Časť 23- Prečo mi to robí?

495 39 5
                                    

Položila som mobil na stolík a ľahla si.. Začala som o všetkom premýšľať. Z rozmýšľania ma vytrhlo cinknutie na messengeri. Bolo to od Jacoba.
*Konverzácia*
J- Ahoj😌 Prepáč že som tak rýchlo odišiel ale proste to že odídeš na tour s nimi tak ma trochu zarazilo aaa... No vieš.. Chýbala by si mi.😞

Prečo mi to robí?!

Ja- To nevadí.. A aj ty mne budeš chýbať ale tak  či tak by som sa vrátila po letných prázdninách ma Slovensko...😶🙁

J- To je pravda no.. Neviem či to tu prežijem😪😅!!

Ja- Ale áno. 😂👍🏻

J- Už teraz mi chýbaš..❣️

Ja- Aj ty mne..😪❤️

J- Tak sa pozri z okna😉👆🏼🙈😍

Ja- ... moment

Postavila som sa z postele a išla ku oknu. Oproti v jeho okne stál a rukami mi nejako ukázal že ide zamnou. Ja som sa iba usmiala a utekala som ho čakať ku dverám. Zrazu som počula klopkanie a bleskovo som otvorila. Objali sme sa a Jacob ma nadvihol a zatočil sa somnou. "Nieeee Jacob! Púšť maaa!" Kričala som no márne. Utekal somnou do obývačky a položil ma na gauč. Začal ma štekliť. "Jacob doosť!" Kričala som pomedzi smiech a Jacob prestal. Obaja sme sa zasmiali a len sa na seba kukali. "No a kedy sa mi mieniš vrátiť?" Spýtal sa Jacob. "No myslím že ťa nepoteším.. ale asi až ma jarné prázdniny." Povedala som a sklopila som zrak. "To neeee... Až?!" Povedal Jacob smutne. "Ale určite dovtedy nebudeš sám a nájdeš si tu pravú." Povedala som a štuchla som doňho. "Lenže ja nemôžem.. Nechcem.." Povedal. "A prečo? Na musically si tvrdil niečo iné." Pozdvihla som jedno obočie. "No vieš.............Em to je jedno.." Povedal.
"No ok... Ale vieš že mne môžeš povedať všetko." Povedala som a usmiala som sa naňho.  "No proste ono ja by som na ňu nemal čas. Som zaneprázdnený. V skutočnosti to chcem riešiť asi tak o rok.. ale teraz nie. A tie vety píšem preto aby fanúšikovia mali istotu že nemám nikoho a že som len ich." Povedal a zosmutnel. "Jacob ale veď na mňa máš čas, tak prečo ten čas nevyužiješ pre hľadanie tej pravej?" Spýtala som sa ho. "Pretože som ju už našiel." Povedal. "Čo?" Povedala som prekvapene. "Eemm... kamarátku... kamarátku.. teba! Hah... ten čas chcem venovať mojej najlepšiej kamarátke.. tebe.." Povedal. "Aha.. no to je milé.." Povedala som a zasmiala som sa. "Jacob??" Spýtala som sa. "No?" "Nezahráme si Just Dance?" Urobila som psie očká. On sa iba usmial a prikývol.

-------------------------------------------------------
Tak ďaľšia časť taká viacej o ničom asi.. aleee.. Počkajte si❣️🙈😂👍🏻😁

I kill you, because, I Love you [Jacob Sartorius SK/CZ]Onde histórias criam vida. Descubra agora