Martina Pov
Eu:-Ok Anastasia. Mai spunemi odată ca Îți place de cine ? ~uimita ~
Anastasia :-De Jordan .Și nu știu ce sa mă fac .~spune lăsând capul în jos ~
Eu:-Întreabal dacă simte ceva pentru tine .~ii spun ~
Anastasia :-Nu ! Nu am curajul necesar .~spune trista ~
Eu:-Off , vino aici ! ~spun si o iau in brate ~
Anastasia:-Hai sa mergem sigur baieti ne asteapta .
Chicotim apoi ne ridicam de pe scaune si mergem spre living unde ne asezam langa baieti .Imi iau telefonul de pe masa si incep sa-l butonez .Primesc un mesaj de la Alex si chicotesc cand il citesc .
Jorge Pov
Eram atenta la film pana cand imi atrage atentia al doilea chicot scos de Martina .Curiositatea ma arde al naibi si sunt foarte curioos sa vad de ce chicoteste . Cum era langa mine ma uit putin la telefon fara sa vada . Din nou vorbeste cu tampitul de Alex .Fata asta nu intelege ca Alex nu-i ceia ce pare . Am fost prieteni dar apoi toata prietenia sa destramat cand am aflat cu ce se ocupa . Ma uit sa vad ce dracu ii scrie badaranul ala Martinei si raman masca cand vad .
"Esti frumoasa "
Mesajul ala imi bantuie gandurile iar nervi cresc cu fiecare secunda care trece .De ce imi pasa de ea .Oare ma indragostesc de ea ??Nu , eu nu ma pot indragosti .Sau poate da .
Eu:-Martina vii sa ne plinbam pe afara ?'intreb cand deja imi simt nervi la pamant ~
Printro singura miscare a capului aproba apoi ne ridicam si mergem spre cuier unde ne incaltam si luam gacile de piele pe noi . Apoi ieșim. ..Ne plimbam pe aleea cea plina cu zăpadă. Era puțin frig dar nu simțeam asta . Martina era tot cu telefonul în mana răspunzândui la idioților acela . Nervi îmi cresc și atunci îi iau telefonul din mana și mi-e pun în buzunar.
Martina :-Ce crezi ca faci ?
Eu:-Tot cu telefonul acela în mana ești deja mă enervezi .
Martina :-Scuza-ma dar am o conversație neterminata . ~bosuflandu-se ~
Eu:-Îl termini mai târziu.
Martina :-Jorge ,da-mi telefonul !~printre dinți ~
Se pare ca am enervato. Trebuie sa mă abțin din ras chiar dacă mi se pare atât de drăguță. Stai ce tot spun eu aici ?!?!O văd Cum o ia în fata mergând cu mâinile în buzunare .
Eu:-Serios ,te-ai supărat acuma ?
Martina :- Da ma-m supărat ~intorcandu-se spre mine ~De ce vrei mereu sa mă vezi nervoasa .
Eu:-Ești drăguță când ești nervoasa! ~chicotind~
Martina :-Tu nu cumva ești gelos pe Alex?
Întrebare capcana .
Eu:-Eu ... Nici gând. ..De unde iei ăsta?
Martina :-Findca fiecare îmi spune ca sunteți niște persoane rele .
Spune și vine cu pași repezi spre mine .
Eu:-Alex spune ca sunt o persoana rea ?
Martina :- Da, iar tu spui la fel despre el .Jorge,ce se întâmplă aici ?
Eu:-Asta este intre mine și el Martina .
Martina :-Iar eu sunt la mijloc . Nu-mi spuneți nimica .
Eu:-Martina termina !~printre dinți ~
Martina :Ce sa termin Jorge ?Ce ? ~spune ridicând tonul ~Îmi las privirea în jos apoi mi-o ridic și o privesc în ochi . Ochi ei căprui îmi dau mii de fiori pe știrea spinării și nu știu de ce .Privirea îmi cade pe buzele ei cărnoase pe care le vreau sa le simt din nou . De la sărutul acela de la cabana deja tânjesc după un alt sărut de la ea . Nu mai spun nimic apoi o prind detaliere și o lipesc de mine apoi îmi năpustesc buzele peste ale iei sărutândule cu pofta . Nu refuza și își pune mâinile după gatul meu răspunzând la sărut. Efectiv mă înnebunesc ,buzele ei au un gust atât de dulce încât ai vrea în fiecare zi sa le săruți. Ne desprindem din sărut din lipsei oxigenului și îmi lipesc fruntea de al ei și o privesc în ochi .Respiram greu amândoi și simțeam cu o doream din cel mai .
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Teen FictionCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...