37.Accident?!

180 14 1
                                    

Rupem sarutul și mă pierd pentru o secunda în ochii lui . Imi revin și mă uit în stânga.  Tipul plecase deja de nervi cred .  Imi mut privirea spre Jorge care statea  relaxat.

Mă pun și eu în poziția în care am stat înainte de avut și privesc așa zisul ringul de dans . Unde o fi Alex ? E când am venit nu la-m văzut.  Probabil e undeva pe aici .

Îi văd pe Vale și Kevin cum se îndreaptă spre noi iar când ajung se așează la locurile lor . Mă ridic vrând sa ies afară Findca deja mă doare capul de la muzica ăsta dar vocea fratelui meu mă oprește. 

Kevin :-Unde mergi ?
Eu:-Afară. 

Îi răspund simplu și direct și mă îndepărtez de ei. 
Am nevoie de aer simt ca mă sufoc . Ies din casa și merg pe alee undeva unde nu este atâta gălăgie.

Ajung în curtea din spate dacă nu mă înșel.  Aici era mult mai multa  liniște
Decât dincolo.

Imi înfund capul în mâini apoi închid ochii.  De ce mereu mă face sa fiu confuza.  Nu înțeleg nimic , sincer cred ca  ar trebui sa  mă îndepărtez de el . De ce ?Mi-e frica sa nu mă indragostesc de el iar el sa se joace cu mine .

Așa îl cunoști tu pe Jorge ?

Iară ai venit tu cu ideile tale ?

Super mă cert cu conștientă mea stupida.  Simt o prezenta în spatele meu și din instinct mă întorc. 

Era tipul ăla de mai devreme al cărui nume nici nu-l știu.

Eu:-Ce vrei? 

Îl întreb după un timp în care doar ne priveam iar el ranjea ca idiotul .

- Te-a lăsat iubitul ? Sau cumva nu era iubitul tău? 

Întreabă acesta cu o sprânceană ridicata . Ok începe sa mă enerveze.

MAMA MIA ce pătrățele are !

Iară începi?  Mai taci !

Mă cert eu în sinea mea a doua oară cu conștientă mea idioata .

-Te-a mâncat motanul limba sau sunt eu de vina ?

Pune din nou tipul dinafară mea o întrebare care mar face sa rad dar gerbera de nervi .

Eu:-Serios ?! Hai numai spune . De unde ai luat și reploca asta? De pe Olx? ! Scuze am uitat ca tu nu ai bani de așa  ceva .

Spun scotand-o pe Martina cea dura din mine .

- Hmm ... pisicuță scoate chitarele.
Eu:- Nu pisicuță încă nu scoate chitarele dar in curând le va face dacă nu mă lași în pace .
- Sexi și rea . Perfecta ! Acuma văd și eu ce au văzut băieți la tine .

Stai ! Ce naiba zice ăsta.  Care băieți?  Cu siguranță are nevoie de un doctor .

Eu:-Care băieți? 

Întreb find o fire curioasa.

- Alex și Jorge . Tu chiar ești oarba . Se duelează pentru tine . Jorge te vrea în patul lui ...

Spune și se apropie de mine . Ok , ăsta e un tip nebun scăpat de la spitalul 99.

-pe când Alex te iubește din toată inima lui .

Ce spune ăsta.  Mă uit confuza la tipul din fata mea și nu înțeleg nimic . Cum adică Jorge ... Nu , eu nu așa îl cunosc pe Jorge.  Nu Mi-ar face ăsta. ..Sau poate da .

- E alegerea ta . Bad girl .

Spune apoi pleacă.  Ce naiba se întâmplă?  Nu am înțeles nimic . La naiba de ce toată lumea mă face sa fiu confuza azi .

Intru înapoi în casa și îi caut cu privirea Pe Kevin,  Vale și Jorge.  Îi zăresc și mă apropii de ei .

Eu:-Eu merg acasă.

Îi anunț atunci când sunt lângă ei .

Vale :-De ce ? Abia am venit .

Se plange  prietena mea.

Eu:- Voi mai stați eu plec le spun și mă îndrept spre ieșire.  Mă opresc când îmi aud numele strigand . MĂ întorc pe călcâie și îl văd pe Jorge venind spre mine .

Jorge :- Te simți bine ?

Mă întreabă cu o privire îngrijorată.  Cuvintele tipului revin în minte și îmi bantuie gandurile.  Mă indragostesc oare de Jorge sau ce naiba .

Eu :- Da mă simt bine  doar sunt obosita .
Jorge :- Sigur? 
Eu:- Da.

Îi spun și plec de lângă el . Ajung lângă mașină mea în câteva secunde . Deschid portiera și intru în masina apoi o închid la loc . Pornesc motorul și mașină zboară pe sosea când apăs pe accelerație   .

O miie de gânduri îmi bantuie capul și clar nu sunt cu picioarele pe pământ.  Incerc sa ma concentrez pe drum dar ma pierd printre gandurile stupide .

După câteva secunde revin cu picioarele pe pământ apoi trag speriata de volan restul negru .

JORGE POV

DE când a plecat  Martina mă simt neliniștit . De parcă ce va urat urma sa se întâmple. 

Kevin:- Nu înțeleg de ce a plecat? 
Vale :- Probabil era obosita .

Le ascult conversația celor doi îndrăgostiți care contraziceau . Mă trezesc din gânduri când aud vocea Valeriei strigandu-ma

Vale:- Jorge,  ești bine? 
Eu:- Da ..Cred...
Kevin :- CE ai frate?
Eu:- De când  plecat Martina am o presimțire rea .
Vale:- Oare Martina va păți ceva .
Eu:-Nu știu. ..

Spun dar vreau sa continue dar sunt întrerupt de telefonul lui KEVIN.  Îl scoate din buzunar si se holbează la ecran .

Vale::- Ce ie iubire?
Kevin:- E Martina!..

Spune confuz acesta .

Eu:- Răspunde!

Îl îndem apoi el se conformează și răspunde la apel cu un "da"
Sare ca ars de pe canapea facandu-ma și pe mine și pe Vale sa-i repetam gestul .

Kevin:- Poftim ?

Spune acesta mai mult urlând . Sa intamplat ceva cu siguranță.  Simt ăsta. 

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now