(Hudbu ešte nepúšťať👆🏼🚫)
"No Dominica mala si naozaj obrovské šťastie.. Odniesla si to len noha a tá je iba narazená. Myslím že zajtra môžeš ísť domov." Povedal doktor keď prišiel. "Tak to je super správa. Ďakujem." Povedala som. Doktor sa išiel ešte niečo rozprávať s mojimi rodičmi a ja som sa rozlúčila s ostatnými ktorý už odchádzali až na Jacoba, Lucy a Huntera tí tam ešte chvíľku somnou zostali. "V piatok by sme mali letieť do Viedne. Zvládneš to?" Spýtal sa Hunter. "Jasnee. Veľmi sa teším. Inak ako to dopadlo tu v Nemecku?" Spýtala som sa. "Noo.. Polka vystúpenia sa nekonala pretože sme utekali všetci za tebou. No fanúšičky neboli naštvané ale skôr mali z toho drámu s všetko točili. Keď im Jacob oznámil prečo sa to musí zrušiť pochopili to." Povedala Lucy a mne spadol kameň zo srdca. "Mám pocit že ti kazím tvoju Tour." Povedala som. "Ale to vôbec nie! Čo si! Nepočítala si s tým. Hlavne že si v poriadku." Povedal Jacob a pohladil ma po ruke. "Hmm. Lucy? Hunter? Mohli by ste ma tu nachvilku nechať s Jacobom osamote?" Poprosila som Lucy a Huntera. Oni prikývli s odišli. "Jacob? To s Lunou... Ty.. Ty k nej niečo cítiš?" Spýtala som sa ho a on sklopil zrak. Síce sa mi hento len snívalo ale, to pred tou zrážkou nie. "No.. Cítil som dávnejšie. Ale teraz mám len teba! A ver mi že ťa NIKDY ale že NIKDY nenahradim a ani neopustím." Stisol mi ruku a ja som sa naňho pousmiala. "Dobre.. Ľúbim ťa." "Aj ja teba." Povedal. Nakoniec sme sa ešte chvíľku rozprávali a už odišiel aj on. Zajtra idem na obed domov takže sa uvidíme skoro.
(Teraz si pustite hudbu👆🏼ak chcete)
*Štvrtok*
Už je obed a každú chvíľku by si mali prísť pre mňa. Myslela som že ma vyzdvihnú len rodičia ale zasa prišli všetci. Každopádne ja som len rada. Jacob mi pomohol postaviť sa a vlastne mi pomáhal vo všetkom. Dorazili sme na hotel a ja som si povedalasa už mám dosť toho ako mi stále niečo stojí v ceste a vždy sa niečo pokazí. Tentokrát sa nenechám a prekážky budem prekonávať. "Jacob! Prosím poď sem a zober si aj gitaru." Povedala som mu a on prišiel. Na izbe sme boli len my dvaja. "Počúvaj. Teraz alebo nikdy. Musíme zložit pieseň. Neboj sa to dáme. Síce nie hneď ale aspoň niečo určite." Povedala som mu a on na mňa nechápavo pozeral. "Ehm okej ale to môžeme aj po Tour nie?" "Lepšie hneď ako neskôr." Povedala som mu a on mi dal pusu na líce. "Ideme nato." Povedal a ja som sa usmiala. V tej izbe sme strávili asi 5 hodín no podarilo sa to. Máme text... Teda nie celý ale niečo tam je. Potom sme to skúšali s gitarou na ktorej sme sa s Jacobom striedali a potom to dali dokopy. "Jo! To je mega!" Prehlásila som a objala som ho keď sme dospievali časť čo sme mali hotovú. "Jop je to super." Povedal. "No čo vy?" Vošla do izby mama. "Mami! Máme pesničku! Teda aspoň určitú časť.." Povedala som jej so širokým úsmevom. "No to je supeer zajtra mi to určite zahrajete ale Dominica ty by sisi mala odpočinúť keďže zajtra skoro vstávame a niesi ešte úplne v zdravom stave." Povedala mama. "Mami je mi fajn.." Prevrátila som očami. "Tvoja mama má pravdu, mala by si už odpočívať." Povedal Jacob. "No dobre." Povedala som a ľahla som si. Obaja odišli a ja som si teda išla pospať no o desať minút nato zamnou prišiel znova Jacob. "Spíš?" Spýtal sa šepotom za dverami. "Nie." Odpovedala som. "Okej." A hodil sa vedľa mňa. "Čo to?"
"Budem tu s tebou." Povedal a objal ma zo zadu. "Hah Okej." Povedala som a ešte viac som sa k nemu pritisla a zaspali sme.------------------------------------------------------
Tak konečne ďalšia časť😅👍🏻 fakt sa snažím vydávať to pravidelne no niekedy to nejde.. Ale budem sa fakt snažiť 😌 Mimochodom v dalších častiach sa to už lepšie rozvinie a nebude to takéto nudné✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻(mimochodom.. Páči sa vám nová obálka knihy? či?😅 Ja osobne som si ňou neni istá, ale tak je to len na skúšku či sa to bude vám páčiť👍🏻 ak nie tak mám ešte veľa nápadov🤔😊)
ESTÁS LEYENDO
I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]
FanficO dievčati ktoré nikdy neverilo že jej sny sa môžu stať realitou... Je to o dievčati ktoré nenávidelo ľudí okolo seba, okrem jej rodiny a jej najlepšiej kamarátky Baški..Každý deň odchádzala z domu do školy s pocitom že je to jej najväčšia prekážka...