39. Spital

173 13 1
                                    

MARTINA  POV

Iese doctorul din salon și intra Kevin care vine și mă îmbrățișează strâns. După cum an înțeles am făcut un accident rutier și am avut un ciob în obdomen.  Doctorul a spus ca voi mai sta în spital o săptămână.  Deci sa zis cu  întâlnirea mea cu Alex  .

Încă mă mai bantuie gandurile cu băiatul misterios care Mi-a spus acele vorbe . Oare spunea adevărul?

Mă desprind din îmbrățișarea lui Kevin si ma priveste fericit .

Kevin:-Te simți bine?
Eu:- Da sunt bine !

Îi răspund zâmbind.  Mă durea unpic abdomenul dar  iam spus pentru ca nu vroiam sa-si facă griji pentru mine . Ușa se deschide și pe ea intra Vale . Vine ai ia și mă îmbrățișează apoi îmi pune aceiași întrebare .

As vrea sa merg acasă sa nu trebuiască sa stau aici în infernul ăsta.  Dar nu am ce face sunt prinsa aici .

Kevin:-Sigur te simți bine ?
Eu:- Da sunt bine !

Îi spun zâmbind. Chiar nu are de ce sa se îngrijoreze.  Sunt bine , mă simt bine .

**********

De jumătate de ora încerc sa-l conving pe Kevin sa meargă acasă pentru a se odihni dar este atât de incapatanat ca naiba .  Nu înțelege ca în sa fiu bine . Ce naiba mi se poate întâmpla întrun spital .

Eu:- Kevin dute și odihneștete.  Eu o sa fiu bine . Nu mi se poate întâmpla nimic întrun spital .

Îi spun a suta oară dar tot nu înțelege. Începe deja sa mă enerveze cu încăpățânarea lui .

Kevin:-Bine !Dar... Venim înapoi mâine  .

Cedează acesta odată.  Se ridica de pe scaun și mă sărută pe creștetul capului apoi mă îmbrățișează. 
Vale se ridica și ia de pe scaun și mă îmbrățișează strâns.

Vale:-Ai grija de tine .

Spune atunci când ne desprindem din îmbrățișare.  Imi zambeste  iar eu îi întorc gestul . Vale mereu a fost lângă mine , mă susținut și nu mă lăsat la greu . La fel și eu . Avem o legătură foarte strânsă.

Vale:-Iar de Kevin mă ocup eu de el .

Spune chicotind . Chicotesc și eu apoi îmi întorc capul spre Kevin care își da ochi peste cap . Mă saluta  apoi părăsesc salonul .In salon se lasa o liniste de inmormantare dar  placuta . Intrebarea este :Acuma ce fac ? Sunt imabilizata in acest pat  din care as da orce sa scap .

O sa mai am de asteptat pana atunci . O saptamana intreaga aici . Sigur am sa mor aici . 
Analizez camera indetaliat cu privirea . Nimic interesant , este un salon norma.

Mă așez mai confortabila și închid ochii mai apoi adormind .


**********

Simt o pereche de buze care îmi ating delicat fruntea iar un parfum intepator îmi inunda narile . Imi deschid ochii iar privirea îmi este încețoșata.  Mă întorc pe spate și mă întind Findca am amorțit deja .

După câteva secunde  îmi revin și zăresc chipul lui Jorge care statea pe pat.

Jorge:-Te-am trezit ?

Întreabă acesta chicotind . Dau dezaproba din cap apoi ma mai întind unpic .
Imi iau mana între a lui și mi-o sărută. 

Jorge:-Te simți bine ?
Eu:- Da sunt bine .
Jorge:-Ti-e  foame ?

Dau aprob din cap Findca îmi era o foame de lup . As fi putut manca  un intreg oraș.

Jorge:-Mă duc sa-ti aduc ceva .

Spune apoi pleca . Rămân din nou singura . Liniștea domina din nou salonul și îmi întorc privirea spre geam.

Pe geamul cel nici prea mic nici prea mare se vedeau câteva blocuri . După cum am absentat afară ningea de zori .

Un sunet mă aduce cu picioarele pe pământ din gânduri și îmi întorc privirea . Sunetul care se auzea Defapt era un ton de apel  și tocmai venea din geaca lui Jorge care era așezată pe scaunul alb din salon .

Telefonul nu înceta sa sune și mă calcă pe nervi . Care dracu e așa de insistent . Mă ridic nervoasa și merg spre scaunul . Iau geaca în mana și încep sa caut telefonul prin buzunare .

Îl găsesc și îl scot . Pe ecran apare numele de "Mercedes " și îmi dau ochi peste cap . Pun telefonul pe masa care se afla în încăpere apoi mă pun la liceu în pat . După câteva secunde se oprește din a mai suna iar pentru a mia oară domina din nou liniștea.

Ușa se deschide și pe ea intra Jorge cu o tava medie în mana . Mi-o aseaza în poale apoi își trage un scaun lângă mine . Pe tava de mărime medie era un bol cu supa de pui presupun.  Iau lingura și gust din supa . Cum am zis este supa de pui .

Eu:-Te-a sunat Mercedes .

Îl anunț după în timp de tacere . Se ridica si merge spre masa de unde își ia telefonul . Tastează ceva apoi îl blochează și îl pune la loc . Se așează la loc pe scaun și mă privește cum mănânc.

Jorge:- Am s-o pleznesc intr-o zi .
Eu:-Eu nu as fi mai așteptat și ia-s  fi smuls parul ăla fals din cap .

Îl aud chicotind și eu îi repet gestul .
Mănânc tot din bol și vreau sa mă ridic  dar Jorge mi-o ia înainte și îmi ia tava  din mana și o pune pe masa .

Mă sărută pe frunte și își poposește câteva secunde  buzele .

Jorge:- Dormi , ai nevoie de adihna .

Dau din cap afirmativ și mă așez mai bine . Mă acoperă cu plapuma mai bine apoi merge și se așează pe scaun . Imi închid ochii încercând sa dorm dar îi simt privirea atintita spre mine .

Apoi adorm într-un sfârșit .

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now