Eram in bucatarie pregatind popcorn si suc de portocale .La-m sunat pe Alex sa vina la mine sa ne uitam la cateva filme ,orcum parintii mei vin diseara acasa pentru ca au plecat la birou iar maine plec .Cat despre Kevin...nu a venit aseara acasa si nici nu raspunde la telefon ,cu siguranta este cu Valeria .Imi iau telefonul de pe masa si caut in agenta numar de telefon al Anastasiei .De ceva timp nu am mai vorbit si nici pe pista nu a venit , probabil a avut de invatat findca asa face cand are ceva treaba .Ii gasesc numarul si il apelez apoi pun telefonul la ureche .
Eu:-Ce faci ,curvo ?~ii spun chicotind si o aud si pe ea repetand gestul ~
Eu si cu ea ne-am dat niste porecle mai de mult.Si sincer a trecut catva timp de cand nu le-am mai folosit .
Anastasia :-Te-ai gandit sa ma suni , tarfo ?
Eu:-Da , findca nu dai niciun semn de viata .Ti-a prins careva la colt si nu te mai lasa ?
Anastasia:-Ha,ha,ha ~sarcastica~Nu , doar mama ma pus sa fac cateva treburii pe acasa si nu am avut timp sa vin .Dar tu de ce nu mai dai un semn de viata , huh ?
Eu:-Pai ...
I-am povestit tot in detaliat repede in timp ce puneam in bol popcornul .Imi asculta minunatul discurs despre tot ce sa intamplat ieri , plecand de la scoala si jorge pana la cina de aseara .Asculta cu mare atentie mica mea peripetie de ieri , chiar ieri a fost o zi incarcata norocca a venit wekeend-ul .
Anastasia:-Nemernicul dracului !
Eu:-Stiu , stiu dar asta este .
Anastasia;-Bine hai sa scimbam subiectul .Auzi ce faci azi ?
Eu:-Scuze sun ocupata .
Anastasia:-De?
Eu:-L-am chemat pe Alex la mine sa ne uitam la cateva filme .
Anastasia:-Uuuuuuuu,se leaga ceva .~ghicotind~
Eu:-Suntem doar prieteni .
Anastasia:-A da , la fel cum esti si cu Jorge?
Eu:-Ai auzit de barfa ,nu ?
Anastasia:-Cam da .Dar orcum nu o cred .
Eu:-Bine .
Anastasia:-Hai ma vorbim draga , acuma trebuie sa merg ma chemat mama ..Pa
Eu;-Dute , pa .
Iii spun si inchid .Iau o tava si pun pe el sucul de portocale , chipsurile ,ciocolata si popcornul .Dupa ce le pun iau tava si o duc in living asezand-o pe masa .Aud cum cineva bate la sonerie si merg sa deschid .Deschid usa , il vad pe Alex cu niste DVD in mana si imi zambeste .Ii intorc gestul si il poftesc inauntru .Apoi ne asezam pe canapia .
Alex:-Se pare ca te-ai pregatit din timp .
Eu:-Cam da .Deci ce filme ai adus ?~il intreb ~
Alex :-Avem ...comedie romantica ,horror , actiune si mai avem si comedie .
Eu:-Super !La cere ne uitam primul ?
Alex:-Mai bine lasam filmul horror pe mai incolo ...ce zici de comedie ?
Eu:-Suna bine .
Ma ridic si iau DVD punand-ul.Aprind TV , apoi pornesc filmul .Iau bolul de popcorn in timp ce ma sez pe canapia .Filmul derula iar cu fiecare secunda simteam ca ma sufac de la atata ras .Efectiv imi dadeau lacrimile cand le auzeam replicile actorilor .
*********
A venit si vremea filmului horror . Filmul era interesant din cate am citit in descriere .Zicea ca o fata pe nume Katie se muta intr-un alt oras cu familia sa , intr-o casa bantuita de spirite rele .Practic casa este pe un cimitir vechii construit , deageaba au mutat pietrele findca cadavrele le-or lasat acolo .Mi se pare interesant filmul .Eram amandoi atat de concentrti incat uneori nu mai nimeream bolul cu popcorn .Iar asta ne facea sa chicotim .Imi plac mult filmere gen Horror sau comedie , mereu mi-au placut .
Eu:-Nu , nu te du acolo ...~tragand genunchi la piept ~
Alex:-Este doar un film...~zice calm ~Ok chiar pare real .
Si ma ia in brate imediat , ma uit atenta la film si simt cum imi tremura chiar si oasele .Suna soneria si eu tresar si sar ca arsa de pe canapia .Ma uit la Alex la fel de speriat la fel cum sunt eu , sunaria se aude isistent si deja incepe sa ma scoata din sarite .Ma indrept spre usa nervoasa si strig un "acum " apoi pun mana pe clanta deschizand usa .Pasesc putin inafara , nu vad pe nimeni si hotaresc sa intru inapoi dar cand vreau sa inchid usa o persoana imi apare in cale .
-Bauuuu!
Spune ,iar eu de frica ii sar in brate inchizand ochii.
-Esti mai fricoasa ca un soricel pierdut prin lume .
Vocea aceia cunoscuta , auzita de atatea ori ...aceea persoana care ma enerveaza doar cand isi deschide .Jorge !Cine altcineva poate sa fie asa dobitoc .
Eu:-Dobitocule !~spun si ii dau un pumn in umar ~
Jorge:-Esti mai fricoasa decat credeam .~lasandu-ma jos ~Daca nu te prindeam picai dracului jos .~razand~
Eu:-Poate ca de aceeia imi este frica findca ma uit la un film horror , desteptovici .~sarcastica~
Jorge:-Film horror , singura si pe intuneric .
Eu:-Defapt nu sunt singura .
Jorge:-A da , am uita ca Kevin este aici .
Eu:-E plecat de ieri seara si nici nu raspunde la telefon .
Jorge:-Atunci cu cine esti?~intreaba el curios
Eu:-Cu Alex !
Spun si ma sprijin de tocul usii.Ek ma priveste apoi se incrunta .
Jorge:-Iti spun doar atat ... stai departe de el nu e cine crezi tu ca este .
Eu:-Ce vrei sa spui ?
Il intreb curioasa .Frate, nu am inteles nimic din ce vroia sa spuna.Serios , de ce sa stau departe de Alex ?Adica Alex este un tip bun , de treaba si sa subliniem ca nu ma enerveaza .
Jorge:-Lasa vei intelege mai incolo. Acuma vii sa ne plimbam ?
Eu:-Si Alex ?
Jorge:-Ii spui o minciuna sau ceva de genul .
Stau putin pe ganduri findca chiar nu stiu ce sa fac .Il vad pe Alex venind spre usa iar cand il vede pe Jorge se uita urat la el ,la fel si Jorge .Astea doi imi ascund ceva cu siguranta .Doar nu sunt prosta sa nu stiu . Alex vine in dreptul meu si se uita la Jorge apoi la mine.
Alex:-Ma sunat cineva si trebuie sa plec .Ne mai vedem orcum si poate ne mai uitam si la celelalte filme.~chicotind~
Eu:-Cu siguranta !
Ii spun si imi intorc privirea spre Jorge care statea si se uita la el urat .Alex imi da un pupic pe obraza apoi paseste afara si se opreste in fata lui Jorge uitand-se urat la el .Jorge ii intoarce gestul apoi face un pas catre el , iar eu imi pun mana pe pieptul lui pentru al opri.Cei doi se uita in continuare la fel apoi dupa cateva secunde Alex pleca .Jorge ofteaza zgomotos si ma uit la el incruntat .
Eu:-Ce a fost asta ?~il intreb ~
Jorge:-Se pare ca tipul pune sare pe rana si cere bataie .
Eu:-Voi doi va cunosteti .Adica mia spus in ora de istoria ca ati fost prieteni .
Jorge:-Bine spus !"Am fost " , acuma nu mai suntem .
Eu:-Ce-mi ascunzi ?
Jorge:-Nimic .Acum misca fudul ala bombat de sexi si hai sa mergem.
Eu:-O sa ma prefac ca nu am auzit ca mi-ai zis ca am un fund bombat si sexi .
Imi au geaca de piele de pe cuier si o iau pe mine .Ies afara si inchid usa apoi pornim spre parcul din apropierea casei pentru a ne plimba .
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
JugendliteraturCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...