Časť 78-🔥🔥🔥

405 40 12
                                    

*Dominicin pohľad

Myslím že najlepší spôsob bude....rozchod... Je to síce to čoho som sa bála najviac, aké ak chcem mať s Jacobom stále dobre udržiavaný vzťah tak sa musíme v klude porozprávať a rozhodnúť sa. Je sranda že pred rokom som o tomto všetkom len snívala a Jacob bol moja platonická láska.. A zrazu.. Som tam kde by som nikdy nepočítala že budem a že to dotiahnem tak kam som to dotiahla a že budem chodiť s JACOBOM..A teraz sa ten vzťah má ukončiť... Teda aspoň v dobrom.

*Ráno

Rozhodla som sa že na letisku keď budeme čakať tak pôjdem za Jacobom a porozprávam sa s ním.. Dala som sa dokopy a išla som sa obliecť. (Outfit👇🏻)

Z izby som vyrazila s kuframi a išla som rovno dole čakať ostatných

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Z izby som vyrazila s kuframi a išla som rovno dole čakať ostatných. Keď som prišla dolu tak som tam videla iba Jacoba sedieť na kufri so sklopenou hlavou.

*Jacobov pohľad

Dole som bol prvý tak som si zatiaľ sadol na kufor a premýšľal som nad konkrétnymi vecami, ako je vzťah s Dominicou. Počul som za mojim chrbtom nejaké kroky tak som sa otočil a tam bola. "Je hrozne krásna.. A ten jej úsmev.. Bože! Ja ju nesmiem opustiť! Jacob náprav to!" Hovoril som si v hlave. Hneď som sa postavil a ani som nerozmýšľal máš vecou a len som si ju rýchlo k sebe pritiahol a dal jej jemnú dlhu pusu. Bola najprv dosť napnutá ale potom sa uvoľnila a chytila sa ma okolo krku. "Milujem ťa. Moc." Šepol som jej do ucha. "Aj ja teba." Šepla mi naspäť a objala ma. Ja som ju nadvyhol a raz som sa s ňou zatočil. Už prišli ostatný a my sme vyrazili na letisko. S Dominicou sme sa celú cestu držali za ruky. V lietadle mi zaspala na rameni no ja som zaspať nemohol a iba som sa pozeral na ňu aká je krásna.

*Doma vo Virgínii

Keď sme už každý prišli domov tak sme si išli odpočinúť. Skúšal som stále vyhovoriť našim to sťahovanie, no, moc sa nedarilo.

*Dominicin pohľad

Myslím že to Jacob zrejme vyriešil😄. Keď sme prišli domov tak sa len hodila na svoju posteľ a váľala sa v nej. Hneď čo ma napadlo bolo to že idem spať asi na hodku a potom by som si rada išla zahrať basket.. Ale tentokrát asi sama.

*Na druhý deň

Ráno keď som išla do kuchyne tak som našla na stole modrý lístoček s raňajkami.

Prepáč, ale musela som ísť rýchlo do roboty.
Vrátim sa až na druhý deň o 8:00 AM.
Na stole máš raňajky a v chladničke
je šalát a nejaké cestoviny.

Pa! Ľúbim ťa.. Mama

Stálo v lístočku. "To tu mám dnes byť sama?!" Povedala som si. Rozhodla že zavolám Jacoba, Lucy a Huntera. Mimochodom asi som zabudla zmieniť že asi pred týždňom sa Rowlandovci nasťahovali do Virginie a sú len o dve ulice ďalej. Keď som dovolala s Lucy tak mi povedala že si zavolá na obed taxi a príde, Jacob tiež súhlasil a Hunter tiež. O dvanástej by tu všetci mali byť a zrejme budeme pozerať Netflix alebo tak...

Keď už bolo dvanásť tak tu boli všetci presne na čas. Objednali sme dve pizze. Keď prišla pizza tak sme sa všetci rozvalili na gauč a pozerali Netflix. Lucy a Hunter sa každú chvíľku bozkávali a my sme s Jacobom len na seba pobavene pozerali.

Keď už bolo 20:15 tak Lucy a Hunter išli domov, no presnejšie Lucy išla k nim spať lebo u nich nebol nikto doma okrem jeho dvoch bratov. Ja som sa a Jacobom dohodla že on bude zasa spať u mňa. Keď prišiel aj s veciami na spanie tak sme sa išli dať dokopy. Zatiaľ čo bol Jacob v izbe a niečo robil tak som bola v kúpeľni už v pyžame ktoré predstavovalo šedé šortky a biele voľné tričko s nejakým čiernym nápisom. Česala som si vlasy a spievala si pesničku Closer. Zrazu zamňou prišiel Jacob a objal ma zozadu. "Dominicaa?" Pozrel sa na nás v zrkadle. "Noo?"
"Ja sa strašne nudiiiim." Povedal a ruky mi položil presne pod prsia, nad čím som sa pozastavila. "Ehm Jacob? Kde máš tie ruky?" Pozrela som sa naňho v zrkadle a pozdvihla som jedno obočie. "Čo? No tu." Povedal. "Nezakús ich dať vyššie!" Povedala som mu. "Čo? Takto?" Spýtal sa a ruky dal presne tam kde som nechcela a zasmial sa. Ja som tie ruky dala preč a pozrela som sa mu do oči a povedala som mu "Ty si uchýlný." "Čo? Čo si to povedala?" Spýtal sa a približoval sa ku mne a bolo to tak že on urobil krok dopredu ku mne a ja zas dozadu a nebola som opretá o stenu a on sa okolo mňa oprel rukami o stenu a pozeral sa mi do očí. "Čo si to povedala?" Spýtal sa ešte raz a ja som sa mu pozrela do oči tiež. "Že si uchylný." Povedala som mu do úst a vychutnala som si ten môj zákerný pohľad. On ma v tom momente začal štekliť a obaja sme škončili na zemi.

(Povinne pustiť pesničku😂🔥👆🏼)

*Pohľad Lucy

S Hunterom sme sedeli u nich v obývačke na gauči a pozerali nejaký akčný film ktorý ma naozaj nebavil a poväčšinou som sa pozerala len do mobilu. "Idem si natočiť musically Ok?" Povedal a ja som iba prikývla hlavou. On sa len postavil hneď vedľa gauča a začal točiť. A to čo tam spravil som naozaj nečakala. Bol priamo vedľa mňa a pri pesničke Boyfriend na ktorú natáčal si vyhrnul tričko a ukázal tehličky a hneď nato zagrindoval a priamo predomnou a ja som tam iba sedela s prekvapením výrazom. Keď to dotočil sadol si naspäť ku mne a podal mi mobil a ukázal ten musically. "Je to dobré? Môžem to vydať?" Spýtal sa. Ja som si ten musically teda pozrela a keď som si zamyslela tú predstavu dievčat čo budú robiť keď toto uvidia..... "Ehmmm NIE." Povedala som mu a podala som mu mobil. "Čo? Prečo?" Spýtal sa nechápavo a pozeral sa na ten musically. "Lebo tie tehličky sú moje!" Povedala som s úškrnom a on sa zasmial a dal mi pusu. "Neboj len tvoje." Povedal a ja som mu dala pusu spätne.

*Dominicin pohľad
Keď sme sa konečne ako tak pozbierali zo zeme tak sme si išli ľahnúť. Keď sme si ľahli tak sme boli na mobiloch. Z ničoho nič mi ho Jacob zobral a položil na stolík a začal ma bozkávať na krku. Moc som nenamietala. Potom ma jemne bozkával na perách a vyhŕňal mi pomaly tričko, no ja som ho stiahla späť a zastavila som ho. "Je to ešte moc skoro Jacob..." Povedala som mu pomedzi jeho bozky. "Ehm..Prepáč." Povedal a ľahol si vedľa mňa.

*Jacobov pohľad

Neviem čo prišlo na mňa také pokušenie ale musel som to skúsiť.. Samozrejme som nechcel zájsť až tak ďaleko.. Predsa len ešte nemáme 15. Keď ma stopla ľahol som si vedľa nej a pozeral sa na ňu a ona na mňa. "Dominica? Mohol.. mohol by som to skúsiť ešte raz?" Spýtal som sa jej. Ona sa iba usmiala a pomaly som ju začal bozkávať. Chytil som ju okolo pása a pritiahol som si ju k sebe. "Jacob kroť sa!" Hovorila mi hlava no ja som nemohol.

*Dominicin pohľad
Ja som fakt neodolala. Jeho jemné bozky som naozaj už prerušiť nechcela. Ale tak ďaleko nechcem zájsť a budem rada keď zostaneme tu. Jeho ruka zkĺzla z pásu až na zadok. "Okej Jacob myslím že už by sme mali ísť spať." Povedala som a otočila som sa mu chrbtom. "Ehm... okej." Povedal a objal ma zozadu a tak sme aj zaspali.

---------------------------------------------------No ehm

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

---------------------------------------------------
No ehm.. Tak dneska taká trošku viac vrr časť😂😂😂 snáď nevadí

I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]Onde histórias criam vida. Descubra agora