Odložila som mobil a išla som za ostatnými. "Ideme sa niekam najesť?" Spýtal sa Hunter. "Jasneee." Povedali sme a išli sme si pre veci. Bola som z tej mojej a Jacobovej konverzácie trochu zmätená.. Viem že s ním niesom len jeden deň zatiaľ ale... Už teraz mi hrozne chýba. Proste zvykla som si nato že sme sa cez prázdniny videli každý deň. A teraz.. si len píšeme. A ani neviem ako to je vlastne medzi mnou a nim... Em teda že či.. Ja neviem. To na tom letisku.. A proste tie správy.. Žeby to bolo niečo vážnejšie než len kamarátstvo? Som z toho úplne mimo a fakt neviem ako to medzi nami je. Možno že keď spolu nebudeme teraz takú dlhú dobu, tak si nájde niekoho iného..Ja neviem..
Na toto pomyslenie mi išli slzy do očí bez toho aby som si to uvedomila. "Dominica no kde si?" Prišla za mnou Barča a vytrhla ma z premýšľania a zľakla sa keď uvidela že sa mi po tvári kotúľajú malé slzy.. "Dominica čo sa stalo?" Spýtala sa ma vystrašene. "Ale nič.. Už idem." Povedala som a zobrala si môj batoh a obišla som Barču a išla za ostatnými, Barča išla hneď za mnou. "Tak čo ideme?" Povedala som s malou dušičkou a snažila sa zakryť znaky po plakaní. "Jop môžeme ísť." Povedal Brandon. "Inak nechcem moc vyzvedať, ale nemal by tu byť aj váš najmladší brat Ashton?" Spýtala sa Barča. "Hej mal ale je chorý a na dve zastávky s nami nepôjde." Povedal Hunter. Vyšli sme z budovy a išli sa tam poprechádzať a nájsť nejakú reštauráciu. Nakoniec sme sa zhodli že pôjdeme do mekáču. Zavolali sme organizátorku nech nás odvezie a vyrazili sme. Všimla som si že Barča a Hunter si začali celkom rozumieť.. Možno až príliš. Ale viem že Barča by s Hunterom asi nechodila.. ale o tom neskôr..
Dorazili sme k mekáču a uvažovali že či pôjdeme do vnútra alebo si iba takto objednáme z auta. Nakoniec sme sa zhodli že teda skúsime ísť dovnútra. Vystúpili sme z auta a vošli dovnútra. Ani sme si nestihli nájsť miesto na sedenie a už za nami prišli nejaké asi štyri dievčatá, mohli mať tak 13-14. "Ahojte, prepáčte ak vás obťažujeme, ale nemohli by sme sa s vami prosím odfotiť?" Spýtala sa jedna z nich a ostatné sa už a triasli s mobilmi v ruke. "Jasné krásavice, môžte." Povedal Hunter a už sa dal k nim aby sa odfotili. "Ďakujemeeee a prosím môžeme aj s tebou Brandon a Dominica?" Spýtali sa. Musím uznať že vedia dobre po anglicky, ale tak v Nemecku vie skoro každý po anglicky. Ja som tú slovenčinu už nejako obmädzila a viacej rozprávam po anglicky a dokonca aj s Barčou sa už rozprávame viacej slov po anglicky a to isté aj s rodičmi. Angličtina je fakt akokeby môj rodný jazyk. "Dominica teraz s tebou." Vytrhla ma z premýšľania znovu, jedna z nich a pritískla sa ku mne a dala pred nás jej mobil a mali sme si urobiť selfie. "Ehm jasné." Povedala som a usmiala som sa na ňu. Urobila som si s každou selfie a rozlúčili sme sa. Išli sme si objednať. KONEČNE. Som strašne hladná. "Dominica čo si dáš?" Spýtal sa Hunter. "Ehm ja si dám cheeseburger a hranolky. To je všetko." Povedala som. Ja som nám zatiaľ išla hľadať nejaké miesto na sedenie. O chvíľku prišla za mnou Barča. "Dominica prosím povedz čo sa stalo. A prečo si taká bez nálady, skoro vôbec sa neusmievaš a ani skoro s nami nekomunikuješ." Povedala. "Ehm.. Nič mi nieje, čo by mi malo byť? Ja som úplne v pohode. Len sa mi trocha točí hlava.. To je všetko." Povedala som a prehodila som si vlasy a usmiala som sa falošne tak aby bolo vidno že som aspoň trochu happy. "Hm no nezdáš sa mi. A povedz keď ti bude nejako blbo. Viem že ty zvykneš odpadávať." Povedala a zasmiala sa a sadla si ku mne. "No hej. Hah." Povedala som. "Už sa to nesieee." Povedal Hunter a doniesol s Brandonom na stôl dve plné tácky. "Jupii." Povedala Barča ako malé dieťa a zasmiala sa. Hneď ako to položili na stôl tak sme sa do toho pustili. Zrazu mi začal zvoniť mobil a ja som to s plnými ústami zdvihla. "Plosím?" Povedala som s plnou pusou. "No prosím. Kde ste teraz?" Spýtala sa ma Linda. "V mekáči." Povedala som. "Aha no dobre ja len že tvoj song už je vonkuuu!" Povedala veselo Linda a mne zabehlo. "Čo? To už?! To je supeeer! Ja už idem ahoj!" Povedala som a zložila som. "Ľudia môj nový song je už vonku!" Skríkla som a oni sa začali tešiť somnou. Rozprávali sme sa tam o tom asi ešte hodinku dokým sme nedojdedli. Zaplatili sme a išli von. Povedali sme si že sa trocha prejdeme po Berlíne. Keď sme vyšli von tak si ma nachvíľku zastavil Brandon. "Ehm stalo sa niečo?" Spýtala som sa a pozdvihla som obočie. "No chcel by som ti niečo povedať.." Začal a mne sa ten začiatok už hneď nepozdával. "No ja len že si fakt v pohode podľa mňa.. aaa." Začal hovoriť. "Woah.. Počkaj! O čo tu ide?" Začala som ja. "No ja len že nechcem aby ti Jacob ublížil a áno viem čo sa medzi vami stalo." Povedal a mňa to prekvapilo. "Vieš no predvčerom mu začala písať jeho ex frajerka Haley a on si s ňou začal písať tiež.. Tak ja len že bacha. Moc by som sa s ním nezbližoval teraz pretože ti to ublíži." Povedal a ja som zostala úplne zarazená. "Tak poď ideme za ostatnými." Povedal a chytil ma za ruku a ťahal ma za ostatnými. Dokým sme neprišli na hotel tak som nič nepovedala pretože som bola stále zarazená a premýšľala som nad tým.
ESTÁS LEYENDO
I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]
FanficO dievčati ktoré nikdy neverilo že jej sny sa môžu stať realitou... Je to o dievčati ktoré nenávidelo ľudí okolo seba, okrem jej rodiny a jej najlepšiej kamarátky Baški..Každý deň odchádzala z domu do školy s pocitom že je to jej najväčšia prekážka...