Martina POV
Privesc tavanul de vreo o ora și mă gândesc. Nu-mi pot scoate din minte sărutul acela. Este a doua oară când mă sărută și simt cum înnebunesc . Nu știu ce trebuie are el cu Alex sau Alex cu el . Niciunul nu spune nimica doar tace ca mutul. De aseară tânjesc după încă un sărut, îmi doresc sa-l simt buzele moi și cărnoase din nou peste ale mele și nu știu de ce . Oare ma indragostesc. Sunt confuza ,el mă face sa fiu confuza . Imi aud telefonul vibrând . Mă ridic în șezut și îmi iau telefonul care vibrează în mana și răspund fără sa mă uit cinei .
Eu:-Ce vrei ?~întreb directa ~
Jorge :-Așa îmi răspunzi.
Eu:-Și cum ai vrea Blanco?
Jorge:-Nu începe iară Martina . ~nervos~
Eu:- Domnul Blanco sa enervat . De unde știu? Findca mereu când îi nervos îmi spune numele .Ști ceva Jorge ,eu cred ca tu ești gelos pe Alex .
Jorge:-Eu ~râzând forțat ~Scuza-ma dar nu am de ce sa fiu gelos pe idioților ăla .
Eu :-A bine .Atunci nu cred ca te-ai deranja dacă as merge cu el la o întâlnire. ~mint pentru al enerva ~
Jorge:-Nu mergi nicăieri .~spune rastit~
Eu:-Asta sa crezi !
Spun și închid apoi arunc telefon pe pat . Mă ridic și merg spre dulap și îmi aleg o pereche de blugi negri și o bluza neagra . Mă îmbrac repede cu ele apoi scot din dulap geaca Findca sa făcut destul de frig .Mă încalț nu înainte de a lua geaca pe mine și îmi iau și telefonul apoi ies din camera . Ies din casa trimițând un mesaj luiAlex ca în zece minute sa ne întâlnim în parc .
Imi răspunde imediat și spune ca este deja acolo . Imi pun telefonul în buzunar și grăbesc pasul . Zăpadă era peste tot și deja simțeam spiritul crăciunului .
Ajung în parc în zece minute unde îl văd pe Alex stand și privind câțiva copii jucandu-se .Jorge POV
Mă învârt prin camera neliniștit. De ce dracu nu poate sa mă asculte măcar odată. A da ea este Martina care nu asculta de nimeni . Imi aduc aminte ca ieri ia-m instalat o aplicație pe care o pot urmări. Și ce este tare ca doar eu o pot face .Ia-m ascunso undeva unde nu o poate găsi. Iau telefonul de pe birou apoi intru pe aplicație. Se pare ca este în parcul din centru . Zâmbesc apoi ies din camera și din casa intrând în mașină . Pornesc în viteza pe sosea spre parcul din centru .
Ajung acolo în câteva minute și cobor din mașină. Intru in parc căutândo pe Martina cu privirea . O găsesc iar cu pași repezi mă apropii de ea și o prind de braț. Se întoarce și se uita la mine uimita .
Martina :- Jorge tu ce cauți aici?
Eu:-Tu acuma vi cu mine .~trăgândo de braț mai aproape de mine ~Iar tu stai departe de ea .
Îl avertizez pe idiotul de Alex apropindu-ma de el .Alex:-Altfel ce vei face Blanco ?
Eu:-Nu mă provoca și stai departe de Martina ~amenitandul cu degetul ~
Alex :-Nu știam ca tu îi faci Martinei program .
Martina :-Terminați! ~spune acesta ridicând tonul ~Alex te sun eu mai încolo...
Eu:-Sau poate chiar de loc .~dadandu-mi ochi peste cap ~
Martina:-Tu sa taci !Nu uita ai sa-mk dai niște explicații!Spune și se smuceste scăpând din strânsoarea mea apoi o ia înainte. Îi trag o privire urâtă lui Alex și la fel și el
Eu:-Nu sa terminat aici . Tu o sa stai departe de ea ,sa nu cumva sa îndrăznești sa o bagi în treaba dintre noi doi.
Îl avertizez apoi plec după Martina. Ies din parc și o văd deja în mașină. Mă privește urat apoi își întoarce privirea .
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Novela JuvenilCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...