28

56 6 0
                                    


2 miesiące. Dokładnie tyle minęło od tego sms'a. Nikomu o tym nie powiedziałam, bo zdawałam sobie sprawę, że to była pomyłka i na pewno to nie ja miałam być odbiorcą. Przez ten okres czasu przyglądałam się zachowaniu Matt'a, ale nic się nie zdarzyło, oprócz tego, że nasza relacja jeszcze bardziej się umocniła. Każdy wolną chwilę spędzam z nim, przez co w ostatnim czasie trochę zaniedbuję dziewczyny, ale nie mają mi tego zbytnio za złe, bo UWAGA! Każda z nas ma chłopaka! Dobra, powiedzmy, że PRAWIE każda. Zoe z Ricki'm nadal są w związku mimo tego, że przez jakiś czas mieli ochłodzone relacje. Johny'emu udało się zdobyć Grace i są już razem od miesiąca! Początkowo byłyśmy negatywnie do tego nastawione,  no bo przecież skrzywdził wcześniej naszą przyjaciółkę, ale Grace stwierdziła, że to jej życie i chce zaryzykować. Na razie się to opłaciło. Lily i Aaron? Cóż, tą dwójkę trudno określić. Oni sami twierdzą, że parą nie są, ale my uważamy inaczej. Jeśli chodzi o naszą jedyną niezależną kobietę, Arię, to ten przydomek również możemy jej odebrać. Po powrocie z Włoch zapisała się na dodatkowe zajęcia z pianina i śpiewu, na których poznała Brayden'a. Połączyła ich pasja i mimo to, że oficjalnie nie są JESZCZE ze sobą, to spędzają ostatnio bardzo dużo czasu razem, niby pod pretekstem przygotowań na zakończenie roku. Właśnie! Jest obecnie końcówka czerwca, co oznacza, że za około 2 tygodnie zaczynają się upragnione WAKACJE! Wstępnie nigdzie nie wyjeżdżam, ale jak rozmawiałyśmy z dziewczynami, to może zrobimy jakiś wspólny, spontaniczny wypad nad morze czy coś. Mam przeczucie, że te wakacje będą magiczne! Tydzień temu Lily skończyła 18 lat, co oznacza, że najmłodsze z całego towarzystwa jesteśmy ja i Aria. Moje urodziny w tym roku wypadają w czwartek za kilka tygodni, także zobaczymy, jak to będzie. 

Lil: Do której macie dzisiaj lekcje? ^^

Grace: 12 :D

Ari: 12 :D

Soph: same :D

Zoe: NIE WKURZAJCIE MNIE -_-

Lil: A do której masz?

Zoe: 14 -_-

Grace: ahhaha xD

Zoe: Zamknij się.

Lil: Cóż, w taki razie pytanie do dziewczyn, co robicie po szkole?

Zoe: AHA. DZIĘKI

Grace: Spotykam się z Johnym, ale to dopiero wieczorem.

Soph: Ja pewnie z Matt'em, ale po szkole jestem wolna <3

Ari: Ja odpadam!

Soph: Czemu?! :o

Ari: Mam próbę po lekcjach.

Grace: Daj spokój! Ciągle nie możesz się spotkać :( Nie możesz chociaż raz nie pójść na zajęcia?

Ari: Może uda mi się jutro.

Lil: Zoe? A tobie jutro pasuje?

Zoe: może...

Grace: Nie obrażaj się już! :(

Zoe: Dobra, mogę. Pasuje?

Soph: Jak najbardziej! <3

Lil: To co? jutro po lekcjach?

Ari: Spoko!

Grace: A o której?

Lil: 13?

NiezależnaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz