Časť 50

501 37 11
                                    

*Ráno*

"Dominica! Vstávaj sú Vianoce." Počula som nejaký hlas čo ma budil. Pomaly som sa posadila a pretrela som si oči. "Jacob?!" Zostala som prekvapená. "Áno?" Sadol si ku mne na posteľ. "Čo tu robíš? Veď nemal by si byť doma s rodinou?" Pýtala som sa ho. "No už je 11:00 a my sme si už darčeky rozbalili." Povedal a zasmial sa. "Aha... Okej už vstávam." Povedala som a vstala som z postele a išla som do kúpeľne. "Okej ja ťa tu počkám." Povedal. Ja som sa rýchlo umyla a prezliekla sa. Obliekla som si čierne legíny a bielu nike mikinu. Vlasy som iba rýchlo rozčesala a trocha som sa namalovala. "Už som tu." Prehlásila som keď som prišla do izby. "Dobre poď dole.. Tvoja mama povedala že keď ťa zobudím idete si rozbaľovať darčeky." Povedal Jacob a ja som mu nato iba kývla hlavou. Keď sme boli za rohom pri schodoch tak ma Jacob chytil za ruku a zastavil ma. "Čo robíš?" Spýtala som sa ho. "Ja len... Ten včerajšok.. No.." Hovoril ale moc mu to nešlo😂. "Ten včerajšok no.. Bol fajn.." Povedala som a zasa sme mali blízky očný kontakt a pomaly sme sa k sebe približovali. Jacob ma chytil za obidve ruky a podišiel ku mne bližšie. "Dominica už si hore? Poďte dole." Počula som kričať ocina. "To snáď neni pravda!" Zhúkla som skoro na celý dom a následne som si potom zakryla pusu pretože to som nechcela povedať tak nahlas, no nechcela som to povedať vôbec. Jacob sa len začal smiať a ja s nim. Ale už ma štvalo že sa to vždy nejako pokazí. "Čo nieje pravda?" Spýtala sa ma mama keď sme prišli za nimi dole. "Ahmm... Že máme toľko darčekov pod stromčekom.. Hah.." Povedala som a sadla som si na gauč a Jacob vedľa mňa. "No tak začni ty Dominica." Povedala mama a podala mi balík. "Ďakujem." Začala som ho rozbaľovať a bol taký kufrík kozmetiky od NYX. "Jeeej ďakujem to je mega." Povedala som a usmievala som sa od ucha k uchu. Potom si rozbalili darčeky mama s tatom a potom bol zasa rad na mne. "Jeden je tam ešte od Jacoba." Povedala mama a usmiala sa. "Čo? Další? Jacob to si fakt nemusel." Povedala som. "Ale ja som chcel." Povedal a ja som ho teda išla rozbaliť. Bolo to veľké a už podľa zabalenia som vedela čo to je. "Gitara?! Jacob! OMG! To si nespravil! Ja ťa dorazím!" Povedala som a zasmiala som sa a potom som ho silno objala.

Moja stará gitara už bola na tom dosť zle a niektoré struny ledva držali

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Moja stará gitara už bola na tom dosť zle a niektoré struny ledva držali. "Jacob.. Ja.. Mohol si?! Hah.." Stále som bola dosť prekvapená. "Áno mohol." Povedal s úsmevom. "No tu máš ešte pár darčekov od nás." Povedal ocino.

*Po rozbalovaní.*

Dostala som ešte pár vecí addidas, nejakú tú kozmetiku a iPhone 7 plus rosegold. Odniesla som si tie veci hore a s Jacobom sme už ostali v mojej izbe. "Nejdeme k nám? Kukneme si niečo a objednáme pizzu Hm? Naši už nebudú doma lebo išli k susedom na návštevu a Caroline išla s nimi." Povedal Jacob. "Okej môžme." Súhlasila som a išli sme teda k nemu.

*U nich*

S Jacobom sme zapli u nich v obývačke Netflix a objednali tú pizzu. Vo filme bola jedna vtipná scénka a my sme dostali záchvat smiechu. Ale ani nie že z tej scénky, ale keď sme sa pozreli na seba tak sme sa začali smiať ešte viac. Museli sme vyzerať jak sfetované veveričky. Keď sme sa konečne dosmiali tak sme sa len tak ma seba chvíľku pozerali a Jacob nahodil ten svoj úžasný úsmev😂.

"Okej už ma nerozosmievaj, bolí ma sánka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Okej už ma nerozosmievaj, bolí ma sánka." Povedala som mu pomedzi smiech. "Dooobre." Povedal a sadol si ku mne bližšie. "Tak.. Máš všetko čo si chcela na Vianoce?" Spýtal sa. "Nie." Povedala som. "Ako to? Čo by si ešte chcela?" Spýtal sa ma a bol dosť blízko mňa. V podstate som bola oňho opretá😂. "Toto." Povedala som a áno. Urobila som to. Dala som mu pusu. Bol to asi 5 sekundový jemný bozk. Keď sme sa od seba odtiahli tak sme iba na seba pozerali akokeby sme nevedeli čo sa teraz stalo. Musím povedať že aj ja som bola dosť mimo z toho čo som spravila. Jacob sa potom len pousmial a dvomi prstami mi podoprel bradu a pobozkal ma. Ja som vôbec nič nevnímala. "Konečne." Šepol a usmial sa keď sme sa odtiahli a pozeral sa mi blízko do očí. "Hah.. to hej.." Povedala som. "Takže.. Dominica.. Staneš sa mojou frajerkou?" Povedal a chytil ma za obe ruky. "Áno!" Povedala som trocha hlasnejšie a objala som ho. Obaja sme sa zasmiali a opreli sa o seba a sledovali Netflix. "Neprespíš tu dnes?" Spýtal sa ma. "Čo? Fakt? No.. hej.. Áno. Inak potom máš ešte odomňa darčeky." Povedala som. "Okej." Povedal a ďalej sme sledovali Netflix. Toto sú zaručene najkrajšie Vianoce.

----------------------------------------------------
Túto časť venujem kajanovicovaa__

I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]Where stories live. Discover now