Časť 54- LA

417 38 0
                                    

"Dievčatá vstávať! Ide sa do LA!" Kričala nám ráno mama a odostrela závesy. "Koľko je hodín?" Spýtala som sa a pretrela som si oči. "7:00 a o 8:45 vám ide lietadlo a Linda už je dole a čaká na vás. Tak šup chystajte sa." Povedala a odišla dole. "No poď Lucy vstávaj." Hodila som po Lucy vankúš ale ona nič. "Lucyyyyyyyy!" Zakričala som a skočila som na ňu a konečne sa prebrala. "Noooo ideeeem." Povedala otrávene a išla do kúpeľne. "Okej tak choď prvá no." Povedala som a išla som sa zatiaľ obliecť. (Outfit👇🏻)

Keď som sa obliekla tak vyšla Lucy z kúpeľne už úplne hotová

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Keď som sa obliekla tak vyšla Lucy z kúpeľne už úplne hotová. (Jej Outfit👇🏻)

Potom som išla ja rýchlo do kúpeľne a vykonala som moju rannú rutinu

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Potom som išla ja rýchlo do kúpeľne a vykonala som moju rannú rutinu. Trocha som sa potom namalovala a vlasy som si dala do copu. Keď sme boli obe hotové tak sme si zobrali naše ruksaky s vecami a išli sme dole za Lindou. "Čau." Pozdravila som Lindu. "Ahoj.. Tu máš.. Tvoj text piesne. Radšej sa uč už v lietadle pretože ako prvé čo prídeme, vybalíme sa a ideme na skúšku. Samozrejme počítajú s tým že to nebudeš vedieť hneď. Nauč sa iba text a potom ťa naučia melódiu." Povedala Lina a podala mi papier s mojim textom. "Maj sa zlato a dávajte si na seba pozor." Povedala mama, objala ma a dala mi pusu na líce. "Pa mami." "Hej a ja čo?" Pribehol z hora ocino. "Pa oci." Pozdravila som ho a objala som ho. "Dovidenia a ďakujem." Povedala Lucka a my už sme išli na letisko.

*Pristávanie v LA*
"No sme tu dievčatá. Keď vystúpite tak niekde na letisku by nás mal čakať Mattyho manažér Blake." Povedala a my sme prikývli a pozerali sme sa z okna ako pristávame. Keď sme konečne pristáli tak sme vystúpili z lietadla a išli si pre veci. Pri hlavnom vchode nás zrejme čakal Blake. "Dobrý deň ja som Linda teší ma a toto je naša Dominica a jej kamarátka Lucy." Predstavila sa a aj nás Linda Blakovi. "Ahoj teší ma. Poďte zamnou do limuzíny a odvezieme vás na hotel. "Limuzína?!" Povedala som si v hlave. Bola som trocha nervózna zo stretnutia s Mattym ale to bude hádam ok. Nastúpili sme do limuzíny a tam sedel Matty. "Ahojte. Som rád že ťa konečne vidím." Usmial sa a podal mi ruku. "Ehm ahoj. Aj ja som rada." Povedala som a usadila som sa. "Ahoj ja som Lucy." Predstavila sa Lucka. "Áno viem počul som tvoju pieseň Lost Boy je fakt dobrá. Teší ma." Povedal a podal si s ňou ruku. "No a teraz sa idem na hotel kde sme." Povedal a už sme vyrazili. Keď sme dorazili na hotel tak sme sa teda išli rýchlo vybaliť. Ja som ako tak už vedela text piesne. Pieseň sa volala Moment. "O 5 minút dole." Povedal Matty a my sme prikývli. "Baby ja už tam idem potom tam dojdite." Povedala Linda a išla." "Ten Matty nieje až taký zlý ako som si myslela." Povedala Lucy. Ja som len pokrčila ramenami a myslela som na Jacoba.. ani sa nerozlúčil. "Si v pohode?" Vytrhla ma z premýšľania Lucy. "Hmm? Čo? Ehm.. Hej som." Povedala som a pousmiala som sa. "Ideme ?" Spýtala som sa a ona prikývla a išli sme dole. "Ahojte. Tak kam sa ide?" Spýtala som sa. "Do takého menšieho štúdia a tam budeme asi tak 2 hodiny skúšať a zajtra sa to ide nahrať a potom sa to bude natáčať od zajtrajška po pozajtra tak do obeda." Povedal Matty a všetci sme si nastúpili naspäť do limuzíny. Zrazu mi cinkla správa a bola od Jacoba.

*Konverzácia*
Jacob: Ahoj😕 ako sa tam máte?
Ja: Fajn😏
Jacob: A Matty ako? Už ste spolu?😏😏
Ja: Vieš čo ? Nemám náladu sa s tebou hádať o blbostiach, ktoré niesú ani pravdivé... Čau musím ísť na skúšku.
   
                                        Používateľ Boo píše...

Mobil som zamkla a na správy som ďalej nereagovala.. Ale bolo mi to aj ľúto. "Už sme tu." Povedal Matty keď zastavilo auto.

*Po skúške*

"Ach ja som tak unavená.." Povedala som a hodila som sa na posteľ. "Tomu ver." Povedala Lucy a tiež sa hodila na posteľ. "Čo?! Veď ty si tam len sedela a pozerala sa." Povedala som jej. "No a vieš ako to dalo zabrať?" Povedala a zasmiala sa. Ja som sa rýchlo išla osprchovať a dala sa do pyžama. Lucka to isté. Nakoniec mi to nedalo a išla som si prečítať správy od Jacoba. Boli 3.

*Konverzácia*

Jacob: Jejda... Fakt prepáč, ale proste bojim sa.. Nechcem ťa stratiť... Ja viem ty taká niesi, ale aj tak mám taký neistý pocit.. Prosím prepáč mi že som taký.. Ale pochopím ak si na mňa naštvaná. Daj si času koľko chceš, ja chcem len aby to bolo medzi nami v pohode. Fakt ešte raz prepáč...
Jacob: ily
Jacob: You're my Last text...❤

(Musela som to napísať po anj😂👏🏻)

Nad tými správami som sa usmievala od ucha k uchu.

Ja:

To bolo všetko čo som mu odpísala a ďalej som už mobil zamkla a s Lucy sme išli spať.

------------------------------------------------------
Ďalšia časť čoskoro💕👌🏻

I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon