35.Petrecerea

180 13 0
                                    

MARTINA POV

Cobor scările la strigatul disperat al fratelui meu.  Sar peste ultima dreapta apoi mă apropi de ei . Kevin era îmbrăcat cu o pereche de blugi și o cămașă roșie.

Valeria era îmbrăcată tot în blugi ,dar avea o bluza roz bonbon cu decolteu .

Eu:-Kevin, ai grija sa nu sară băieți pe vale.
Kevin:-E doar a mea . Care se atinge de ea e mort .

Eu și Vale chicotim apoi ieșim din casa indreptandu-ma  spre mașină mea . Kevin și Vale merg cu motorul .

Eu:-Kevin! ~urlu după el ~
Kevin:-Știu la ce te gandesti .~spune ranjind~
Eu:-Vale tinete Bine.  Urmează o cursa mortala .

Spun apoi intru în masina. Pornesc motorul apoi merg în dreptul lui Kevin .Las geamul jos pentru al auzi pe Kevin .

Kevin:-La trei ....Unu....Doi. ...TREI.

Spune și pornesc în viteza . Centrul orașului nu era atât de aglomerat și accelerez lăsându-l în spate pe dragul meu frățior.

Erau câteva mașini în fata așa ca le-am ocolit în viteza . Noroc ca nu mă prins politia .

Vorbind de politie . Acuma am dat de belea . Mă uit în oglinda retrovizor și văd 2 mașini de politie . Am dat de dracu . Nu încetinesc va din contra accelerez și ocolesc mașinile care îmi stau în cale .Imi scot telefonul din buzunar si răspund la apel .

Kevin:-Martina ai dar de belea .
Eu:-Mie îmi spui .
Kevin:-Mihai Bine te-ai opri.
Eu:-Și sa merg la închisoare?!Nu Mulțumesc mă descurc eu cumva .
Kevin :- Doar ai grija .

Spune iar eu închid repede când văd o mașină de politie în fata mea  iar unul în spatele meu și pedeasupra incetinesc  . Apăs pe accelerație și fac un drift perfect . Se pare ca iam încurcat pe polițiști. 

Îi depășesc și o iau prin mulțimea .

JORGE POV

Era o aglomerație în centru de nediscris . Eram nervos . La naiba cu aglomerația asta.

Câteva sirene de politie se aud și îmi întorc capul în spate pentru a vedea ce naiba se întâmplă.  O mașină neagra mata trece pe lângă mine ocolind restul mașinilor iar după el mașinile de politie . Stai doar o persoana pe care o cunosc poate conduce tat de bine și acea este Martina.  Pornesc repede mașină și pornesc după ea .

Imi iau telefonul de pe bordura și îl sun pe Kevin  . Fata asta are chef de curse . Nu-i ajunge antremente lui Jordan . Oftez și închid apelul când văd ca nu răspunde. 

Ocolesc mașinile cu viteza pentru a o ajunge . Îl sun din nou pe Kevin care de data asta răspunde.

Eu:-Sora ta are chef de curse prin oras? Pentru ca după Cum am văzut are și pe lângă ăsta e și poliția în spatele ei.
Kevin:-Știu.  Am vrut sa facem o cursa și chiar ăsta sa intamplat doar ca eu am auzit sirena politiei și am încetinit așa ca nu am fost prins . Dar ea probabil a fost atenta la drum  și nu le-o auzit . Mi-a spus ca nu vrea sa ajungă la închisoare se o sa scape de ei .
Eu:- Pe naiba scăpa! Sunt vreo 3 mașini de politie în spatele ei . Lasă o ajuns eu .
Kevin:-Bine ,dar aveți grija.!
Eu:-Mă descurc.

Îi spun și închid apelul aruncând telefonul pe scaunul din dreapta . Accelerez încât sa o ajung . Oftez Martina!

Calc pe pedala pana la fund când aud sirenele mașinilor de  politie.  Ocolesc cele 3 mașini de poliție și ajung în dreptul ei . Ea ma observa și îi fac semn sa lase geamul jos .

Martina :-Tu ce cauți aici ?
Eu:-Tu ce naiba faci ?
Martina :- După cum vezi fug de poliție.
Eu:-Asta am observat .
Martina :-Foarte bine . Evoluezi !

Spune find atenta la drum . Chicotesc apoi îmi mut privirea  la drum apoi la ea .

Eu:-Te ajut sa scapi de ei .
Martina :-Mă descurc și singura . Orcum sunt doar doua mașini de poliție.
Eu:-Aham, da  fi doua sunt . Femeie sunt trei .
Martina :-La naiba !
Eu:-Te ajut sa scapi de ei. Urmează mă și fa ceia ce fac eu .

Spun privind-o din când în când.  Aproba Printro singura miscare a capului și închide geamul .

Ajung în câteva secunde în fata ei . O iau pe o străduță îngustă și mă uit în  spate . Era aproape de mine semn ca conduceam cu aceiași viteza .Era concentrata la drum ca niciodată. 

În fata mea era un copac iar apoi o strada care ducea la casa lui Alex . Perfect !Apăs pe accelerație apropindu-ma de copac din ce în ce mai mult.  Pe ultima suta de metri trag de volan luândo pe strada lui tembelul de Alex.

Mergeam cu viteza ,cu viteza mare . Mă uit în spate și văd ca cele trei mașini de politie au aterizat în copac semn ca Martina a făcut mai bine decât eu mica scema .

Parchez în fata casei lui Alex unde bubuie muzica   și ies din mașină.  Mă uit în spate și văd ca și ea a ieșit.  Vine spre mine și îmi sare în brațe.  O strâng tare în îmbrățișare și o aud cum chicoteste . Ne desprindem din îmbrățișare și mă uit la chipul ei angelic .Avea un zâmbet mare și frumos pe fata care mă făcea și pe mine sa zâmbesc.

Martina :-Ar trebui sa facem ăsta mai des . Ma-m distrat de minune !

Spune chicotind . Chicotul ei îmi încântă urechile și doar acum îmi dau seama cant de inocenta este după ce o cunoști cu adevărat.

Eu:- Da, dar o facem pe autostrada.  Acolo sa vezi ce mai cursa faci .

Spun si se uita confuza la mine apoi întreabă.

Martina;:-Ai mai făcut? 

Spune confuza și mă apropi de urechea ei .

Eu:-Am făcut curse ilegale .

Îi șoptesc apoi mă îndepărtez de urechea ei .

Martina :-Așa se explica totul . Apropo frumoasa scema ! Am învățato imediat .

Chicotesc la spusele ei și sunt dea dreptul uimita.  Mă așteptam să fugă de mine dar nu . Ea e diferita de altele .

Martina :-Știu la ce te gandesti . Și nu am de ce sa fug de tine . Ai făcut curse ilegale și gata . Chiar dacă mai făceai nu aveam de ce sa fug de tine .

Spune zambindu-mi dulce . O iau întro alta îmbrățișare,  ea  cuibarindu-se în brațele mele . O sărut ușor pe creștetul capului strângând - o la piept iar parfumul ei invadadu-mi narile .

Martina :-Mulțumesc!

O aud spunând după un timp de tacere.

Eu:- Pentru? 
Martina :- Pentru ca mai ajutat sa scap de idioți aia .

Imi răspunde aceasta la întrebare stand încă în brațele mele .


Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now