45.Din nou

185 13 1
                                    

                  Martina Pov

Eram în curtea scolii cautandu-l cu privirea  pe Alex . Vreau sa vorbesc cu el  despre întâlnirea aceia . Când am fost la spital nu am putut vorbi cu el Findca  Erik la scos afară.  Mergeam pe aleeia  liceului și habar nu am unde  este Alex .
Trec pe lângă o banca unde stătea tipul acela  pe care Lam bătut Findca sa luat de Mercedes.  Era acompaniat de 2 curve ale liceului și de prieteni lui cu care râdea. 
O bruneta machiata strident statea agățat de gatul lui  și uneori îl sărută pe gat . Curva . Le urăsc pe fetele de genul ăsta    . Care fac tot posibilul sa se culce cu orce băiat. 

-De mult nu te-am văzut , prințesa!

Mă întorc instantaneu când aud o voce care striga după mine . Era tipul acela , jur ca am sa-l bat de o sa intre în spital .Mă uit la el apoi grăbesc pasul spre el când văd ca se ridica .

Eu:-Se pare ca cineva are gura prea mare !

Eram foarte aproape de el dar asta nu mă deranja  . Imi încrucișez brațele la piept și mă uit putin în sus fiindcă el era mai înalt. 

-O dulceață eu nu am gura prea mare.
Eu:- Ești sigur de asta? 
-Foarte sigur .

Ranjesc ca un porc iar atunci pumnul meu face contact cu abdomenul sau  tare . Sincer nu mă durea nici măcar nu am simțit dar în cazul lui pot spune altceva . Un geamăt de durere îi părăsește buzele și zâmbesc satisfăcută.

Eu:-Altădată ai grija de cine te legi , dulceață!

Îi șoptesc la ureche punând accent pe cuvântul " dulceață " . Părăsesc locul faptei și îmi continui "misiunea" de al caută pe Alex . Imi aranjez bluza neagra în timp ce mergea pe alee. Îl urăsc din tot sufletul pe tipul acela . Mă opresc când doua mâini îmi sunt puse pe ochii blocându -mi vederea vizuala .

-Ghici cinei?

Era vocea lui și chicotesc stind asta.  Serios, eu îl caut iar el era în  spatele meu .

Eu:-Cu siguranță nu-i bunica din mormânt.  Stiu ca tu ești Alex .

Îi dau mâinile la oparte  și mă întorc spre el care zambea .

Alex:-Tocmai te căutăm!
Eu:-Eu te căutăm pe tine .

Ne punem pe ras când constatam ca ne căutăm unul pe altul . Nu știu de ce Jorge spune ca Alex nu este ceia ce pare .

Alex :- Vroiam sa vorbim despre întâlnire.
Eu:-Și eu tot despre aia vroiam sa vorbim .Ce zici daca Ne-am întâlni azi dacă ai timp. ..Sau
Alex:- Diseară la 19 :00 în același  loc ca și data trecuta .

Mă sărută pe obraz apoi se întoarce pe călcâie și pleacă.  Se pare ca diseară merg la întâlnire. Zâmbesc apoi pornesc spre  intrarea liceului. Imi scot telefonul din buzunar în timp ce mergeam și apelez numărul Anastasiei. Supa cum știu și ea azi are întâlnire cu Jordan.

Anastasia  :-Ia te uita cine mă suna
Eu:-O vai !Nu mai am voie sa-mi sun prietena!?
Anastasia :-Doar glumeam .
Eu:-Știu! Auzi diseară ai întâlnirea nu ?
Anastasia:- Da,  de ce?
Eu:-Se pare ca am și eu tot diseară o întâlnire.
Anastasia:-Ce ?!Cu cine?
Eu:-Cu Alex .
Anastasia :-Aaaaa~urla ea de la celălalt capăt ~Se pare ca se leagă ceva intre voi .
Eu:-Nu mai fii atât de copilărească Anastasia . Orcum Jorge nu trebuie sa afle Bine?
Anastasia :-Îmi țin gura . Dar pot săi spun Valeriei ?
Eu:- Da dar cum am spus Jorge nu trebuie sa afle !
Anastasia :-Bine,bine ! Vorbim mai încolo.

Chicotesc ușor apoi închid apelul și intru în clădirea cea mare . Mă îndrept spre dulapul meu dar se pare ca cineva statea pricinuită de ea iar acel cineva era Erik.

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now