JORGE POV
Lam sunat pe Kevin când am văzut ca Martina a adormit . Mi-a spus ca nu este acasă ci la Valeria. Am căutat cheile în buzunarele Martinei dar nu la-m găsit. Am hotărât sa o duc la mine . Nu vroiam sa o trezesc ca sa o întreb unde are cheile . Era obosita mai ales după cearta noastră. Efectiv urlam unul la altul . Ne-am mai certat înainte de a fi prieteni dar și când am devenit ,dar nu urlam unul la altul . Sincer , nu am vrut sa strig dar ma scos din sărite mai ales când ia-m văzut tinandu-se aproape de mana . Opresc mașină în fața casei . Imi întorc privirea spre Martina, care dormea . Un oftat îmi părăsește buzele apoi cobor din mașină. Merg spre partea cealaltă și deschid portiera . O iau pe Martina în brațe în stil mireasa apoi închid portiera . Închui mașină apoi merg spre ușa. Ajung acolo și deschid ușa. Intru și urc scările spre camera mea.
Ușa de la camera era larg deschisa semn ca nu am închiso. Pășesc înăuntru apoi o pun pe Martina pe pat . Îi dau jos cizmele apoi părăsesc încăperea mergând spre camera părinților . Intru și merg spre dulap de unde iau o pereche de pantaloni scurți . Părăsesc camera și intru în a mea mergând spre dulap de unde scot un tricou de al meu . Le arunc pe pat și mă uit la Martina care dormea ca un înger. Un înger prins în lumea demonilor. Stiu ca mâine dimineață voi fi mort dar nu cred ca în cam comod sa dormi în blugi. Mă apropii de pat și mă mai uit încodată la chipul ei . E frumoasa ,foarte frumoasa . Fiecare băiat din liceu o vrea dar ea le da cu piciorul nu-i baga în seama . Îi desfac nasturele de la blugi apoi fermoarul și îi dau jos încet încercând sa nu o trezesc . După ce reușesc îi pun pantaloni scurti ai mamei . Îi dau jos și bluza apoi o pun pe a mea . O acopăr cu plapuma și o sărut ușor pe frunte .
Ies din camera și închid ușa încet. Apoi cobor jos mergând spre bucătărie. Scot din frigider apa minerala și îmi iau un pahar din dulap apoi îmi torn apa în pahar . Pun sticla cu apa la loc și îmi iau paharul în mana . Beau toată apa apoi pun paharul pe masa și privesc în gol . Oare ma indragostesc ? Nu , ăsta nu se poate întâmpla. Sau îmi place de ea ?
Sunt dea dreptul confuz . Nu pot gândi limpede . Dar un lucru sigur știu. Ca mâine Alex va primi o bătaie buna. Nu înțeleg de ce o amesteca pe Martina în treburile dintre noi doi .
După câteva minute bune de stat și uitat în gol hotărăsc sa urc scările spre camera mea . Deschid ușa încet iar privirea îmi amintește spre îngerul de fata care doarme . O privesc câteva secunde apoi închid ușa încet . Mă repezesc la dulap de unde îmi iau o pereche de pantaloni . Imi dau jos pantaloni pe care îi am de pe mine ,apoi îmi iau pantaloni de trening pe care iam scos din dulap. Imi dau jos bluza apoi merg spre pat și mă pun lângă ea .
Îi înconjor talia cu brațul și o trag mă aproape de mine . Ea se întoarce cu fata spre mine iar eu doar o privesc . O sărut pe creștetul capului apoi închid ochii. Parfumul ei îmi invadează nările iar acest parfum începe sa-mi placa din ce în ce mai mult .
Adorm întrun final gandindu-ma la îngerul de lângă mine .
Stiu , plictisitor dar na ... Sper ca va plăcut nu uitați de vot 🙌🙌🙌💪💪💪💪💜💜💜💜💜💖💖💖💗💗💘💕💕💕👍👍👍👍👍✌✌✌👊👊👊
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Genç KurguCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...