2. Pista de curse

603 31 3
                                    

Iesim din liceu si mergem spre parcare unde este masina . Chiar am chef de o cursa si sa-l umilesc pe Jorge ,Daca as fi baiat nu ar fi o umilinta pentru el dar sunt fata . Chicotesc si deschid portiera intrand inauntru cu Valeria care avea un zambet mare pe fata .

Vale :-Saracul , o sa fie un pierzator . Nu stie cu cine se pune .~ Chicotind ~ 

Eu :- Stiu , dar taci  sa nu ii spui fratelui meu ca am fost acolo mar strange de gat , mar arunca la caini si as dormi afara pe balansoar ! 

Ii spun  apoi pornesc masina , iesind din parcare si pornind in viteza spre pista . 

*********************

Eu :- Antonio , poti sa-mi verifici masina daca totul e in ordine pentru o cursa . ~zambind ~

Antonio :- Ai revenit in foarta , micuto ! Desigur merg acum sa vad . 

Imi spune barbatul din fata mea de vreo 47 de ani .Antonio e un tip tare de treaba la fel si fiul sau, care lucreaza la un servis auto . Ma uit in prejur si vad ca multi sunt aici , cu singuranta pentru cursa normal , de fiecare data este unul  care da zvonul ca va fi o cursa iar restul vin sa vada si tot asa de la o persoana la alta .

Jorge:- Esti gata frumoasa ! 

Apare el dintr-o data și îmi întorc privirea spre el. El chiar vrea sa fac infarct.

Eu :- Daca imi mai spui frumoaso inca odata,  o sa te bat , si nu glumesc am facut 13 ani de karate . 

Jorge :- Periculoas-o . In fine  , esti gata ?

Un rânjet îi apare pe fata și îmi dau ochii peste cap. Cred ca nu a cam formulat bine intrebarea.

Eu :- Intrebarea e daca tu esti gata pentru umilinta ?
Jorge :- Serios o sa ma bati ? Nu prea cred ...
Eu :- Mai vedem ! 

Ii trag o privire  urata apoi ma uit in spate unde o vad pe Valeria intuziasmata . Antonio imi arage atentia,și  ma indepartez de Jorge care ranjea si ii uras ranjetul acela . Antonio ma anunta ca este totul este în  regula si pot participa . Intr-u in vehicul putin nervoasa si dau in volan cu mana . De ce ma-m enervat acum ? A da, il urasc pe el si toata natia lui. Imi scot telefonul din  buzunar apoi mi-l arunc in torpedou  nu inaite de a verifica cat este ceasul . Pornec masina si ma indrept cu ea la linia de start . Peste nu mult timp ajunse si masina lui Jorge . Anastasia se pusera in mijloc si peste cateva secunde flutura steagul in sem de plecare . Pornim amandoi in viteza , iar el acelereaza si ma lasa in spate . Lasa nu-i nimic Blanco ti-o primesti tu ! Merg cat merg lund curbele in viteza la fel si Jorge pana cand ajungem la ultima curba si cea mai periculoasa de care nimeni nu a trecut in viteza . Acuma ii acuma . Jorge franeaza putin apoi eu acelerez ajungand la curba in 2 secunde , trag de volan luand curba cu multa atentie , apoi indrept volanul si trec de linia de start ajungand prima . Opres si ies din masina tantind portiera . 

Eu ;- Acum cine este pierzatorul !

Strig eu la el cât dentare pot cu un zambet învingător.

Jorge ;- Ha , ha , ha  de data asta mai batut dar, data viitoare eu castig.
Eu ;- Daca va mai fi o data viitoare , Blanco ! 

O gramada de oameni cunoscuti si necunoscuti vin spre mine si ma felicita , inbratiseaza si imi spun ca a fost buna . Ti-am spus Blanco ca te umilesc ! Vale vine spre mine si ma inbratiseaza , dupa cateva secunde ne disprindem si chicotim la auzitul " Marele Jorge a fost invis de Martina "

Vale : -Bravo , ia-i facut o umilire frumoasa ! Chiar esti foarte buna , nu stiu de ce nu telasa parinti . 
Eu :- Mersi draga , stiu dar parinti mei mereu zic " Sa nu cumva sa faca accident si sa moara fica mea ca nu stiu ce ma fac eu atunci " 

Chicotim apoi Vale isi scoate telefonuldin buzunar si se  incrunta . 

Vale :- Eu trebuie sa plec , am ora cu directorul si daca o suna pe mama nu o sa mai ies din casa 12 luni . 
Eu ;- Hai te duc eu . 
Vale :- Am comandat in tinpul cursei un axi care sta acolo iam spus sa ma astepte nu am vrut sa plec fara sa te felicit !
Eu :- Off, draga mea , ce mas face eu fara tine ~ inbatisand-o ~ 
Vale :- Nu ai mai exista! ~ Desprinduse din inbratisare ~ 

O salut apoi i-a fuge spre  taxi apoi intra inauntr-u iar mașina pornește. Muzica bubuie, iar o gramada de oameni se distrau. Anastasia vine spre mine si ma inbratiseaza  tare de tot . 

Anastasia :- Ai fost foarte buna draga mea ! 
Eu ;- Mersi , ia-m facut o umilinta destul de buna , nu ?
Anastasia :- O da , orcum nici eu nu-l suport se tot da la mine . ~'uitandu-se la el cu scarba ' 
Eu ;- Vrei sal bat ?Am facut Karate 13 ani si nu mi frica sa-i falosesc . 

Chicotim amandoua si merge spre lada frigorifica si luam doua doze de pepsi , sau cum ar spune Anastasia "Pepsi ma-tai sexi " . Imi desfac doza si beau din ea asezand-ma pe iarba .La fel face si Anastasia si incepem amândouă sa fredonam versurile unei melodi care se auzea in boxe . Mai mult urlam adica cantam cu voce tare si cantam ca doua nebune . 

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now