Imi cautam haine petru diseara .O problema o fost rezolvata "Kevin" ,iam spus lui ca merg cu Vale in oras si dorm la ea si ma crezut . Dar mai am o mica problema "cu ce ma inbrac??"
A da , am uitat sa mentionez totul sa fie negru . Tin doliu , glumesc . In timp ce imi cautam haine imi suna telefonul . Ma indepartez de dulap si pasesc grabita spre pat lund telefonul si razpunzand la apel .
Eu:- Da !
Vale :- Ce sa iau pe mine ?O rochita ?~ imi spune ea repede ~
Eu:-Fara rochii mulate , scurte sau de orce fel ,baieti de acolo sunt perversi !~o avertizez~
Vale:-Bine, atunci ?
Eu:-Mmmm......Ce zici de niste pantaloni scurti si un tricou , nu este atat de frig afara .~ Ironica~
Vale :-Ce amuzant! Fato, suntem la sfarsitul lui octombrie iar tu imi spui sa imi iau pantaloni scurti .~'i'mi spune ridicand tonul ~
Eu:-Zise domnisoara care vrea sa ia rochie pe ea .~Ironica~
Vale : -Bine , lasa vad eu ce imi iau pe mine . Mai vorbim , pa !
Eu:-Pa !
*******************
Parchez in fata casei lui Vale si o astept sa iasa din casa . Aud usa si un "pa mama " dar nu ma uit sa vad , finca sigur era doar Vale cu mama sa nimic interesant .Portiera se deschide si pe ea intra vale inbracata cu o pereche de blugi albi ,o bluza rosie si cu geaca de piele pe ea .
Vale:-Gata de distractie ??~ma intreaba cu zambetul pe buze ~
Eu:-Normal ~uitand-ma la ea~ Arati super !
Vale:-Mersi ,mama ma ajutat. A da, iam povestit mamei despre pista si ca nu te lasa , iar in caz de suna Kevin sa zica o minciuna !
Eu:-Mersi Vale !
Pornesc motorul, apoi arunc o privire blondinei din dreapta mea care zambeste . Apoi pornim la drum . Ajungem in 34 de minute findca e departe pista de curse de casa Valeriei . La dracu e la margina orasului pista , normal ca ajungem mai greu . O vad pe Anastasia , apoi ma observa si ea si imi face cu mana apoi vine spre mine si ma inbratiseaza , la fel face si cu Vale apoi se desprind si scimb doua -trei vorbe .
Anastasia :-Toata lumea vorbeste cum la-i invins pe Jorge .
Vale :-Serios?
Eu:-Lasa , vorbesca cat vor ei nu ma intereseaza . Bem si noi ceva in seara asta ?
Vale :- Conduci , ai uitat ?
Eu:-O bere cu lamaie nu strica la nimeni . ~chicotind~
Anastasia :- Cand e beata conduce de parca ar fi un caine la volan .
Vale:-Serios , cum ? Adica cand e treza si nu beata conduce bine iar cand e beata nu ?
Anastasia : Iti spun doar atat.....~oprinduse din vorbit ~ propia experienta ~continua roscata ~
Eu:-Lasa ca ii povestesti mai tarziu, acuma haideti !
Vale :- Nu , imi povesteste acuma .
Eu:-Vale !
Vale :- Da , asa ma cheama !
Eu :-Esti uneori insuportabila!
Vale :-Zise fata in negru !
Eu:-Hei , imi place negrul .....
Jorge :-Si te prinde .
Ma intorc in spate unde il vad pe Jorge care zambea prosteste .Jur ca ii sterg odata zambetul ala de pe fata .
Eu:-A, zici ca ma prinde negrul ?~il intreb cu mainile in san ~
Jorge:-Da , te face sa arati asa........sexi .~Ranjind pervers ~
Fetele:-UUUUUUUU!
Eu:- Gura !~intorcand-ma spre ele ~ Sa nici nu te gandesti Blanco , sa nici nu te gandesti !
Il amenint plecand de langa el . Ce tip insuportabil !!!Ma scoate din sarite ...este asa de...enervant , da asta era cuvantul .Merg tinta catre carduletul de pe margine unde erau si alti privind cursa . Tipi astea concureaza bine , se chiar pricep pot spune . Trec linia de start si ies din masini felicitand-se reciproc .Chiar imi era dor sa prives si sa particip la o cursa , pot spune ca ador cursele astea . Il vad pe Jordan venind spre mine si facand cu mana i semn de salut , ii zambesc la fel si el si se opreste in fata mea .
Jordan:-Tia placut cursa ?
Eu:-Da , mi-a fost dor de locul asta .
Jordan:-Deci , ai revenit in forta ?~arcund-si sprancenele ~
Eu:-Da , cam asa ceva !~zambind~
Jordan :-Atunci sa te vad in ce forta !~zambind~
Eu:-Ce vre sa spui?~Confuza ~
Jordan:-O cursa cu mine . Stiu ca nu ma poti refuza !
Eu:-Ma cunosti deja si raspunsul e da . Abia astept sa-ti vad fata de pirvator inputit .~razand~
Jordan:-Asta e Martina pe care o stiu .
Eu:-Serios , nu mai spune!~ironica~
Jordan :-Lume , o noua cursa incepe . Micuta bagaceasa Martina a revenit in forta !~urlan ~
Toti au inceput sa aplaude si sa strige .Ce naiba doar eu sunt singura fata care este in trupa asta . Mergem spre pista iar inaite sa urcam la volan , dam mana ,mereu asta facem inainte de cursa . Urc in masina si ma repezesc spre start , acolo era o fata blonda cu forme frumoase iar toti se uitau la ea . Flutura materialul in aer brusc si pornim amandoi deodata. Acelasi traseu parcurs de 100 de ori si tot nu ma plitisesc de el . Dar din cate am auzit se face unul nou . Cand sunt nervosa vin aici , cand am o problema tot aici ma gasesti , in tipul liber tot aici mil petrec . Efectiv ador locul asta ,ma face sa ma simt eu . Dupa zeci de secunde mai era putin si ajungem la start , accelerez fara sa gandesc si trec linia de start prima cu brio .
Eu:-Tiam spus ca pierzi ~iesind din masina ~
Jordan : Ai avut doar noroc ~Dand mana cu mine ~ Orcum felicitari !
Eu;-Multumesc cap de pana !~chicotind ~
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Teen FictionCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...