16 .Scoala !Inchisoarea vietii.

227 14 0
                                    

Ma intorc spre persoana cu vocea cea cunoscuta de toata scoala .Mercedes Lambre ,cine altcineva decat diva scolii.Imbracata intr-o fusta mini ,neagra  si stramta plus o buza alba cu ceva scris pe el .Normal in piciore tocuri cui ca de obicei .Mesteca guma de mestecat ,iar sunetul scos de acesta era atat de enervant icat ma scoate efectiv din minti .

Mercedes:-Am auzit ca ati petrecut wekeend-ul la cabana , nu ?~spune cu o vocea ei de diva mestecand guma care scotea sunetul acela enervant ~

Eu:-Zii repede nu am  timp Mercedes .

Ii raspund direct findca stiu ca vrea ce ceva .Mesteca guma aia aiurita care ma calca pe nervi , o face  intentionat .

Mercedes:-Si ai fost si Jorge din cate am auzit ,nu ?~spune ea stropind-ma cu cateva picaturi de saliva pe fata pe care le sterg repede ,doar avea guma aia afurisita inca in gura ~

Eu:-Da ,si ?~ii raspund incruntata ~

Mercedes :-Vai Martina , de cate ori ti-am spus sa stai departe de Jorge si tu nu mai ascultat.~spune si ofteaza ~Cine stie ce atii facut voi doi , cu siguranta ati stat intr-o camera , nebunilor !

Stiga blonda din fata mea apoi rade isteric , iar toata lumea se uita la noi .De unde stie ca am fost intro camera cu Jorge ?Blanco esti mort , jur ca-l omor pe tipul acela enervant ,ingafanat si prost .Rasul ei isteric de enervant si zgomotos rasuna pe coridorul scoli intr-una ca un ecou .

Eu:-Rasul tau isteric de hiena trasa de coada  face ca si geamurile sa se sparga .~ma trezesc spunand ~

Mercedes:-Cum ai spus ?~intraba blondina oprindu-se dn rasul acela isteric ~

Eu:-Ca ai un ras de hiena trasa de coada .~spun chicotind ~

Toti de pe hol incep sa rada de spusele mele la fel si eu.Asa replica nu ai mai primit blonda de la mine de foarte mult timp .

Mercedes:-Cum iti permiti .Eu Mercedes Lambre ,diva scolii iar tu ...~uitandu-se la mine cu scarba ~

-Bad girl .Si este cea mai tare ~o complecteaza unul pe marea Mercedes Lambre ~

Se uita urat la tipul acela apoi pe intoarce spre mine uitandu-se cu ura si pleca cu cele doua catele dupa ea , adica prietenele ei Evelina si Bella .Alea doua sunt ca niste catele care se tin dupa fundul ei ,a da am uitat chiar asta sunt .

Imi continui drumul ervoasa si directia mea este cantina .Ma duc acolo pentru al cauta pe nesuferitu ala.O sa-l omor cu mana mea .Ajung in dreptul usi si il deschid intrand nervoasa si merg tinta spre masa la cere stau trupa bad boy de obicei .Ajunsa acolo imi ma sprijin cu ajutorul mainlor de masa si ii privesc pe ce 5 crai de la rasarit findca nu erau 3 , normal .Isi intorc capetele si ma privesc ranjind .Nu a glumit atunci Jorge ca arat sexi in negru , dar tot un nesuferit ramane .

Eu:-Unde este Jorge?

Ii intreb dar ei doar ridica din umeri prefacandu-se ca nu stiu nimica .Jucati foarte prost baieti , foarte prost.Va-ti pus cu cine nu trebuie .

Eu:-Stiuca stiti unde este Jorge asa ca sa va aud .~le ordon pe un ton sever ~

-Mamamia , ce picioare ai .~spune unul ranjind pana la urechi ,eu uitandu-ma incruntata spre el ~

-Cat ceri pe noapte , printesa ?~intreaba unul cu acelasi ranjet ca  si celalalt ~

Eu:-Gura !~spun nervoasa ,iar ei tac ~Va mai inbreb inca odata .Unde este Jorge ?~intreb din nou incercand sa ma calmez ~

-Ce zici , eu si cu tine rupem patul diseara .

Tipi astea deja ma calca pe nerzi .Nu sunt o curva , ei doar ranjeau .Urasc cand fac asta sunt atat de ...nici nu am cuvinte .Bine nu ma asteptam de la ei la altceva findca eisunt bad boy si sunt niste persoane atat de  enervante .

Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-"  / În Curs De Editare /Where stories live. Discover now