Martina Pov
Orele au trecut mai greu decat imi imaginam .Iar ora de biologie a fost de teroare .De ce?Am dat test fratilor .In fine orcum am copiat din manual si nu ma prins .Ce noroc pe mine .Ies di curtea liceului si ma intrept spre parcare .Merg si ii vad pe Dilan si Jorge care vorbeau .Ok ar nervosi .Normal ca sunt nervosi , doar si-au pierdut printesele .Ma apropii de ei cu pasi grabiti si ma abtin din greu sa nu izbugnes in ras .
Eu:-Hei baieti .~ii salut ~
Dilan:-Hei Martina .Nu ne-ai vazut masinile ?
Eu:-Nu ,de ce ?
Jorge:-Se pare ca prin magie au disparut anandoua .~nervos~
Eu:-Ce ?!~prefacandu-ma ca nu stiu nimic ~
Dilan :-Cam da , si nu stim unde sunt .
Eu:-Ok, asta este ciudat .
Jorge:-Nici macar cheile de la masina nu le gasesc .~nervos~
Dilan :-Crezi ca eu le gasesc .
Nu la-m mai vazut asa nicioadata pe Jorge .E nervos rau de tot , bine ca nu scoate fum pe nari .Ma indepartez de baieti si imi scot telefonul dand un mesaj rapid lui Mercedes .Apoi bag telefonul la loc si ma duc langa cei doi nervosi .
Dupa cateva minute seaude un motor de masina si zambesc .Cei daoi isi intorc privirea spre sosea si privesc uimiti cele doua masini roz cu cateva pietricele pe capota .Ma izbugneste rasul cand vad masinile , iar baietii isi intorc privirea spre mine .Se uita confuzii la mine ,iar euradeam cu lacrimi .Ma apropii mai mult de ei si le pun cate o mana pe umar razand .Blondina coboara din masina lui Dilan iar Vale si Anastasia din a lui Jorge .
Eu:-Credea-ti ca nu aflu despre pariul vostru ?~uitandu-ma la ei ~Pai am aflat , iar asta este rasplata pentru ce ati facut .~razand~Sper sa va placa culoarea roz si va zic de pe acuma ca niciunul nu o sa ma bage in pat .~privindu-i ~
Plec de acolo razand spre fete si batem palma .Ii multumesc lui Mercedes de ajutor apoi ne luam in brate .Baieti stateau si se uitau uimiti la noi cu aceiasi moaca amuzanta .Le fac semn fetelor sa urce in masina mea sa le duc acasa iar ele imi urmeaza indicatiile .Deschd portiera masini dar o voce ma opreste din ce faceam .
Jorge:-Vei plati pentru asta sa sti .~ma ameninta ~
Eu:-Asta spunei lui bunicu , nu mie .~razand ~
Jorge Pov
Imi privesc masina , acuma vopsita roz din negru , apoi imi ntorc privirea spre Dilan care era la fel de uimit nu.
Eu:-Ne-a facut-o .
Dilan:-Mda...nu prea cred ca mai are rost sa continuam pariul .
Eu;-Nici nu la-m inceput .
Dilan:-Offf. Acum ce ma fac .
Eu:-Treaba ta frate .Eu am plecat .
Ii spun si il bat pe umar apoi plec.Las masina acolo undei findca o sa-i spun tatei sa-l rezolve .Am de gand sa merg sa ma plimb prin parc ca sa imi ebilerez toate gandurile .Sincer nu ma bagam in pariul asta tampit , doar ca ...tot vorbea despre Martina ce forme are si nu stiu ce maiporcarii ...si cred ca am devenit .Care este cuvantul potrivit ?Gelos?Poate unpic .
Ajung la intrarea parcului iar prima banca libera pe care o vad ma asez pe ea si imi scot telefonul din buzunar .Si apelez pe cineva .
Eu:-Nu a fost frumos ce ai facut , nesuferito .~spun chicotind~
Martina:-Alo , nu va aud bine mai spuneti odata .~se preface ea~
Eu:-Serios !
Martina:-Ai meritat-o in primul rand , iar in al doilea rand masina ta arata demential de bine vopsita in roz cu clipici si pietricele .~chicotind~
Eu:-Sa stii ca nu prea imi place rozul .
Martina:-Din pacate acum trebuie sa te obisnuiesti cu ea .Din cate am auzit ai lasat-o la liceu , nu ?
Eu:-Corect .
Martina:-Vrei sa vin sa te iau ? ~Chicotind ~Dintr-o data mi sa facut mila de tine .~cu o voce pitigaiata ~
Eu:-Daca vrei ...
Martina:-Unde esti ?
Eu:-In parcul de langa liceu .
Martina:-Sunt in apropiere , ajung in 5 minute .
Eu:-Pre mult nu astept atat.~ma plang ~
Martina:-Ma provoci cumva sa conduc cu viteza ?
Eu:-Poate ...
Martina:-Vad ca inca nu ai iesit din parc .~chicotind~
Eu:-Esti deja aici ?
Martina:-Da sunt aici asa ca iesi .
Inchid fara sa spun nimica si ma indrept spre iesire .Ajuns acolo ii vad masina cea neagra mata , si de la un timp a inceput sa-mi placa masina asta .Ma apropii de ea si deschid portiera apoi intrusi o trantesc la loc .Porneste motorul si paraseste in viteza parcarea .
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Teen FictionCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...