*Ráno*
Zobudila som sa o 9:00 tak som sa išla osprchovať, urobiť rannú hygienu a trocha sa namaľovala. Barča ešte spala tak som si v kúpeľni zatiaľ išla natočiť musically, ale potom mi došlo že ešte niesom prezlečená a že som len v župane. Išla som sa ted obliecť. (Outfit👇🏻)Potom som teda išla natočiť aspoň 3 musically. Keď som ich dotočila tak som išla zobudiť Barču aby vstávala lebo už bolo 9:47.. "Barčaaaa... Vstaaavameee." Zakričala som a strhla som jej paplón. "Domčaaaa...Neeeee.." Povedala ospalo a znovu si natiahla paplón. "Ale no tak!" Povedala som a odostrela som všetky rolety a pustila svetlo a znovu som stiahla Barčin paplón. "Aaach... A koľko je vlastne hodín?!" Spýtala sa Barča a ja som sa zasmiala. "Dosť nato aby si už vstávala." Povedala som. Barča sa kukla na hodiny na mobile a vypleštila naňho oči. "Čooo?! To už?!" Povedala a vyskočila z postele a namierila si to do kúpeľne. Zrazu nám niekto zaklopal. Išla som otvoriť a tam stál Hunter a Brandon. "Čaute." Povedala som a ukázala som im nech idú ďalej. "Ahojte.. Ehm Barča je v kúpeľni?" Povedali a spýtal sa Brandon. "Hej.. Zachvíľku už bude.. Že Barčaaa?!" Zakričala som. "Aaano! Hneď som tam!" Ozvalo sa z kúpeľne. Za asi 20 minút konečne vyšla. Bolo už pol jedenástej a my sme sa vybrali na skúšku v budove kde bude koncert prebiehať.
"No čo.. Našiel si už Jacob niekoho?" Spýtal sa Hunter a zasmial sa. "Hmm.. Neviem." Povedala som. "A ty sisi našla niekoho?" Spýtal sa ešte raz s úchylným výrazom Hunter. "Nie!" Povedala som so smiechom a buchla som ho po ramene. "A ako je možné že také krásne, dokonalé dievča ešte nikoho nemá?!" Povedal Hunter a ja som nechápala o čo mu ide.. "Hunter myslím že túto tému by sme mohli uzavrieť." Povedala som. "No a čo ty? Už máš niekoho? Lebo ako tak na teba pozerám tak.. nemám slov." Povedal vysmiato Hunter Barči. Barča sa začala červenať. "Em nie nikoho nemám." Povedala. "Ľudia vy ste fakt mimo." Povedal Brandon. "Asi tak." Súhlasila som. Potom sme sa všetci zasmiali. "Už sme tuu!" Vykríkol Hunter a ako prvý vystúpil z auta. "Ten sa teší ako 5 ročné dieťa." Povedal Brandon a my sme sa tomu len s Barčou zasmiali. Vošli sme do budovi a už tam na nás čakali tí organizátori. Odložili sme si všetky veci a išli nato. Keď bol na rade Brandon na skúšku tak mi začal zvoniť mobil. Išla som niekam kde bolo menej hluku. Videla som že mi volal Jack tak som to rýchlo zdvihla.
"Ahoj." Pozdravila som ho.
"Ahoj Dominica tak ten tvoj song už môže výsť dnes. Je už všetko hotové." Povedal Jack.
"To fakt? To by bude super! Ale čo videoklip alebo tak?" Spýtala som sa ho.
"Noo.. Dáme tam iba text a okolo toho budú nejaké efekty." Povedal.
"Hm dobre. A už musím lebo máme skúšku." Povedala som Jackovi.
"No dobre a máš tú pesničku na USB alebo tak aby si si ju mohla skúšať?" Spýtal sa.
"Áno mám. A kedy asi tak výde von?" Spýtala som sa.
"Asi tak večer okolo pol šiestej." Povedal Jack.
"Super. Teším sa a ďakujem ahoj." Povedala som a zložila som. Išla som spať za nimi. Išla som ešte všetko povedať Linde a tá nato iba prikývla. "Dominica si na rade." Povedal Brandon, podal mi milrofón a milo sa usmial. "Ďakujem." Povedala som a išla som nato. Bola som trocha nervózna aj keď to bola iba skúška, ale tak nervózna bude vždy. Začala som tou novou pesničkou a potom následovalo Hide away. Keď som odspievala tak som si išla pre pitie. "Dominica to je fakt bomba ten nový song." Pochválil ma Brandon. "Heh díki." Povedala som a vybrala si minerálku. "Chcel som sa spýtať že.. Koľko má Barča rokov?" Spýtal sa a mňa to prekvapilo. "13.. Prečo?" Spýtala som sa ho na oplátku ja. "No ja len tak." Povedal a odišiel. Hah to bolo divne. Ale myslím si že Barča bude mať asi nápadníka.Išla som si trocha oddýchnuť na gauč čo sme tam mali v tej skúšobnej miestnosti. Cinkla mi správa. Samozrejme od Jacoba.
*Konverzácia*
Jacob: Ahoj🙈
Ja:Ahoj ako sa máš???🙈✌🏻️
Jacob: Zle..😪
Ja: A to už prečo???😳😥
Jacob: Pretože tu niesi...Nad týmto mi bilo srdce ako o život. Pousmiala som sa nad tou správou a odpísala mu.
Ja: Ale budem..
Jacob: Za dlhú dobu.. že sa uvidíme až po Vianociach a možno až na jar..😪😪
Ja: To prežiješ✌🏻️🙈
Jacob: Ale čo ak nie..
Ja: Jacob nie! Prestaň!😂😂
Jacob: Musím ísť ahoj...
Ja: Hmm.. Ahoj..😕Toto mi prišlo celkom divné.. Žeby sa urazil? Ale veď začo.. Hmm.. Neviem.. Možno ho volala mama alebo tak. Okej nebudem z toho robiť HALOOO.. Určite musel ísť iba niečo pomôcť alebo tak..
-------------------------------------------------
Wee ďalšia časť 😌✌🏻️🙈 Síce trochu neskoro ale je 😂🙈
أنت تقرأ
I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]
أدب الهواةO dievčati ktoré nikdy neverilo že jej sny sa môžu stať realitou... Je to o dievčati ktoré nenávidelo ľudí okolo seba, okrem jej rodiny a jej najlepšiej kamarátky Baški..Každý deň odchádzala z domu do školy s pocitom že je to jej najväčšia prekážka...