Išla som s Lucy na izbu a chalani tiež na svoju. "Lucy a prečo ty niesi doma?" Spýtala som sa jej keď som si čistila zuby. "Lebo tu chcem byť s vami." Povedala a usmiala sa. Ja som sa rýchlo ešte osprchovala, dala sa do pyžama a išla spať.
*Ráno*
Ráno sme s Lucy vstali o 8:00 za ten otravný zvuk budíka. Išli sme urobiť rannú hygienu a išli sa dať dokopy. Išla som za Jacobom sa spýtať určite veci ohľadom jeho Tour. Prišla som pred ich izbu a zaklopala som. Otvoril mi Jacob a stiahla som ho na chodbu. "Tak ako to teda bude s tou Tour? Ide sa tam zajtra či pozajtra?!" Spýtala som sa ho. "Zajtra. A Hunter súhlasil že pôjde s nami tiež." Povedal s úsmevom Jacob. "Aj ja som sa pýtala Lucy a aj ona súhlasila." Povedala som a obávala sme sa usmiali. Išli na svoje izby po veci a išlo sa domov do Herndonu. Lucy už išla rovno k nám keďže tam už zajtra ideme len sa ešte musela ísť pobaliť.
Keď sme prišli domov tak som sa rýchlo išla zbaliť. Keďže obletíme skoro celú Európu tak si zoberiem veľký kufor. Lucy mi pomohla z balením a potom sme išli k Jacobovy. U Jacoba sme boli len mi traja. Čiže ja, Lucy a Jacob. Lucy navrhla nejakú komédiu. Jacob teda išiel spraviť pocorn. "A kam vlastne letíme prvé?" Spýtala sa Lucy. "Myslím že Nemecko Kolín nad Rímom je prvá zastávka. Bude to v nejakej budove ktorá sa vola tuším Gloria. A pôjdeme do hotelu Radisson." Povedala som je všetky podrobnosti. "Mega sa teším.. Inak nenaučila by si ma niečo hovoriť po slovensky?" Spýtala s úškrnom Lucy. "Aj jaa!" Vyšiel spoza dverí s popcornom Jacob. "Dobre ale až po filme." Povedala som a oni súhlasili. Tak sme teda kukli film a potom som ich išla teda učiť niečo po slovensky. Bola to dosť veľká sranda.(Čo bude písané veľkým je hovorené po slovensky.😄) "Tak a teraz skúste povedať Thank you a po slovensky ĎAKUJEM." Povedala som a uškrnula som sa. "Ako?" Spýtala sa Lucy a obaja na mňa nechápavo pozerali. "ĎA-KU-JEM." Zdôraznila som mäkkčeň. "Dakujim." Vyšlo z Lucy. "Noo skoro.. Teraz skús ty Jacob." Povedala som. "Dhakujim." Povedal a ja som sa začala smiať. "Čo? Povedal som to zle?" Spýtala sa Jacob a pobavene sa na mňa s Lucy pozerali. "Obaja zle." Povedala som so smiechom. "Okej skúsme iné... Hmmm... Napríklad.. MILUJEM ZMRZLINU!" Povedala som a s nadšením som čakala na ich odpovede. Oni na seba len nechápavo pozerali. "Oh Sorry zabudla som vám povedať čo to znamená. I love ice cream po slovenksy MILUJEM ZMRZLINU." Povedala som a čakala som na odpovede. "Miľujem zmzlinu." Povedal Jacob a bolo to hrozne cute ako to povedal. "Nooo skorooo ale inak super." Povedala som mu a pozrela som sa na Lucy a čakala na jej odpoveď. "Milujem zimzlinu." Povedala a ja som sa musela zasmiať. "No dobre myslím že stačí slovenčiny." Povedala som. "Dominica ja už asi idem k tebe.. Idem si ľahnúť lebo ma nejako boli hlava." Povedala Lucy a odišla. Ja som ešte ostala u Jacoba. Rozprávali sme sa o tej Tour a predovšetkým o spoločnom songu. "Vieš Dominica... Musím ti niečo povedať a nemyslím si že z toho budeš mať veľkú radosť a možno sa budeš na mňa hnevať ale ide o to že...........
-----------------------------------------------
Tak konečne je tu nová časť 💙 a prepáčte že nebola 3 dni ale nestíham popri škole moc😕 ale teraz by som to už možno mala dať 🙂👍🏻
ESTÁS LEYENDO
I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]
FanficO dievčati ktoré nikdy neverilo že jej sny sa môžu stať realitou... Je to o dievčati ktoré nenávidelo ľudí okolo seba, okrem jej rodiny a jej najlepšiej kamarátky Baški..Každý deň odchádzala z domu do školy s pocitom že je to jej najväčšia prekážka...