MARTINA POV
Eram dea dreptul uimita când lămâie văzut pe Jorge . Nu credeam ca o sa vina după mine dar chiar și așa habar nu am cum de știa andezit sunt . Acuma sunt în mașină lui ,și nici nu știu unde mergem . Imi scot telefonul și îi tastez un mesaj lui Alex dar mă opresc când cineva îmi ia telefonul din mana .
Eu:-Jorge , da-mil înapoi.!
Jorge:-Altădată ~fiind atent la drum~Urăsc când face ăsta . Este atât de enervant .
Eu:-Jorge da-mi telefonul .
Jorge:-Nu!~răspunde simplu ~
Eu:-Jorge scoți din sărite !
Jorge :-Așa cum mă scoți și tu .Spune și oprește mașină. Își muta privirea spre mine nervos ca naibi. De parcă las vedea pe Lucifer în persoana .
JORGE POV
Se uita la mine cu o fata neutra . Nervi îmi cresc cu clipa în clipa . Aceea imagine cu ea și idiotul de Alex plimbandu-se prin parc aproape tinandu-se de mana mă face sa merg înapoi dulap ăla și sal bat .
Eu:-Ce dracu căutai cu ăla?~ridic tonul la ea ~
Martina :-1. Ăla are un nume și 2. Tu cum dracu mai găsit? ~vorbind pe același ton ca mine~
Eu:-A ,îi mai și iei apărarea la idiotul ăla.
Martina :-Suntem prieteni . Normal ca îi iau apărarea.
Eu:-Ce prieteni Martina . Tu nu -l cunoști.
Martina :-De parcă tu la-m cunoaște. Spunemi Jorge ce treaba aveți voi ?
Eu:- Da îl cunosc foarte bine și știu ce fel de persoana este .
Urlu eu apoi ia nu mai spune nimica și își muta privirea spre geam . Nu-mi place ca am urlat dar ma scos din sărite. Liniștea domina peste tot iar niciunul nu scoate vreo vorba . Încerca să deschidă portiera dar nu reușește.Eu:-Este închis. ~ îi răspund simplu ~
Martina :-Lasa-ma sa cobor .~spune calma mutandu-si privirea spre mine~
Eu:-De ce nu mă asculți și stai departe de el ?
Martina :-Jorge ...da-mi un motiv sa stau departe de el . Dacă eu tia-s spune sa stai departe de Kevin fără niciunul motiv ai sta ?Vocea ei calma mă calmează și pe mine . Are dreptate dar nu vreau sa o bag în ăsta. Nu vreun sa pățească ceva . Țin la ea mult și nu as suporta dacă i sa intamplat ceva rău din cauza lui Alex . Tac din gura și nu mai spun nimic .
MARTINA POV
Tace . Nu spune nimic doar tace . Nu știu ce naiba se întâmplă dar știu ca eu sunt prinsa la mijloc .
Eu:-Și tăcerea este un răspuns
Mă trezesc spunând iar el își întoarce privirea spre mine . Era calm ,mult mai calm . Sincer și eu mam enervat dar acuma sunt calma. Cuvintele lui îmi trec prin minte în timp ce privesc geamul . De unde se cunosc? Întrebare ăsta îmi bantuie de câteva zile gandurile . Pornește motorul mașini apoi pleca din loc cu viteza . Vroiam sa spun ceva dar mai bine tac. Findca altfel ne-am certa din nou și nu vreau .
Ne mai certam noi atunci când nu eram prieteni dar nu urlam unul la altul . Se pare ca în aceste câteva luni sau schimbat multe radical . Viata mea fost data peste cap cu întărea lui în viața mea. Îmi rezerv capul de geam și închid ochii apoi adorm fără sa vreau .
YOU ARE READING
Cursa Vieții. Volumul | "-Greseala ?-" / În Curs De Editare /
Fiksi RemajaCând părinții nu te lăsa să-ți îndeplinești visul te retragi în locul unde îți este bine . Tânăra Martina este o luptătoare si iubitoare de curse. Când ai un rival pe cinste care pe parcurs îți este prieten si pe deasupra se îndrăgostește de tine...