Vybehla som hore do svojej izby a hodila sa na posteľ a vydýchla si.
Myslela som že už to lepšie byť nemôže toto všetko... Ale ako vidím...Tak môže....Zobrala som mobil a išla všetko zavolať Barče.
"Barča?? Ahoj prepáč že ťa vyrušujem, ale neuveríš!" Povedala som nadšene.
"Noo.." Povedala Barča ospalo.
"Jejdaa.. Sorryyy.. Ja som zabudla že u vás je teraz pól dvanástej v noci..fakt sorry choď spať dobrú potom ti zajtra zavolám keď u nás bude jedna poobede a u vás sedem hodín večer oka?" Povedala som.. Úplne som zabudla na časový posun...
"Oka nevadí paaa." Povedala a zložila.Položila som mobil na stolík a išla sa pozrieť z okna a koho nevidím. To okno oproti môjmu je asi Jacobova izba. Stál tam pri okne a držal pred sebou mobil. Asi natáčal na musical.ly. Keď to dotočil tak si ma všimol a začal mi mávať. Ja som mu zamávala naspäť a rýchlo od okna odišla. Ach jaj... A teraz si bude myslieť že ho sledujem...no super...
...
Bolo už dosť neskoro a ja som už išla spať. Zatiahla som rolety a išla si ľahnúť. Bola som ešte chvíľku na mobile. Asi po 20 minútach som ho odložila a zhasla lampičku a svetielka. Nemohla som zaspať, stále som premýšľala nad dneškom, nad Jacobom.. Je toto všetkk naozaj skutočné?
Po dlhom premýšľaní sa mi konečne podarilo zaspať.
Sen
Sedela som v kúte...... Všade okolo tma a oproti bolo okno a z neho slabé svetlo ktoré dopadalo na mňa. Držala som v ruke žiletku a z očí sa mi hrnuli horúce slzy..... Vedľa mňa sa zjavilo zrkadlo... Pozrela som sa doň a uvidela v ňom seba a vedľa Jacoba ako sedí vedľa mňa a plače a niečo mi hovorí....No nič somnepočula... Odvrátila som zrak od zrkadla a pozrela sa na druhú stranu či je skutočne vedľa mňa... No nikto, iba tma.... Pozrela som sa na svoje ruky a boli celé krvavé...Pozrela som sa znova na seba do zrkadla..."Toto nie som ja! Čo sa to sakra deje?! Jacob?!" Skríkla som jeho meno keď som ho videla stáť v tom okne a chystal sa skočiť... Pozrel sa na mňa so slzami v očiah a skočil.....
Koniec sna...
"Jacoob!!!!" Skríkla som a prudko sa posadila. Čo to bolo sakra za sen?! "Domi..Kričala si? Čo sa stalo??!" Vbehla mi do izby mama. "Em nič, len zlý sen... To nič mami." Povedala som a pomali vstávala z postele. "No dobre už mi prosím ťa nerob také šoky." Povedala, zasmiala sa a odišla dole. Odostrela som rolety aby som pustila do mojej izby trocha svetla. Išla som do kúpeľne a klasika ranná hygiena. Obliekla som si biele obyčajné tričko a k tomu čierne kraťase. Vlasy som moc neriašila tak som ich iba vyčesala a trocha vyžehlila. Zíšla som po schodoch dolu do kuchyne a dala si cerálie s mliekom. Keď som dojedla tak som misku dala do drezu a utekala späť hore do izby. Neustále sa mi v hlave premietal ten sen. Rozhodla som sa natočiť nejaké musically, možno na ten sen prestanem aspoň nachvíľku myslieť.
Tak som začala točiť...................Natočila som tri musically a išla na iné sociálne siete. Ani som poriadne nevedela koľko je vlastne hodín. Pozrela som sa a bolo 11:35. Prezerala som si instagram, twitter, Facebook, atď...
"Dominika! Prosím ťa poď vyhodiť smätie!" Zakričala na mňa mama z dola. "Aach.... No dobre idem! Hneď som tam!" Prekrútila som očami a vstala z postele. Zišla som dolú, obula sa a zobrala smetie ktoré bolo už pri dverách. Otvorila som dvere a vyšla som von a koho nestretnem. Bol to Jacob a držal v ruke smätie. Divné že sme si to takto načasovali....
"Je Čau Dominica." Vykríkol na mňa. "Ahoj Jacob... Vidím že rodičia ťa tiež poslali." Povedala som a zasmiala som sa. "No hej." Povedal a vhodil smätie do kontajnera. Ja to isté.
"Počuj chcel som sa ťa spýtať....." Nedokončil vetu a podišiel ku mne. "Ano?" Spýtala som sa a čakala som na odpoveď. "Noo že či by si dnes neskočila so mnou na pizzu okolo druhej.." Povedal a poškrábal sa za krkom. "Jasné veľmi rada." Povedala som a usmiala som sa na ňho. "Super tak o druhej prídem po teba." Povedal a usmial sa. Božeee on ma tak dokonalí úsmev! "Dobre budem ťa čakať." Povedala som a šťuchla som ho do ramena. "Heh dobre tak zatiaľ ahoj." Povedal a odišiel domov. "Ahoj." Povedala som si pre seba. Utekla som rýchlo domov a hore do mojej izby. Trocha som sa upravila. Prezliekla som sa do bledých kraťasov a čierneho croptopu s rúžičkami a obula som si biele nízke conversy.
(outfit👇)
Vlasy som si zasa vyžehlila aby boli úplne rovné a aby boli až po pás. Dala som si len špirálu a trochu púdru a balzám na pery. Navoňala som sa a už len čakala kým budú dve. Išla som ešte dole za mamou jej povedať že idem s kamarátom na pizzu."Mami že o druhej pôjdem s kamarátom na pizzu oka?" "Dobre a ako sa volá ten kamarát?" Začala sa vypytovať. "Emm...Jacob.." Povedala som. "Aha.. No to je super že sisi našla ďaľšieho kamaráta." Povedala mama. Hh keby len vedela akého..... Sadla som si na gauč a asi pol hodinu pozerala telku. Potom som išla hore a bola na mobile.
-----------------------------------------------------------
Pokračovanieee čoskorooo ❤ Dúfam že páči..... 🙈😊😻
KAMU SEDANG MEMBACA
I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]
Fiksi PenggemarO dievčati ktoré nikdy neverilo že jej sny sa môžu stať realitou... Je to o dievčati ktoré nenávidelo ľudí okolo seba, okrem jej rodiny a jej najlepšiej kamarátky Baški..Každý deň odchádzala z domu do školy s pocitom že je to jej najväčšia prekážka...