18.Ziua domnisoarei Lambre parte 2

244 18 0
                                    

Eram afara pe terasa localului vorbind la telefon cu Anastasia .Muzica se auzea pana afara ,iar boxele mai ceva sa explodeze in clipa a doua .Racoarea se lasa peste oras iar eu simt cum incep sa  imi fie frig ,dar tot mai stau sa ascult povestea plictisitoare a lui Anastasia .Dupa minute buna inchid telefonul si ma uit in gol .Simt in dreapta mea o prezenta masculina ,cu coada ochiului i ii vad geaca de piele si muschi incordati .Parfumul intepator barbatesc imi patrunde in nari respirand parfumul , imi dau seama cine este si inchid ochii.Dupa catea secunde ii simt respiratia pe urechea mea, care imi da mii de fiori pe sirea spinari .Habar nu am de ce simt asta dar senzatia imi place la nebunie si simt cum nu ma mai pot controla .

Jorge:-Imi pare rau ...

Imi sopteste el la ureche si ma ia in brate eu avand inca ochi inchisi .Nu sunt nervoasa dar nici foarte calma ca...intre amandoua .Nu-l urasc dar am avut incredere in el si am si mentionat sa nu spuna la nimeni iar el , gura sparta , ia trebuit un minut si diva scoli a aflat la fel si tot liceul .Imi mangaie bratul cu mana  si imi ofera caldura , deschid ochii si ma uit in gol .Nu spunem nimic doar tacem amandoi ,tacerea acesta era linistotoare si ma calma cu fiecare clipa care trecea alergand pe langa noi .Ne desprindem si ma uit in sus ,dau de o pereche de ochi verzi in care ma pierd cateva secunde apoi imi revin si imi intorc capul in alta directie .

Jorge:-Nu am vrut...dar mia scapat .Iarta-ma ...

Spune cu o  voce calma .Gandurile imi sunt amestecate nu pot gandi corect , nu stiu cum am ajuns din a ne "intepa" mere a fi prieteni .De ce am aceptat oare sa incercam sa fim prieteni cand el este unn nesuferit si jumatate .Sunt confuza, nu pot gandi clar .

Jorge:-Imi pare rau , mai da-mi o sansa ....Nu stiu ce a fost in capul meu cand le-am spus baietiilor ,am fost un prost stiu .

Ma bucur ca recunoste ca a fost vina lui ,nu a mea .Rasul isteric de hiena a lui Lambre imi invadeaza gandurile si ma face sa am dureri de cap .

Eu:-Ti-am spus sa nu spui nimanui ,iar tu ce ai facut primei persoane care a aparut in cale ai spus-o .

Ii spun iar el lasa capul jos .Era imbracat intrun tricou negru , geaca de piele si avea niste blugi  tot negri cred , nu am putut  sa vad prea bine din cauza intunericului  .

Jorge:-Stiu si imipare rau .~spune si ridica capul uidandu-se la mine ~Ma pot ierta ?Nu imi place ca esti suparata pe mine .

Habar nu am ce sa-i raspund cred ca merita a doua sansa ...poate .Haide Martina gandeste calumea , nu poti lasa un baiat sa-ti suceasca mintile si nu orce baiat este unul tare nesuferit .

Eu:-Bine , poate ca de data asta te pot ierta .Dar cu o conditie .~cedez dintr-o data ~

Jorge:-Cum doresti .~zambind~

Eu:-Tineti gura aia spurcata ,si cand iti zic sa nu spui la nimeni chiar nu glumesc nu sti ince sunt in stare .~chicotind~

Jorge:-La fel ma gandeam si eu .~chicotind~Nesuferito ~

Vei regreta amar Blanco ca mi-ai spus asa .

Eu:-Asta este noua mea poreclena , nu ?

Jorge:-Esti desteapta pentru o fata ca tine .~ranjind ~

Eu:-Inca nu mai vazut in actiune , nesuferitule .~Ii raspund eu strambandu-ma ~

Jorge:-Joci dur , deci ?

Eu:-Da joc dur ,Blanco.

Radem amandoi deodata ,apoi mai stam si vorbim tot feluti de cestii neinteresante .Un zgomot de tocuri ne atrage atentia dar nu o bagam in seama .Persoana care purta acele tocuri se apropie cat ma tare si simt cum deja ma enerveaza sunetul acela pe care il uras din tot sufletul 

Mercedes:-Aici erai iubitule !Haide vino sa nu mai lasam sa astepte lumea .

Spune blondina si apoi o i-a  inaite .De asta nu imi plac divele , comportamentul lor de "Eu sunt regina lumii" sau "Tu  faci ce spun eu " ma face sa le tai parul chel .Jorge se uita la mine iar eu ii fac semn sa mearga dupa ea , isi da ochi peste cap si merge dupa printesa perfectiune .Dupa cateva secunde intru si eu in local ,iar muzica bubuia in boxe .O multime de adolescenti se distrau si dansau pe muzica ritmata .Ma pierd prin multime si o caut pe Valeria , ma uit in jur si nici  cum nu vrea sa apara in raza mea vizuala .Merg mai departe cautand-o cu privirea dar ma lovesc de ceva tare si mai ceva sa pic .Serios azi de toata lumea te ciocnesti .

Eu;-Scuze , nu stiu ce am azi dar ma ciocnesc azi de toata lumea .

Imi ridic privirea si ma uit atenta la fata pe care o vad .Este tipul acela de la mall ...Alex parca .

Eu:-Nu cumva tu esti tipul acela de la mall ,Alex ?~intreb pentru a fi sigura de afirmatia mea ~

Alex :-Ba da , tu esti Martina , nu ?

Eu:-Corect .Ce cauti aici ?

Alex:-Mercedes este verisoara mea si am fost obligat sa vin findca sun intrun liceu cu ea .~spune si isi da ochi peste cap ,iar pe mine ma face sa chicotesc ~

Eu:-Se pare ca ne vom mai intalni .

Alex se uita la mine confunz si ridica din umeri .

Eu:-Poti sa-ti spun doar atat .La liceul la care inveti tu si verioasa ta diva sunt si eu .

Alex:-Serios .Tare !Hai sa ne cunoastem mai bine .

Ma ia de mana si ma trage pana la o canapea unde nu statea nime .Ne asezam si incepem sa povestim si sa radem in hohote la unele afirmati.Alex este un tip foarte de treaba si dragut in acelasi timp .Lam prezentat si lui Jordan , Kevin si Vale .Jordan de cand au inceput sa discute se intelegeau bine .Alex a venit aici temporar , din cate mi-a zis este din Los Angeles si face si el curse ,cred ca din acea cauza Jordan sa atasat de el .Dar si Kevin cu Vale se inteleg cu el .Il vad pe Kevn ridicandu-se si ma ridc si eu ,adica cu toti .Era dar Jorge ,da mana cu Jordan si Kevin spoi ei se aseza .Se uita la mine nedumerit si ridic din umeri ,apoi imi arata cu o simpla miscare a capului.Ma uit in spate si il vad pe Alex la fel de confuz ca si el .

Eu:-Jorge el este Alex .Alex el este Jorge .

Cei doi dau mana si isi fac scimb de priviri ,amandoi se uita unul la altul urat , dar de ce ?Astea doi se cunosc sau ce dracu .Ne asezam toti la locuri si vorbim despre chestii importante altele nu .Muzica ritmata imi datea o durere de cap  in unele momente .Priveam spre ringul de dans unde erau adolescenti care dansau nebuneste unu mai imbatati ca alti , iar alti mai trezi ca unii.




Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now