Keď sme sa konečne asi po 5tich minútach dosmiali tak sme si povedali dobrú, objali sa a každý sme šli na svoju izbu.
Keď som prišla na izbu tak som sa dosť červenala. Dúfala som že Lucy bude ešte hore ale spala ako zabitá. Tak som sa išla osprchovať a išla som spať. Snažila som sa spať ale nejako mi to nešlo. Okolo 23:00 mi prišla správa na msngri. A "nečakane" 😄 bola od Jacoba.
KonverzáciaJacob: Už spíš?🤓
Ja: Nie🤓
Jacob: Ok ani ja🤓🤓
Ja: To vidím😄🤓
Jacob: 🤓🤓🤓
Písali sme si spolu asi do dvanástej a potom sme išli obaja spať.Ráno sme všetci vstali o 6:00 AM aby sme sa zbalili. O pól siedmej nám zaklopala moja mama na dvere.
"Dievčatá, zmena plánu. Na lietadlo ideme až pozajtra. Dnešný let zrušili kvôli technickej príčine na lietadle. Najbližší možný let je teda vo štvrtok. Dneska musíme teda ja, Linda a Tony (jacobov manažér) ísť obnoviť letenky."
Povedala mama. My sme s Lucy iba zostali prekvapene stať aj s tričkami v rukách ktoré sme si práve chceli zbaliť.
"Ehm... No ok mami a povedala si to už aj ostatným?" Spýtala som sa jej.
"Hej povedala a všetko je v poriadku." Povedala mama a my sme iba prikývli.Keď mama odišla z izby tak sme s Lucy vôbec nevedeli že čo máme robiť. Tak sme sa teda išli dať dokopy a išli sme všetci na raňajky.
(Outfit Lucy)(Outfit Dominici)
Pri raňajkách sme sa s Jacobom stále na seba usmievali.
Po raňajkách sme sa rozhodli že sa pôjdeme prejsť medzi nejaké ulice NewYorku.
Keď sme tak prechádzali tak väčšina z nás natáčali niečo na snap a insta story. Pritískla som sa bližšie k Lucy aby som sa s ňou mohla porozprávať trocha v súkromí. "Lucy poď trošku dozadu.. Musím ti niečo povedať." Pošepkala som jej a ona prikývla. "No ide o to žeeee... Ja a Jacob.. ehmm.."
"Čo tu blekoceš jak koza, no hovor už." Povedala neodčkavo Lucy.
"No zm zplu..."(No sme spolu.) Posledné dve slová som povedala cez zuby.
"Č tzo hvziš?"(čo to hovoríš?) Povedala mi tiež opätne cez zuby. Vôbec sme si nevšímali že Hunter celú dobu na nás pozeral a mal jedno obočie podvihnuté a vôbec nechápal o čo ide. My sme s Lucy vybuchli do záchvatu smiechu. Počkali sme kým si nás ostatný prestanú všímať a už som to teda Lucy povedala.
"No ja a Jacob.. Sme asi.. Znovu spolu." Pošepkala som jej a ona vypleštila oči.
"Čo?! To fakt?" Lucy začala kričať no rýchlo som jej dala ruku pred ústa.
"Psssssst! Ty si šlahnutá na hlavu?!"
"Nie ale fakt tomu nemôžem uveriť a ako?! Kedy?! Kde?!" Začala sa ma vypytovať a ja som jej to po ceste celé povedala.
KAMU SEDANG MEMBACA
I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]
Fiksi PenggemarO dievčati ktoré nikdy neverilo že jej sny sa môžu stať realitou... Je to o dievčati ktoré nenávidelo ľudí okolo seba, okrem jej rodiny a jej najlepšiej kamarátky Baški..Každý deň odchádzala z domu do školy s pocitom že je to jej najväčšia prekážka...