nu a fost sa fie , oarecum ma considera fica ei si se compoarta  cu mine ca mama mea adevarata . Imi paace de ea mult este tare simpatica si iubitoare , buna la suflet la fel ca Valeria .Nu deageaba ii se spune ca seamana cu mama sa . 

Eu;-Eu nu raman !

Clara :-Nu se poate , ramai . Mancati amndoua ce va apoi Martina esti libera , incat domnisoara .

Vale-Nu , mama te rog nu fa asta !!!!

Clara ;-Ba da , dupa ce manci mergi direct i camera sa iti faci curat .

Vale;-Offffff!

Clara :-Poftiti fetelor!

Ne da cate un bol cu ceriale si ne pupa pe fiecare pe obraz , apoi iese pe usa . Ma uit la Vale care se uita la mine cu o fata gen "stiu ce ai facit aseara" .

Eu:-Ce?

Vale;-Team vazut vorbind aseara cu Jorge,ce tia spus ?

Eu;-Doar vorbeam .Si ghici ce vrea .

Vale;-Ce ?Il sparg daca vrea ...~intrerupand-o ~

Eu:-Sa incercam sa fim prieteni .~jucanduma cu lingura ~

Vale;-Ce !~tipand ~

Eu;-Ho nebuno , nu sunt surda aud chiar foarte bine .~ii spun eu serioasa ~

Vale;- Stai asa, tu ce iai zis ?

Eu;-Poti fi si mai curioasa de ata ?

Vale;- Da pot fi .Spune tot acum !!!~imi ordona ea ~

Eu;-Iam zis un simplu "bine".~Uitand-ma la ea ~

Vale ;-Deci sunteti prieteni ?

Eu;-Vale , doar incercam nimic mai mult !~ii spun pe un ton amenintator ~

Mancam apoi strangem masa si urc sus pentru am lua telefonul . Cobor rapid jos , apoi o imbratisez pe Vale si  ies . Ma indrept in masina si intru , bag cheile in contact sucindule apoi pornesc .



Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now