MARTINA POV
Ce naiba caută aici și cum mă găsit? Mă prinde de braț și mă trage spre el apoi își muta privirea spre Alex privind-l furios .
-Stai departe de ea !
Mă prinde mai bine de braț și mă trage după el . Încercăm să mă smucesc dar nu puteam .
Eu:-Jorge, Lasa-ma!
Reușesc sa îmi scot bratul din strânsoarea lui și mă opresc.
Jorge :-Tu vii cu mine .
Era al naibi de nervos. Se simțea din vocea lui . Se întoarce pe călcâie spre mine și mă privește nervos.
Eu:-Nu !
Răspunsul meu părea atât de hotărât și chiar eram . Nu știu ce îmi ascunde dar chiar în momentul asta nu mă interesează.
Alex:-Nu o obliga dacă nu vrea!
Striga Alex dar nu mă întorc. Se uita la el cu scârbă și dispreț.
Jorge:-Tu sa taci din gura .
Tresar sper când urla la el și se îndreaptă spre mine .
Eu:-Nu merg nicăieri cu tine !
Jorge:-Ba da o sa vii !
Eu:-Ce naiba Te-a apucat ~ridic tonul fără sa vreau de nervi~
Jorge:-Ce mă apucat ?! Întrebare buna Martina . Îți spus sa stai departe de el iar tu ce faci ~Ridica și el tonul la mine și simt cum explodez de nervi ~
Eu:-E doar o întâlnire! Alex chiar nu este așa cum îl descrii tu .
Jorge :-Nu-l cunoști Martina . Și o sa stai departe de el .
Eu:-Cumva ești Kevin sa-mi spui ce sa fac .
Jorge:-Nu sunt Kevin!Sunt mult mai mult de atât.Mă baga în ceata băiatul ăsta! Se apropie de mine din ce în ce mai mult iar apoi îmi capturează buzele întrun sărut. Fluturași nu încetează sa apară cu fiecare secunda care trece . Isi pune mâinile pe talia mea și mă trage mai aproape lipindu-ma de el. Imi pun mâinile după gatul lui adâncind sărutul care era din ce în ce mai pasional. Alex doar ne privea . Rupem sarutul din cauza lipsei de oxigen și își lipește fruntea de a mea respirand greu, amândoi.
Jorge:- Dacă ai încredere în mine vii și te urci în rabla aia de mașini . Sau ... Poți merge la înapoi și sa fii întro relație cu el și sa descoperi singura cum este el cu adevărat. Dar te asigur ca vei regreta .
Acuma ar trebui sa aleg , nu ? Sunt confuza .
Eu:- Da ca merg cu tine îmi spui ce naiba se întâmplă și fără minciuni ,promiți?
Se uita la mine apoi strânge din ochii.
Jorge:-Nu pot sa-ti promit nimic .
Imi las privirea jos iar cu coada ochiului il privesc pe alex care era în același loc . În Jorge am cea mai mare încredere dar în Alex... Și sicer tot corpul îmi spune sa merg cu Jorge și sa-l las naibi pe Alex.
Eu:-Vin cu tine!
JORGE POV
Martina:-Vin cu tine!
Cuvintele ei mă fac sa zâmbesc și îmi dezlipesc fruntea de al ei . Imi împletesc degete cu ale ei și pășim spre ieșirea din parc .
Alex:-De ce mereu Jorge Îți bagi nasul unde Nu-ti fierbe oala? !
Mă întorc si-l privesc furios ca naiba .
Eu:- Pentru ca stiu ce fel de persoana ești!
Alex:- Martina poate sa aleagă singura cu cine sa rămână.
Eu:- După cum vezi a ales deja .
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Fiksi RemajaCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...