Keď ma pohladil po ruke tak sme sa jeden druhému zapozerali do očí. On má tak krásne oči.. Zrazu mi začal zvoniť mobil.. Volala mi mama. Vážne teraz?! Náš očný kontakt sa prerušil. "Em to je mama.." Povedala som Jacobovi a on len kývol hlavou a usmial sa na mňa. Postavila som sa a zdvihla som to.
"Ano mami?"
"No ako Dominika? Kde ste? Ste v pohode?"
"Aaano mami všetko oka..."
"Doobre nezabudni že o siedmej doma."
"Jasnee mami ahoj ľúbim ťa! Cmuk..Cmuk." Povedala som jej rýchlo do telefónu a zložila som to. Išla som si naspäť sadnúť k Jacobovi. Rozprávali sme sa asi hodinu a potom sme sa išli poprechádzať po meste. Išli sme na zmrzku a následne Jacoba napadlo že by sme si mohli ísť zahrať basket. Bez váhania som súhlasila a išli sme pre loptu. Prišli sme ku košu a začali hrať.Keď som utekala dať koš tak Jacob ma chytil zo zadu okolo pása a zatočil sa somnou. Ale loptu mi aj tak nezobral a trafila som sa.
Po hodinke a pól sme už išli smerom k našim domom pretože už bolo 18:55. Jacob ma odprevadil až ku našim dverám. "Dneska to bolo fakt super." Povedala som a usmiala som sa. "Hej aj ja som si to užil..Musíme zopakovať." Povedal a úsmev mi opätoval. "Tak to hej... Tak keď tak zajtra napíš..Ahoj." Pozdravila som ho a on mňa naspäť a vošla som domov. "Som domaaa!" Zakričala som a vyzula sa. "Supeeeer, poď sa navečeriať." Povedala mama z kuchyne. Išla som si umyť ruky a následne som išla do kuchyne sa najesť. "No čo ako bolo??" Pýtala sa ma mama keď pokladala na stôl hrniec s polievkou. "Super a kde je ocino?" Spýtala som sa a sadla si za stôl. "Ocino išiel spať pretože je unavený z práce. Navečeria sa potom." Hovorila keď mi nakladala polievku. "Ďakujem." Povedala som a hneď sa do nej pustila. "No dobrú chuť." Povedala mama a prisadla si. "Aj tebe." Povedala som. Keď som dojedla išla som hore do izby. Pozrela som sa z okna a v okne bol Jacob. Zakýval mi a ja jemu naspäť. Zastrela som rolety a išla do sprchy. Urobila som večernú hygienu a zalahla do postele. Bola som ešte chvíľku na mobile a zaspala som....
BINABASA MO ANG
I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]
FanfictionO dievčati ktoré nikdy neverilo že jej sny sa môžu stať realitou... Je to o dievčati ktoré nenávidelo ľudí okolo seba, okrem jej rodiny a jej najlepšiej kamarátky Baški..Každý deň odchádzala z domu do školy s pocitom že je to jej najväčšia prekážka...