8.Plecam !!!!

279 18 0
                                    

Ajung acasa si parchez masina , ies repede si ma indrept spre usa . Imi bag mana in buzunar scotand cheile de la usa . Bag cheile in brosca rasucindule apoi deschid usa si intru inauntru . Inchid usa la loc si imi agat geaca de pile pe cuier impreuna cu cheile , imi scot tenisi si merg spre living asezand-ma .

Kevin:-Ai venit !~coborand scarile ~

Eu:-Da . ~chicotind ~

Kevin:-Te-ai distrat cu Vale?~ma inbreaba pupand-ma pe crestetul capului ~

Eu:-Da , am facut petrecere in pijamale .~zambint ,~

Kevin:-Ma bucur .Auzi Vale ce mai face ?~ma intraba mergand spre bucatarie~

Eu:-Bine , mama ei a puso sa faca curat in camera ei , dar stai asa de ce intebi ?~strig eu din living ca sa ma poate auzi ~

Kevin:-Doar asa !~iesind din bucatarie si asezand-se langa mine ~

Asta ceva imi ascunde cu siguranta , doar nu intreaba asa din senin de Vale .

Eu:-Kevin, hai spune o placi ?~il intrb cat se poate de serioasa~

Kevin:-Poate putin...bine mai mult .Pe cine pacalesc eu da , imi place de ea !~spune el ~

Este sincer, il cunos si spune adevarul.Stiam eu , ce stiam .

Eu:-Aici nu mai este vorba de placut ci de indragosteala .Te-ai gandit sai spui ?~il intreb privind-ul~

Kevin:-Da , dar sa nu-i spui nimic o sai spun eu . Sti mam gandit ca in wekeend-ul asta putem merge undeva , o inviti si pe Vale ,Anastasia daca vrei .

Eu:-Bine , ar fi super . Cu singuranta fetelor le-ar place , o sa le intreb .

Kevin:-Ok , ce zici sa megem llla munte sti acolo unde am fost cu parinti cand eram mici .

Super imi era dor de locul acela , de mult nu am mai fost .

Eu;-Cat timp a trecut! Te avertizez , o sa te terorizam tu find singurul baiat de acolo. ~ii spun chisotind ~

Kevin :-Cine o zis ca o sa fiu singurul,  tu iti aduci prietenele, eu imi aduc prieteni .~zambind ~

Ce !!!!Ok bine isi poate aduce si el dar eu am crezut ca doar el cu mine si cu Vale si Anastasia .Ma bucuram deageaba .

Eu:-Si cine sunt aicei tipi? ~il intreb serioasa ~

Kevin:-Doi baieti de treaba !~spune el serios ~

Serios o sa mai fie inca 2 baieti . Ma intreb cine o fi ...sper doar ata ,sa fie de treaba si nu enervanti .

Kevin;-Dilan cu Jorge , deja le-am spus si or zis ca vin . Le innvit eu pe fete bine sa nu mai ai treaba tu doar fati bagajul maine plecam .~ridicanduse si plecand in camera lui ~

Isi bate joc de mine !!!Cum adica Dilan ... nu-l suport pe tipul ala ,plus ca vine si Jorge .Perfect dubla enervare .Ma ridic nervoasa si urc scarile repede .Ajung indreptul camerei lui Kevin si intru val vartej .

Eu:-Tu iti bati joc de mine ???Cum adica vine si Dilan !Sti bine ca nu-l inghit si ma enerveaza ,ok stiu sunteti prieteni dar pe altcineva nu ai gasit .Mai vine si Blanco ala , perfec o sa am o vacanta pe cinste cu doi vagabonzi care ma enerveaza la culme .~vorbind repede ~

Kevin:-Nu o sa fie asa de rau  lasa ca vezi . O sa ne distram !!~Chicotind ~

Eu:-Iti spun doar ata ....daca ma enerveaza ii bag in spital pe amandoi si sunt in stare sa o fac .Te avertizez , o sa o fac .

Ies repede din camera si ma indrept spre a mea . Nu putea chema e altcineva ,doar pe ei.Il urasc !!!Nu-mi vine sa cred ca a facut asta  .Nu pot sa cred .

***********************

Inchid valiza si ma uit la ceas .La dracu este ora 07:20 , de ce ne grabim ??? Stiu ca este departe dar nici chiar asa .Oftez si ma asez pe pat .Nu as merge ,dar si as merge .Nu as merge findca va fi Dilan si va face tot posibilul sa ma cucereasca si sa ma enerveze in acelasi timp.Iar Jorge, ce sa zic despre el ma va enerva sunt sigura ,si cu incercarea de a fi prieteni ...nu stiu ce sa zic ,poate chiar merita o sansa ,cred.Nu sunt sigura .Il aud pe Kevin strigand-ma sa cobor ca sunt aici si restul.Imi iau valiza cea mica de pe pat dupa ce ma ridic si pases afara din camera .Inchid usa apoi cobor jos unde erau toti , Doamne cat  de mult il urasc pe tipul asta .Ma refeream la Dilan .

Eu:-Hei !~le salut pe toti ~

Ma saluta toti inapoi si apoi facem scimb de priviri .

Kevin:-Pornim ?~ne intreaba privindune~

Anastasia ;-Cu ce masina ?Suntem sase si doar 5 incapem .

Kevin:-Pai ...eu , Martina ,Jorge ,Anastasia si Vale mergem cu masina lui Martina .~intarcand-si privirea spre mine ~Nu-i asa ?

Eu:-Da ...stai asa de ce cu masina mea ?~incruntand-ma

Kevin;-A ta ii mai mare !~imi raspunde rapid ~

Vale:-Si Dilan ?

Dilan :-Eu vin in spatele vostru cu masina mea si cu bagajele voastre!~Aratand spre valiza mea mica pe care o tineam in mana ~

Anastasia;-Ce faci cu valiza aia asa de  mica ?Treci in camerasi fati bagajul din nou !~imi ordona~

Eu:-Sunt doar doua zile ~chicotind '

Vale :-Are o valiza mare ~chicotind~

Jorge:-Ce o sa faci cu atatea ?~razand ~

Dilan :-O sa le arunce cu siguranta pprin casa !~razand cu pofta ~

Kevin:-Hei , dar chiar ce o sa faci cu atatea ?~intreband-o ~

Anastasia:-Voi nu puteti intelege ,dor Vale cu Martina .

Vale:-Eu o inteleg !~ii spune zambind ~ 

Eu:-Nu prea inteleg ...~spun putin confuza~

Vale:-Nu ai de unde , tu mereu porti negru !~imi spune ea chicotind~

Eu:-Imi place negru  !~bosufland-ma ~

Jorge:-Si te face...~intrepupand-ul ~

Eu:-Sa nu indraznesti , Blanco , sa nu indraznesti!

Inaitez sper usa si de parca il vad deja ranjind ca porcul .Tip enervant !

Dilan imi ia valiza cea mica si se indreapta cu ea spre masina , ma uit inapoi apoi merg si eu spre masina .Deschid portiera dar cineva repede o inchide .E masina mea !!1

Eu;-Hei , eu conduc!~ii spn eu ~

Kevin:-Scuze , Jorge conduce .~aratand spre el ~

Eu:-Este masina mea .Nu io dau tipului ala ,o sa-mi mio faca praf !

Kevin:-Scuze , asta este !~imi spune zambind '

Eu :-Ti se pare ca rad , spune, nu ,nu io dau si punc !~gesticuland cu mainile ~

Kevin:-Iti fac orce , Martina , te rog !~se roaga el la mine ~ 


Imi dau ochi peste capsi-l privesc suparata .Nu , masina mea , eu o conduc nu se atinge nimeni de ea si punct . Dar stai asa , a spus ca face orce .Asta este sansa mea.

Eu:-Ii convingi pe mama si tata sa ma lase pe pista ,altfel nu i-o dau .~spun cat de serioasa pot~

Kevin:-Martina !~spune privind-ma serios ~

Eu:-Bine tu ai vrut-o ,o sa-i spun mamei ca mai mergi la cursele de motociglete !~ii raspund ~

Kevin;-Marina, te rog nu fa asta !Sti bine ca imi place ce fac .Nu le spune !~ se roaga el~

Eu;-Nu le spun doar daca ma lasi sa merg pe pista fara sa stie ei .Si mie imi place Kevin , nu doar tie .

Kevin;-Bine , te las !~se lasa invins el ~

Ii sar in bate stangand-ul tare de tot .Ma bucur ca ma lasa . Nu stie el cat inseamna pentru mine aceste curse .


Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now